דלג לתוכן
ילדתי בניתוח קיסרי לפני שישה ימים ועודני סובלת מאוד מכאבים בתפר. דומה כ
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/09/2003 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

ילדתי בניתוח קיסרי לפני שישה ימים ועודני סובלת מאוד מכאבים בתפר. דומה כי הכאב מחריף בחלוף הימים. זאת, למרות שהתפר נראה תקין, איני סובלת מדימום או מסיבוך אחר נראה לעין. שאלתי היא, האם עליי לפנות לבית החולים? כמה זמן עוד איאלץ לאלחש הכאבים בטיפות או

תשובה:
טבעי לחוש כאבים בימים הראשונים לאחר הניתוח. הכי יעיל שתלכי לרופא שלך לבדיקה, כי אי אפשר לתת תשובה לשאלתך מבלי לראות את הפצע. בכל מקרה, עקרונית, פצע ניתוחי הוא מזוהם כאשר הוא נראה חם, אדום, נפוח, עם הפרשה, וכשיש חום. החלמת פצעים שונה מאדם לאדם, לכן אין מספר קבוע של ימים עד להחלמה. עם זאת, הזמן השכיח ביותר להתפתחות זיהומים בפצע ניתוחי הוא דווקא כשבוע לאחר הניתוח.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' יקי כהן
פרופ' יקי כהן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם חיפה
 סאלוס
סאלוס פנימית
הבית לרפואה פרטית מתקדמת
פרופ' אליזבט הלף און
פרופ' אליזבט הלף און פנימית
4.7
( 15 חוות דעת )
"לאחר הייעוץ ובדיקה אצל פרופ' אליזבט הלף און היא השרתה תחושת ביטחון לגבי המשך מעקב , הייתה יסודית ומקצועית ונתנה לנו תחושה נעימה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו