דלג לתוכן
הסיכון להידבקויות ברחם אחרי גרידה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/03/2009 תאריך עדכון: 27/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני 5 ימים עברתי גרידה בשבוע ה-15 בבית חולים ציבורי. לאחר 3 ימים החום עלה לי ל-38 מעלות, לא דיממתי כלל ולא הרגשתי כאבים. פניתי מייד למיון נשים, ושם מצאו חומר ברחם ודלקת בדם. אני מקבלת אנטיביוטיקה בווריד, החום ירד אחרי כמה שעות, הוציאו את השאריות בהי

תשובה:
לאחר גרידה יכולות להתרחש תופעות כמו כאבי בטן, חום, ודימומים קלים. רוב התופעות נורמליות, אך אם החום הגבוה או הדימום נמשכים זמן רב, יש לפנות לטיפול. מידע על התופעות אחר גרידה תוכלי למצוא בתשובות לשאלות דומות שנשאלו כאן בעבר: http://www.infomed.co.il/questions/q_081708_13.asp

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' שמחה מיזל
פרופ' שמחה מיזל קרדיולוגיה
5.0
( 46 חוות דעת )
"הכל לפי טעמי ומרוצה מהגישה אלי ,ואני מציע גם לחברים שלי עם אותם בעיות ללכת אליו"
ד"ר שרון דמול אליעז
ד"ר שרון דמול אליעז אנדוקרינולוגיה ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"ד"ר שרון דמול רופאה בחסד עליון. מסבירה בצורה מקצועית, אדיבה ומסורה מאד . עונה על כל שאלה. הלוואי וכולם יהיו ככה. ממליצה מאד"
ד"ר רני ברנע
ד"ר רני ברנע נוירולוגיה
5
( 39 חוות דעת )
"דר ברנע נתן תחושה טובה של ביטחון ותקווה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו