דלג לתוכן

ועידה לרפואה מתקדמת ועיכוב תהליכי ההזדקנות הפתוחה לקהל הרחב

ועידה לרפואה מתקדמת ועיכוב תהליכי ההזדקנות הפתוחה לקהל הרחב

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 25/04/2010 תאריך עדכון: 28/10/2010
2 דקות קריאה
ביום שני ה-26 באפריל יערך במלון דן פנורמה בתל אביב כנס בהשתתפות טובי המומחים בתחום שיחשפו את החידושים והגילויים העדכניים ביותר בתחום האנטיאייג'ינג.

הכנס יעסוק בנושאים החמים בתחום: שילוב תוספי תזונה לעיכוב תהליכי הזדקנות, תזונה נכונה ככלי מרכזי ברפואה המונעת, האטת קצב הזדקנות העור, שמירה על בריאות עצמות השלד, הכרת טכנולוגיות חדישות ובטוחות להצערת חזות הפנים והגוף, הבנת ניתוחים והתערבויות כירורגיות להצערת חזותינו ועוד. תיערך גם תערוכה גדולה של כל החברות, המוצרים והשיטות המתקדמות ביותר בתחום.

מי אינו רוצה להישאר צעיר לנצח, לדעת איך לנצח את שעון הזמן המכלה את גופנו אט אט, הפוגם באיכות חיינו, מביא עלינו חוליים שונים ומשונים ומדרדר את חזותינו החיצונית?
כנס האנטיאייגי'נג הראשון בישראל, שיתקיים ב-26 באפריל 2010 במלון דן פנורמה בתל אביב יחשוף את רזי רפואת האנטיאייגי'ינג בפני בעלי קליניקות, מטפלים, תזונאים, וקוסמטיקאים אך בעיקר בפני הקהל הרחב. הגיע הזמן שכל אחד ואחת מאיתנו "ייקח את הבריאות לידיים".

במהלך העשור האחרון, המחקר הרפואי העולמי מתמקד והולך בנושאים חדישים שנתגלו בשנים האחרונות כבעלי השפעה מכרעת על תוחלת חיינו, על הסיכון האישי שלנו ללקות במחלות כרוניות קשות ועל קצב ואופן הזדקנותנו. רק במהלך העשור האחרון התגלה בבירור כי אורח החיים שבחרנו, כמו גם הרכב ארוחותינו וסיפוקנו האישי והמקצועי, משפיעים כולם על בריאותנו. יחד עם פיתוחם של כלי אבחון חדישים וזיהוי נטיות גנטיות וגורמי סיכון הפכה הרפואה למתקדמת הרבה יותר. כיום קל הרבה יותר למנוע מחלות קשות ואפשר להאט באופן ברור ומובהק את תהליכי השחיקה והניוון האופייניים לעלייה בגיל.

בכנס ירצו רופאים וחוקרים מהמובילים בתחום, במחקר ובפרקטיקה, תחת שרביטו של ד"ר אודי בר, המכהן כיו"ר וכיועץ המדעי של הוועידה. ד"ר בר, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, הוא חלוץ הרופאים בישראל בשימוש בתוספי תזונה בטיפול במחלות כרוניות קשות, ברפואה המונעת ובעיכוב תהליכי ההזדקנות. בר הוא גם בעל טור אישי ומרפאה מקוונת באתרי בריאות ומגיש פינות בריאות בתוכניות רדיו וטלוויזיה.

להלן רשימת ההרצאות והמרצים:

התפתחות וחידושים ברפואת ה- Anti-Aging, "שילוב תוספי תזונה בעיכוב תהליכי ההזדקנות", ד"ר אודי בר יו"ר והיועץ המדעי של הכנס

תזונה נבונה לאורח חיים בריא, דורית וורמן MPH.RD, דיאטנית, האגודה לבריאות הציבור

טכנולוגיות חדישות ובטוחות להצערת חזות הפנים והגוף, ד"ר אודי בר, יו"ר והיועץ המדעי של הכנס

פיסול הפנים בפרוצדורות ניתוחיות חדשניות, ד"ר אלדד מור, מומחה לכירורגיה פלסטית, המרכז הרפואי הדסה ירושלים, חבר באיגוד הבינ"ל לכירורגיה פלסטית ואסתטית

בריאות העצם במעגל החיים, פרופ' צופיה איש שלום, מנהלת היחידה למטבוליזם העצם והסידן, בקריה הרפואית רמב"ם, יו"ר הוועדה לטיפול באוסטיאופורוזיס ומחלות עצם במשרד הבריאות

זיכרון קוגניציה ומה שביניהם, "חדר כושר למוח" זיכרון, חלוקת קשב, קוגניציה ותהליכים קוגניטיביים, אהוד שפירא, מנכ"ל קוגניפיט ישראל

במקביל לכנס תוצג בוועידה תערוכה מרשימה בה ניתן יהיה להתרשם ממכלול הפתרונות המוצעים בתחום: מוצרי מזון בריאים, ויטמינים ומשלימי תזונה, טיפולים הורמונליים ותחליפי הורמונים, חברות קוסמטיקה - מוצרים ייעודיים לאנטי אייג'ינג, חברות פרמצבטיקה, טיפולים אסתטיים וטיפוח העור, חברות לטיפולי לייזר, מכוני כושר ועוד.


[25/04/2010]

האם המאמר עניין אותך?

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
 סיגלית רווה
סיגלית רווה רפואה אסתטית
סיגלית רווה הינה מומחית לאסתטיקה ווולנס בעולם הבריאות והאנטיאייגינג
פרופ' נחום נשר
פרופ' נחום נשר כירורגיה של בית החזה
5.0
( 5 חוות דעת )
"חווית טיפול מקצועית ומסבירת פנים. מומלץ מאד"
ד"ר עדי שוורץ
ד"ר עדי שוורץ גריאטריה
רופא מומחה בגריאטריה, אחראי על מחלקה סיעודית וסיעודית מורכבת
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו