דלג לתוכן
קרסול- נקע
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/07/2010 תאריך עדכון: 13/01/2015
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 24. לפני שבועיים נפלתי, ולאחר כמה שעות לא יכולתי לדרוך על הרגל. היו לי כאבים עזים באזור הקרסול וכל האזור התנפח. הלכתי לחדר מיון, ושם עשיתי צילומים, ונאמר לי שאני צריכה להשתדל לא לאמץ את הרגל יותר מדי במשך 10 ימים ולשים תחבושת אלסטית. מאז עבר

תשובה:
העובדה ששחררו אותך לאחר צילום אומרת ככל הנראה שמדובר בנקע של הקרסול. ייתכן שמדובר בנקע בדרגה גבוהה, כלמור בקרע משמעותי של אחת מרצועות הקרסול. בכל מקרה, מומלץ לבצע צילום ביקורת לאחר כשבוע עד שבועיים כדי לשלול שבר. באשר לטיפול, וולטרן עשוי להואיל, כמו גם תרופות אחרות ממשפחה זו (NSAIDs). בברכת בריאות שלמה, ד"ר רונן בלכר - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
ד"ר ארקדי ורשבסקי
ד"ר ארקדי ורשבסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים ויילוד
ד"ר נוה טוב
ד"ר נוה טוב ריאות
מומחה לרפואת ריאות ושינה - אבחון וטיפול בהפרעות נשימה ושינה – בגישה אינטגרטיבית מותאמת אישית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו