דלג לתוכן

אורגזמה נשית - לא אגדה

אורגזמה נשית - לא אגדה

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 08/05/2009
2 דקות קריאה

סובלת מקמטים? התייעצי עם המומחה בפורום בוטוקס ומילוי קמטים >>>

סרטים נעשו עליה, ספרים נכתבו עליה, תוכניות טלוויזיה דנו בה, עושים עליה סדנאות, אפילו שירים נכתבו עליה. האורגזמה הנשית. אפילו היא לא חשבה שידונו בה כל כך הרבה, אבל מתברר שהיא זכתה בכבוד הזה.

אורגזמה נשית, היא איננה רק אקט פיזי או אקט ביחסי המין, מדובר בחוויה רגשית. לכן כאשר אישה רוצה להרגיש אורגזמה, היא צריכה להיות שלווה, רגועה, ובטוחה. מחקרים שונים הוכיחו, שאורגזמה נשית, איננה נובעת רק מהגירוי הפיזיולוגי, שהוא בכלל משני בתהליך, אלא קודם כל מתרחש במוח. זו הסיבה שלא מעט נשים, מתקשות להגיע אליה.

למרות מה שחושבים (ובעיקר מה שחושבות), כל אישה יכולה להגיע לאורגזמה, ואין לה צורך בגבר לשם כך. אין לה צורך לדעת מה הוא חושב עליה ומה הוא חש כלפיה, כל מה שאישה צריכה כדי להגיע לאורגזמה, זה לאהוב את עצמה, את הגוף שלה, וכפי שצוין קודם לכן, להיות רגועה ושלווה, על מנת להנאות מהאורגזמה. נשים שמוצאות את עצמן מזייפות אורגזמה, כדי לרצות את בן הזוג, רק גורמות לעצמן תסכול, ומפספסות את ההנאה הגדולה של יחסי המין. כדי לא להגיע למצב שכזה, האישה צריכה לדאוג לעצמה, הן על ידי כך שתאהב את עצמה ואת הגוף שלה, והן על ידי כך שתאמר לבן הזוג שלה, מה היא רוצה ומה היא אוהבת, כדי שתוכל להגיע לסיפוק.

אצל האישה, יש שני סוגי אורגזמות. הראשונה היא, אורגזמה של הדגדגן. הדגדגן נועד אך ורק לענג את האישה. הוא מכיל יותר משמונת אלפים קצות עצבים, וכאשר הוא מתגרה, כלי הדם שלו מתרחבים, איבר המין מתמלא בדם, ושרירי האגן הופכים מתוחים. המוח מתרגם את הנעשה כגירוי מיני.

אורגזמה של דגדגן בנויה ממספר שיאים, שכל אישה חווה אותם אחרת. יש נשים שיגיעו לשיא באמצעות שימוש בזרם מים במקלחת, אחרות על ידי עינוג עצמי באמצעות ליטוף, נגיעה או אוננות, אחרות באמצעות צעצועים שונים. ככל שהגירוי מתעצם הסביבה של הדגדגן תירטב, הדגדגן יהפוך אדום ותפוח, והסיום יהיה באורגזמה המיוחלת. אקט זה, יכול להיעשות באופן עצמי ואישי, או ליד ויחד עם בן הזוג. כמובן שמלבד אוננות, יכול אקט זה להגיע גם באמצעות מין אוראלי, של בן הזוג במקום.

אורגזמה אחרת, היא אורגזמה של נקודת ה-G. נקודה זו היא למעשה, גוש קטן של קצות עצבים הממוקם באזור הטלת השתן של האישה. את תחושת הריגוש בנקודה זו, ניתן להרגיש בשני דרכים. הראשונה, על ידי חדירה והשנייה על ידי הפעלת גירוי בנקודה מסוימת בנרתיק. המוזר הוא, שהחוקרים אינם בטוחים שנקודה זו כלל קיימת, אך ידוע שיש נשים שרגישות יותר בנרתיק שלהן, מאשר נשים אחרות, ועל כן הן מרגישות את הריגוש טוב יותר.

על מנת לחוש אורגזמה בנקודת ה-G, רצוי שהאישה תהיה מגורה קודם לכן על ידי אורגזמה בדגדגן או על ידי משחק מקדים עם בן הזוג. ברגע שהאישה תהיה מגורה, נקודת ה-G, תבלוט מהנרתיק. אז האישה יכולה לשכב על הגב, לפסק רגליה ולעלות אותם לכיוון הבטן, ולבקש מהגבר שיחדיר לה אצבעות אל תוך הנרתיק. חשוב לציין, שלעיתים, תחושה זו גורמת לאישה לרצות להטיל את מימיה, זה טבעי, וזה אף מראה, שהגבר עושה את העבודה בצורה נכונה. אם האישה תהיה רפויה ושלווה, התחושה תחלוף. מה שכן, לעיתים מסיימת האישה את האורגזמה עם נוזל שקוף, חסר טעם וחסר ריח.


רוצה להתייעץ בנוגע לניתוח שד? שאלי את המומחה בפורום הגדלת חזה ואסתטיקה של השד >>>

נכתב על ידי לימור בנדל , סקסולוגית הוליסטית, יועצת זוגית ומגשרת

האם המאמר עניין אותך?

רופאים בתחום
ד"ר יזהר ארז
ד"ר יזהר ארז יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 74 חוות דעת )
"דר ארז יזהר יסודי, סבלני ומסביר כמו שצריך. ממליצים בחום"
ד"ר יוסי הר-טוב
ד"ר יוסי הר-טוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 23 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
ד"ר רות באר (וייזל)
ד"ר רות באר (וייזל) יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"רופאה רגישה, איכפתית מקצועית ובגובה העיניים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו