דלג לתוכן

נימול עקב פגיעה בעצב בעת הזרקה

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 20/03/2008 תאריך עדכון: 28/09/2013
1 דקות קריאה

שאלה:

קיבלתי התקף לב, באמבולנס מד"א הזריקו לי חומר בזרוע. לא מצאו את המקום הנכון והזריקו את זה במקום אחר, כנראה. היד התנפחה, ונוצר זיהום מאוד גדול. במשך הטיפולים בבית החולים הנפיחות ירדה, אך הכאב נשאר. כף היד נשארה רדומה. מה אני אוכל לעשות במצב זה?

תשובה:

כף יד רדומה, עם או בלי נימול, כתוצאה מזריקה לזרוע היא תוצאה של פגיעה זמנית בעצב. יש להפעיל את כף היד עם כדור קטן ולתרגל את כף היד. התופעה נעלמת לאחר שבועיים-שלושה. בשלב זה הייתי מתרכז בהבנה מה גרם להתקף הלב ומה ניתן לעשות כדי שהאירוע לא יישנה. בברכה, ד"ר ירון גרשוביץ - פיזיולוג מומחה במאמץ, בשיקום לב ובאימון רפואי לבריאות הלב

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר בן ורנר
ד"ר בן ורנר אלרגיה ואימונולוגיה
ד"ר אלעד אשר
ד"ר אלעד אשר קרדיולוגיה
ד"ר ערן שומר
ד"ר ערן שומר רפואת שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו