דלג לתוכן
מהו הזמן בו צריך לבצע בדיקת העמסת סוכר בהריון?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/01/2004 תאריך עדכון: 09/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

מהו הזמן בו צריך לבצע בדיקת העמסת סוכר בהריון?

תשובה:
אבחון סוכרת הריון מתבצע בדרך כלל בשבועות 24-28 כבדיקת סקר, בה נמדדת רמת הסוכר בדם כשעה לאחר שתיית 50 גרם גלוקוז. במקרים בהם הסיכון לסוכרת הריון גבוה יש לבצע מבחן זה קודם לכן. רמה של 140 ומעלה נחשבת לתוצאה חיובית ומחייבת בדיקה נוספת של העמסת סוכר. בבדיקה מודדים את רמת הסוכר בדם לפני שתיית 100 גרם גלוקוז וכן שעה, שעתיים, ושלוש שעות אחר-כך.
רופאים בתחום
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו