דלג לתוכן
האם יש תרופה לתופעות של תסמונת קדם-וסתית ? התופעות הן התקפות עצבים בלתי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/08/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם יש תרופה לתופעות של תסמונת קדם-וסתית ? התופעות הן התקפות עצבים בלתי נשלטות ביומיים שלושה הראשונים של המחזור, התפרצות של אקנה ואי שקט. בעבר טופלתי ע"י גלולה בשם דיאנה שעזרה לי מאד, אך תופעות הלוואי שלה היו: הופעת ורידים ברגליים, חולשה בתפקוד ה

תשובה:
אם הבעיה היא בעיקר רגשית- נפשית, ניתן לקבל טיפול בתרופות ממשפחת הפרוזק במינון נמוך של 20 מ"ג ליום, ובתרופות אחרות. כמו כן הימנעות מקפה, עיסוק בפעילות גופנית וטכניקות הרפיה כמו יוגה יחוללו פלאים.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר פולינה אוסטרובסקי
ד"ר פולינה אוסטרובסקי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
גינקולוגית בכירה ורופאת פוריות בהרצליה מדיקל סנטר, בבית החולים לניאדו ובמרפאתה הפרטית
ד"ר אורי נץ
ד"ר אורי נץ כירורגיה
סגן מנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כירורג בכיר בתחום הכירורגיה הכללית וכירורגיה של המעי הגס והרקטום
ד"ר ראובן אייכנבאום
ד"ר ראובן אייכנבאום נוירולוגיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר אייכנבאום רגיש למצבנו. שם לב לשיפור במצב, על אף שעברה כמעט שנה מהפעם האחרונה בה היינו בביקור. הוא היה רגיש ואדיב וקשוב"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו