דלג לתוכן
האם אנשים שסובלים מתסמונת נונן יכולים להגיע לגובה נורמלי?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/02/2009 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 16 ולפני שנה עברתי ניתוח סקוליוזיס. יש לי תסמונת נונן ואני נמוכה משאר חברותי. האם יש סיכוי שאני אגבה?

תשובה:
לצערי, ל-80% מהסובלים מתסמונת נונן (Noonan) יש קומה נמוכה. ישנו ניסיון לטפל בהורמון גדילה, אך התוצאות אינן מצביעות על שיפור בגובה הסופי. מחצית מהחולים בתסמונת מגיעים לטווח הנמוך של הנורמה, לאחוזון ה-10 או ה-25. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
 רעות מוקדס
רעות מוקדס רפואה משלימה
5
( 26 חוות דעת )
"הייתי בסדנת תינוקות עם רעות והיא היתה כל כך מקצועית ונעימה, הסבירה לי איך לעזור לתינוקת שלי בדרכים טבעיות איך להקל כאבי אוזניים, שיניים, צינון ואיך להוריד חום. היא גם הדגימה בלייב על התינוקת שלי וזה היה מדהים לראות איך היא לאט לאט נרגעת ומרגישה טוב יותר. ממליצה בחום!"
ד"ר אירית יעקבי
ד"ר אירית יעקבי רפואת שיניים
ד"ר רחל בן חיון
ד"ר רחל בן חיון נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו