דלג לתוכן
אתמול אכלתי ארוחה בשעה 4, כאשר הפעם האחרונה שאכלתי לפני כן הייתה ב- 9 בב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/12/2005 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אתמול אכלתי ארוחה בשעה 4, כאשר הפעם האחרונה שאכלתי לפני כן הייתה ב- 9 בבוקר. לאחר הארוחה חשתי כאב בטן, אך לא רציני. לאחר מכן כאב גרון, ובמשך כל הלילה הקאתי. העניין שמטריד אותי יותר מכל הוא שאני מייצר כמויות מסיביות של רוק בלי הפסקה, דבר שנמשך מהלי

תשובה:
נראה כי לקית בהרעלת מזון, שהתבטאה בכאבי בטן ובהקאות. ייצור מאסיבי של רוק עשוי להיות חלק מהרעלת המזון. כמובן שקיימות סיבות רבות לייצור מוגבר של רוק, ואם התופעה תימשך זמן רב - מומלץ לך להיבדק.
רופאים בתחום
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר פסיכיאטריה
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר קון ברטשניידר הוא רופא חכם, רגיש, רב ידע ודייקן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ואנושיות. רופא נדיר"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו