דלג לתוכן

שימוש בקרם פנים ומייקאפ בעת טיפול עם רואקוטן

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/12/2009 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

אני משתמשת ברואקוטן (20 מ"ג) וזה מייבש לי את הפצעים. האם אני יכולה להשתמש במקביל בקרם פנים, או שזה מונע מהפצעים לעבור? והאם אני יכולה להשתמש במייקאפ ופודרה כדי לכסות את הפצעים, או שגם זה מונע מהפצעים לעבור?

תשובה:

מכיוון שרואקוטן, כתופעת לוואי, עלולה לגרום ליובש בעור (פנים, כפות ידיים ורגליים) ובריריות (עיניים, שפתיים, אף ולוע), מומלץ להשתמש בקרם לחות בעת נטילת התרופה. בנוסף, מומלץ שלא להיחשף לשמש לפרק זמן ממושך. בזמן חשיפה לשמש יש להשתמש בלבוש המגן על העור מפני קרינת השמש ובקרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה. לא ידוע לי כי מייקאפ או פודרה מפריעים לפצעים לעבור. בברכה, ד"ר טלי צ'רנוביצקי - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דב לקסמן
ד"ר דב לקסמן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
ד"ר אסתי הרשקוביץ- כהן
ד"ר אסתי הרשקוביץ- כהן כירורגיה פלסטית
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו