דלג לתוכן
ערכים גבוהים של ההורמונים LH ו- FSH
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/04/2009 תאריך עדכון: 02/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לאחר אי קבלת מחזור (שהיה קודם תקין וסדיר) במשך 5 חודשים, שלח אותי הרופא לבדיקות דם מקיפות, והתוצאות מפחידות: LH 49.9 FSH 130 הוא טוען שזה מצב של עקרות. זה יכול להיות? אנא הציעו לי מה לעשות.

תשובה:
רמת ה- FSH אכן גבוהה, וכך גם רמת ה- LH. ערכים גבוהים של הורמונים אלה מעידה על רזרבה שחלתית נמוכה וכישלון ייצור זקיקים של השחלות, דבר שיכול להיגרם על ידי כמה בעיות, ביניהן תסמונת טרנר. איני יכולה לומר לך מה לעשות, מכיוון שהפרטים שבידי מצומצמים, ואין באפשרותי לבדוק אותך ולעיין בשאר בדיקות הדם, בבדיקות הורמונליות אחרות ובבדיקות הדמיה, אם עברת כאלה, כגון אולטרסאונד. אמליץ לך להמשיך את הבירור ואת הטיפול הנדרש דרך הרופא המטפל שלך. רפואה שלמה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
פרופ' אנה לכוביצקי
פרופ' אנה לכוביצקי עור ומין
מומחית למחלות עור ומין, מומחית למחלות שיער
ד"ר טל שחר-מלאך
ד"ר טל שחר-מלאך פסיכיאטריה
רופאה מומחית בפסיכיאטריה ופסיכוגריאטריה
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו