דלג לתוכן
בבוקר מדדתי חום, וחום גופי היה 35.4 מעלות. שאלתי היא האם חום גוף זה תקין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/03/2005 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בבוקר מדדתי חום, וחום גופי היה 35.4 מעלות. שאלתי היא האם חום גוף זה תקין ומה יכולה להיות הסיבה לירידת חום הגוף ?

תשובה:
טמפרטורת הגוף מווסתת ע"י בלוטת ההיפותלמוס במוח. היא משתנה במהלך היום, ועולה לקראת הערב בכחצי מעלה בממוצע. הטמפרטורה התקינה היא בערך 36.4 - 37.2 מעלות צלסיוס. טמפרטורה של מתחת ל 35 מעלות מלווה בתסמינים של ערפול הכרה, חולשה, רעד בלתי נשלט, בלבול, האטה בנשימה ובקצב הלב. במקרה שלך, כל עוד אין תסמינים כאלה, כנראה שהסיבה הסבירה ביותר לחום הנמוך אותו מדדת היא בעיה טכנית בשיטת המדידה או במדחום ומומלץ לחזור על הבדיקה.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"ד"ר שרון דמול רופאה בחסד עליון. מסבירה בצורה מקצועית, אדיבה ומסורה מאד . עונה על כל שאלה. הלוואי וכולם יהיו ככה. ממליצה מאד"
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב
נוירואקטיב - טיפול נוירופידבק ללא תרופות ב-ADHD, חרדה וקשב הפרעות קשב וריכוז
שיפור קשב, ריכוז וחרדה ללא תרופות וללא תופעות לוואי - ייעוץ ראשוני חינם!
ד"ר תמר קורן
ד"ר תמר קורן עור ומין
5
( 12 חוות דעת )
"ד"ר תמר קורן מקצועית ונעימה. יסודית ואדיבה. הרגשתי שהבן שלי בידיים טובות."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו