דלג לתוכן

מחזור, פוסטינור וקורונה

פורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

פרופ' ירון צלאל

פרופ' ירון צלאל

פרופ ירון צלאל, מומחה למיילדות וגינקולוגיה, המבצע את סקירות המערכות במרכז הרפואי החדש ברמת החייל ואת דקורי מי השפיר בבית חולים אסותא.פרופ' צלאל שירת בצה"ל כרופא מוטס ביחידת החילוץ והפינוי של חיל האויר 669פרופ' צלאל עבד ביחידת ה- US בבי"ח מאיר בכפר סבא וכן ביחידת ה- US בבי"ח שיבא בתל השומרפרופ' צלאל חבר במספר חברות פרינטליות ואולטרהסאונד ומשמש כנציג הישראלי של בית הספר הבינלאומי לאולטרהסאונד ע"ש יאן דונלד (IAN DONALD ) ווארגן את הכנס הראשון של בית הספר בישראל. כמו כן, היה חבר בוועד החברה הישראלית לאולטרהסאונד במיילדות וגינקולוגיה. פרופ' צלאל מציג קבוע בכנסים בארץ ובעולם בחלק נכבד כמרצה מוזמןפרופ' צלאל סיים את לימודי רפואה בבית הספר לרפואה בהדסה עין כרם בירושלים, 1980פרופ' צלאל התמחה במיילדות וגינקולוגיה במחלקת נשים ויולדות בבי"ח קפלן ברחובות, 1993

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר עופר מרקוביץ
ד"ר עופר מרקוביץ יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל יחידת אולטרה סאונד נשים ויולדות בבית חולים מאיר כפר סבא, מנהל פורום ממצאים חריגים ומומים בעובר בבית חולים מאיר כפר סבא
ד"ר רונית עשת
ד"ר רונית עשת יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"רופאה מקסימה.. נעימה ומקצועית 🫶🏿"
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפולי פוריות

פורום טיפולי פוריות מנוהל ע"י פרופ' יעקב אשכנזי, מומחה בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!

לפורום טיפולי פוריות

פורוםגניקולוגיה

בפורום גינקולוגיה ניתן ניתן להתייעץ עם ד"ר מירב שגב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום גניקולוגיה

פורוםביוץ והזרעה

פורום ביוץ והזרעה מנוהל ע"י ד"ר גיל ירושלמי, רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ גופית, מרכז רפואי ע״ש חיים שיבא, תל השומר. היכנסי עכשיו והתייעצי עם מומחה/ית!

לפורום ביוץ והזרעה

פורוםהפלה, הפסקת הריון

בפורום הפלה, הפסקת הריון ניתן להתייעץ עם ד"ר יובל אור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום הפלה, הפסקת הריון

פורוםאולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

בפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה ניתן להתייעץ עם פרופ' ירון צלאל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

פורוםשחלות פוליציסטיות וגידולים בשחלה

בפורום שחלות פוליציסטיות וגידולים בשחלה ניתן להתייעץ עם ד"ר קובי כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום שחלות פוליציסטיות וגידולים ...
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו