דלג לתוכן
שלוש דרכים לאישור או שלילת הריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/01/2009 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

קיבלתי תוצאת בדיקת דם להורמונים ואני לא יודעת מה זה: האם אני בהריון או לא? prolactine 418 lh 8.3 fsh 2.2 estradiol (e2) 799 testoserone total 1.2

תשובה:
לפי בדיקות הדם האלה לא ניתן לדעת האם את בהריון או לא. ניתן לאשר או לשלול הריון באחת הדרכים הבאות: בדיקת שתן ביתית הנעשית בערכה שאותה ניתן לרכוש בבתי המרקחת. בדיקת דם של רמת ההורמון HCG . בדיקת אולטרסאונד אצל רופא הנשים. בתוצאות הבדיקות שלך רמת הפרולקטין גבוהה. הסיבות האפשריות לכך רבות. רמת ההורמון הזה עולה, בין היתר, גם בזמן הריון, אך זה לא אומר שאת בהכרח בהריון. תוכלי למצוא מידע על הסיבות לרמת פרולקטין גבוהה כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_102008_6.asp
רופאים בתחום
פרופ' שחר פרנקל
פרופ' שחר פרנקל עיניים
4.9
( 11 חוות דעת )
"מפגש נעים טיפול בתשומת לב ומקצועיות."
ד"ר אילן וולקוב
ד"ר אילן וולקוב פסיכיאטריה
5
( 22 חוות דעת )
"הגעתי לאילן אחרי תקופה מאוד לא פשוטה, ובלי לדעת למה לצפות. מהרגע הראשון הייתה תחושת הקשבה אמיתית, בלי שיפוטיות... ההסבר היה ברור, והיה מקום לשאלות ולחששות. הטיפול עזר לי להבין את עצמי יותר טוב..."
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 26 חוות דעת )
"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו