דלג לתוכן
בבדיקת זרע - OTA Syndrome
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 06/10/2009 תאריך עדכון: 27/11/2014
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 21. יש לי וריקוצלה דרגה בינונית. עשיתי בדיקת זרע לפני כשנה וחצי ובדקתי את התוצאות לפני כמה ימים. להלן פירוט התוצאות שקיבלתי בבדיקה: נפח דגימה, סמ"ק: 4 צמיגות: יתר ph: 7.5 ריכוז, סמ"ק X10*6. 3 תנועה, %: rare תנועה פרוגרסיבית ת

תשובה:
סיכום הבדיקה מציין OTA Syndrome שמשמעותו: Oligospermia - מעט תאי זרע בספירה; Teratospermia, ריבוי תאי זרע עם מורפולוגיה (צורה) שאינה תקינה; Asthenospermia - זרעים עם תנועתיות ירודה. כפי שאתה מבין, לצערי בדיקת הזרע אינה תקינה, ולכן כדאי באמת לפנות לייעוץ. הרופא המטפל, שבידו כל המידע, יוכל להעריך את סיכויי פוריותך בעתיד. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר אריאל אורן
ד"ר אריאל אורן אורתופדיה
4.8
( 25 חוות דעת )
"דוקטור אריאל נתן לי את הרושם מיד אם יכנסי לקליניקה שלו שיש לי על מי לסמוך מדבר בגובה העיניים עם סבלנות לא מסתכל בשעון לא מדבר בטלפון כל כולו רק איתי ואליי וזה נותן המון ביטחון תודה רבה"
ד"ר אסף דותן
ד"ר אסף דותן עיניים
4.9
( 67 חוות דעת )
"ד"ר דותן רופא מעולה! מאוד מקצועי וסופר נחמד😊ממליצה מאוד, חשוב מאוד שלכל משפחה יהיה רופא עיניים ומנתח איכותי כמוהו🙏🏻"
 הלו קליניק - Halo Clinic
הלו קליניק - Halo Clinic רפואה אסתטית
5
( 63 חוות דעת )
"שירות מדהים. הסרת קסנטלזמה הכי טובה שעשו לי. "
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו