דלג לתוכן
הריון - רמת פרולקטין גבוהה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/04/2009 תאריך עדכון: 08/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

רמת הפרולקטין שלי כבר כמה שנים מאוד גבוהה. לאחרונה התגלה לי שאני בהריון, בתחילת השבוע ה-9, ובבדיקות דם שעשיתי רמת הפרולקטין שלי עומדת על כ- 2000. מה ניתן לעשות? מה הסיכונים? האם ניתן לצלוח הריון כזה?

תשובה:
רמת הפרולקטין אצלך אכן גבוהה. רמת ההורמון עולה באופן פיזיולוגי בזמן הריון, אך הרמה התקינה היא סביב 200. ישנן דרכים לטפל בעלייה זו, כגון טיפול תרופתי להורדת רמת הפרולקטין, או טיפול בגורם לעלייה, כגון אדנומה בבלוטת יותרת המוח, ולכן אמליץ לך להתייעץ עם רופאה אנדוקרינולוגית. בשלב זה של ההריון לא נראה כי יש חשש לפגיעה בעובר עקב רמה הפרולקטין הגבוהה, אך עלייך להיות במעקב של אנדוקרינולוג ושל גינקולוג, לחזור על רמת ההורמון ולטפל בבעיה לפי הצורך. בהצלחה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל בנימין
ד"ר מיכאל בנימין פסיכיאטריה
5.0
( 20 חוות דעת )
"פעם ראשונה שאני פוגשת פסיכאטר שמטפל בצורה כזו רגישה לגמרי אשאר כל זמן שאצטרך בטיפול אלוף ומקצועי"
ד"ר דוד אוריון
ד"ר דוד אוריון נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי וזה מקנה סופר ביטחון בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר
ד"ר מיכאל קון ברטשניידר פסיכיאטריה
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר קון ברטשניידר הוא רופא חכם, רגיש, רב ידע ודייקן. מהרגע הראשון הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ואנושיות. רופא נדיר"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו