דלג לתוכן
כאבים בברך כתוצאה מרכיבה לא נכונה על אופניים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/02/2008 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כמה חודשים התחלתי להתאמן ברכיבת אופניים אינטנסיבית, מינימום 3 פעמים בשבוע, 50 עד 100 ק"מ. בתקופה האחרונה החלו כאבים בחלק המדיאלי של ברך ימין. הכאבים ממוקדים באזור Tibia העליונה. קיבלתי הצעה מחבר להניח קרח לאחר מאמץ באזור הכואב. האם זהו פיתר

תשובה:
כאב זה נובע בדרך כלל ממצג כף רגל לא תקין, בדרך כלל מדיווש עם כף רגל לא ישרה, ואז הלחץ לא מתחלק באופן שווה על הברך. דאג לרכוב עם כפות רגליים מקבילות או עם קלידים (נעליים הצמודות לדוושות), או פנה ליועץ רכיבה בשלב ראשון. אם זה לא עוזר, הפחת את כמות הרכיבה ואת האינטנסיביות שלה. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה ומומחה ברפואת ספורט

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
ד"ר קרן בן ארי - מעוז
ד"ר קרן בן ארי - מעוז עור ומין
5.0
( 25 חוות דעת )
"מצויין"
פרופ' רונן דבי
פרופ' רונן דבי אורתופדיה
5.0
( 39 חוות דעת )
"תודה והערכה רבה על הּטיפול המקצועי והמסור ועל ההתייחסות לכל שאלה ונושא שעולה 🙏❤️"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו