דלג לתוכן
הפרעות אכילה הנראות כאנורקסיה אצל נערה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 01/10/2006 תאריך עדכון: 08/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני נערה בת 15, ואני חושבת שאני סובלת מהפרעות אכילה. אני ירדתי במשך חודשיים כ- 10 ק''ג, מ- 63 ק''ג ל- 53 ק''ג, והגטבה שלי 1.72. מאז אני פשוט נמנעת מלאכול, אני יכולה ימים שלמים לא לאכול, ואז לפעמים יש לי התקפות אכילה. אני מאוד רוצה לחפש פיתרון למצב.

תשובה:
אכן נשמע שאת סובלת מהפרעת אכילה שנקראת אנורקסיה נרבוזה. הבעיה במצבים אלה שהם כמו מדרון חלקלק שקשה לטפס ממנו החוצה. זה רעיון מצויין לפנות לעזרה מקצועית, שכן גם אם יש לעיתים תחושה של שליטה במצב, זה לא קל להיחלץ ממנו לבד. תוכלי לקרוא על אנורקסיה ולקבל מידע על מרכזי טיפול במחלה בקישורים הבאים: http://www.infomed.co.il/questions/q_121205_7.htm

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר יובל הורביץ
ד"ר יובל הורביץ נפרולוגיה
5
( 220 חוות דעת )
"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"
ד"ר חררדו מורבניק
ד"ר חררדו מורבניק עיניים
5
( 67 חוות דעת )
"הטיפול היה נהדר התוצאות של הניתוח גם"
פרופ' מרים דוידוביץ
פרופ' מרים דוידוביץ ילדים
5
( 20 חוות דעת )
"טיפול יסודי, אנושי ומקצועי. ממליצים בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו