דלג לתוכן
נוירלגיה פוסט-הרפטית
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 28/01/2010 תאריך עדכון: 16/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 69. לפני שנה חליתי בהרפס זוסטר בפנים, ללא פריחה. קיבלתי טיפול בזובירקס ותרופות אחרות, כולל משככי כאבים, טיפול במרפאת כאב, דיקור ועוד. זה חצי שנה אינני לוקחת כל תרופה, אך אני נעזרת בג'ל אלוורה להרגעת הכאב והגירוי במצח ובראש (מצד ימין). האם תוכ

תשובה:
הכאבים שאת מתארת נקראים נוירלגיה פוסט-הרפטית. תוכלי לקרוא עליה כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_013009_5.asp

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר מוחמד מסאלחה
ד"ר מוחמד מסאלחה אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
רופא בכיר ומנתח מבוגרים וילדים במחלקת א.א.ג ביחידת האף והסינוסים במרכז הרפואי העמק בעפולה ובמרכז הרפואי א.ר.ם
ד"ר גיא מעוז
ד"ר גיא מעוז אורתופדיה
5
( 4 חוות דעת )
"הגעתי לאחר שהות של יומיים ברשימת המתנה, כל הכבוד.. טיפול ואבחנות מצוינות (למיטב הבנתי)."
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו