דלג לתוכן
אני בן 16. עשיתי בדיקות דם חוזרות לאחד ירידה בברזל ולקיחת כדורי ברזל. התוצאות הן: IRON 39.00 UG/DL MONOCYTES 9.10% HEMOGLOBIN 15.20 G/DL רופא אחד אמר שאיני צריך לקחת כדורי ברזל בשל תוצאת ההמוגלו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/01/2008 תאריך עדכון: 02/11/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 16. עשיתי בדיקות דם חוזרות לאחד ירידה בברזל ולקיחת כדורי ברזל. התוצאות הן: IRON 39.00 UG/DL MONOCYTES 9.10% HEMOGLOBIN 15.20 G/DL רופא אחד אמר שאיני צריך לקחת כדורי ברזל בשל תוצאת ההמוגלובין הנורמלית. רופא אחר אמר שעלי לקחת כדורי ברזל לח

תשובה:
מומחה לכירורגיה כללית
רופאים בתחום
ד"ר יובל הורביץ
ד"ר יובל הורביץ נפרולוגיה
5
( 220 חוות דעת )
"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
ד"ר אורי גור
ד"ר אורי גור אורולוגיה
5.0
( 26 חוות דעת )
"ד"ר גור טיפל בי בסבר פנים. מאוד אמפטי היה למצבי הסביר באופן מפורט את הבעיה שממנה אני סובל ואת אפשרויות הטיפול. אמליץ בחום על ד"ר גור."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו