דלג לתוכן
אנמיה מיקרוציטית אצל אישה עם לחץ דם גבוה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 22/12/2007 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובלת מלחץ דם גבוה. בעשרת הימים האחרונים יש לי זרמים בראש, הרגשת נימול בפנים, ותשישות איומה. תוצאות הבדיקות שלי היו hct 36/7 mcv 78 mch 26/5 מה המשמעות של תוצאות אלה? מדוע אני מרגישה כל כך רע?

תשובה:
ערכי הבדיקות שציינת, נמצאים בגבול התחתון של הנורמה, וככל הנראה מעידים על אנמיה מיקרוציטית. אנמיה מסוג זה יכולה להיגרם בין היתר בגלל מחסור בברזל. יתכן שללא כל קשר ללחץ הדם ממנו את סובלת, יש בדמך גם מחסור בברזל. עם זאת, חסרים נתונים, כמו ערכי ההמוגלובין, ערכי הברזל ועוד, כדי לתת לך תשובה מדוייקת יותר. עליך לפנות לרופא המטפל עם תוצאות הבדיקות להמשך הבירור והטיפול. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו