דלג לתוכן
נער שמרבה לאונן ומודאג מזה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 15/01/2007 תאריך עדכון: 02/11/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני מאונן הרבה מאוד, לפחות 10 פעמים ביום. יש לי שתי שאלות הקשורות לאוננות שלי: 1. האם האוננות יכולה לגרום לי להיות בעתיד עקר או להרוס חלק מהזרעים שלי? 2. האם זה טבעי לגילי (12) לאונן כל כך הרבה? ועכשיו יש לי שאלה שלא קשורה לאוננות - איך אני יוצר א

תשובה:
לא ברור לי למה אתה מתכוון כשאתה אומר מאונן; האם אתה רק משפשף ומתענג? האם בכל פעם כזו אתה גם שופך? בכל מקרה, האוננות אינה גורמת לשום נזק משום סוג: היא לא גומרת את הזרעים, היא לא גורמת נזק לפין, ולגלות את המיניות שלך בגילך זה ממש טבעי ובסדר גמור. השאלה היחידה שלי היא אם האוננות מהווה אצלך תחליף ליצירת קשרים חברתיים (בגלל ביישנות או חרדה, למשל) או שהיא משהו התמכרותי או אובססיבי (כלומר, משהו שאתה חייב לעשות ואם אתה לא עושה אז אתה לא יכול להתרכז בשום דבר). האם היא פוגעת בחיי החברה או בלימודים ? אם לא, אז אין שום בעיה עם זה. באשר ליצירת הזרעים - הזרעים נוצרים באשכים כתוצאה מחלוקת תאים מיוחדים המהווים מעין תאי אב של הזרעים. בברכה ד"ר איציק לוי
רופאים בתחום
פרופ' סמי ניטצקי
פרופ' סמי ניטצקי כירורגיה
5.0
( 91 חוות דעת )
"מסביר מצויין קשוב לשאלות"
ד"ר מיכאל פרומר
ד"ר מיכאל פרומר ברית מילה
5
( 19 חוות דעת )
"מוהל שהוא גם אורולוג מומחה הכי טוב שנתקלתי בו! מקצועי, אמין והכי הכי הכי חשוב, באמת זמין כשצריך! אתחיל מזה שהגעתי אליו בהמלצה של חברה שהוא עשה לבן שלה את ברית המילה באופן מאוד מקצועי והיא נשארה מאוד מאוד מרוצה ממנו והמליצה בחום! לצערי, עשינו ברית מילה בחו״ל עם מוהל מהקהילה היהודית, המוהל שלנו לא היה זמין ברגע האמת כשחשדנו בדימום באמצע הלילה שעות אחרי הברית. ד״ר פרומר עזר וייעץ לנו והיה זמין בכל שעה בכל יום שפניתי אליו, דאג לתת מענה מפורט, ברור מאוד, הדריך אותנו מה לעשות נתן הוראות מדויקות. תודה לאל שהגענו לד״ר פרומר! הברית מילה הבאה שלנו בודאות אך ורק איתו! ולחלוטין אמליץ לכל המשפחה והחברים עליו כמוהל וכאורולוג! אם אתם מתלבטים, ומחפשים מקצוען שידע ללוות אתכם ולתת לכם את המענה הכי טוב שיש, ידריך אתכם בדיוק מה לעשות ואיך ומתי וכמה ולמה, בטוב לב, מקצועיות ואדיבות, יתן לכם ביטחון וראש שקט, בתהליך ברית המילה, ד״ר פרומר הוא הכתובת שלכם!!!"
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו