דלג לתוכן
דימום בהריון לקראת לידה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/05/2010 תאריך עדכון: 12/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 27, אחרי לידה. בשבוע ה-39 ניגשתי למיון יולדות עם צירים סדירים ופתיחה של 1 ס"מ ומחיקה של 80-100 אחוז. לאחר בדיקה שחררו אותי הביתה. כשהיגעתי הביתה היו לי טיפות של דם. נבדקתי שוב, והדימום לא הפסיק ורק התחזק. הרופא אמר שכנראה נפצעתי בצוואר הר

תשובה:
הדימום שאת מתארת יכול היה להיות תוצאה של כמה דברים, ביניהם בדיקות וגינליות שעלולות היו לגרום לדימום, בעיקר אם במהלכן נפצע צוואר הרחם; היפרדות חלקית של השליה; או שהדימום פשוט היה תחילת תהליך הלידה הטבעית. היות שלא הייתי נוכחת בלידה איני יכולה לומר כעת, לפי התיאור שלך, מה היה הגורם לדימום. הכי נכון יהיה להתייעץ עם הרופא שנכח בלידה. כל טוב, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מודי נפתלי
ד"ר מודי נפתלי עיניים
5
( 3 חוות דעת )
"הטיפול והיחס של ד"ר נפתלי וכל הצוות היו מצויינים. אמליץ לכל מכריי. יישר כוח!"
ד"ר משה מלכין
ד"ר משה מלכין עיניים
4.9
( 465 חוות דעת )
"עברתי ניתוח קטרקט אחד ואני מחכה לבא. ד"ר מלכין הוא מקצוען מצוין, קשוב ורופא טוב מאוד."
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו