דלג לתוכן
דימומים לאחר התקנת התקן תוך רחמי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/12/2006 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

ילדתי לפני חודשיים. זו לידה ראשונה. 6 שבועות אחרי הלידה הותקן לי התקן תוך- רחמי מסוג מירנה. שבוע לאחר מכן החל מחזור (פעם ראשונה אחרי הלידה) שנמשך כבר שבועיים ואין סימנים לסיומו. זה לא מחזור כבד, אבל עדיין יש דימום. ההתקנה עברה בסדר ואולטרסאונד הראה ש

תשובה:
בשלושת החודשים הראשונים אחרי הכנסת ההתקן ייתכנו דימומים לא סדירים - מדובר בתופעת לוואי מוכרת ולכן אין צורך להילחץ. כמובן שעל הרופא/ה שלך לשלול סיבות אחרות לדימום כמו הריון, זיהום, יציאה חלקית של ההתקן. אני ממליצה לך להתייעץ עם הרופא/ה המטפל/ת בבדיקות בעוד שבוע וחצי. מאחר ומדובר בהתקן חדש יחסית, אין מה לדאוג, וקרוב לודאי שמדובר בתופעת לוואי ושהדימום יסתדר לאחר שלושה חודשים.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר קרן גבע
ד"ר קרן גבע נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
מומחית בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד, מנהלת את היחידה לנוירולוגית ילדים בבית החולים מאיר, כפר-סבא
פרופ' אילן שמעון
פרופ' אילן שמעון אנדוקרינולוגיה
4.9
( 31 חוות דעת )
"הרופא היה נעים, הקדיש זמן למעבר מדוקדק על הבדיקות והסביר מה נדרש לבצע."
ד"ר רות וינברג
ד"ר רות וינברג רפואת שיניים
5
( 9 חוות דעת )
"ד״ר רות וינברג רופאה מקצועית, אדיבה וטיפלה בי במסירות ובסבלנות רבה. לא חשתי כאב או אי נוחות בזמן הטיפול. הטיפול עבר בנועם והתוצאה לשביעות רצוני. אמליץ עליה בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו