דלג לתוכן
האם הזרקת בוטוקס גורמת לכאבים?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 19/12/2009 תאריך עדכון: 25/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

האם הזרקת בוטוקס גורמת לכאבים?

תשובה:

לעיתים. כאבים יכולים להיגרם בזמן הפעולה עקב דקירת המחט, לאחר הזרקת החומר, ואחרי מספר ימים. לרוב תחושת האי נוחות מורגשת קלות בעת ביצוע ההזרקה אולם לא אמורים להיות כאבים של ממש, בייחוד באם הרופא המבצע מזריק את החומר באמצעות מחט דקה וקצרה. בתום הפעולה יכולים להיות מורגשים כאבי ראש, בעיקר בזמן שכיבה, כאשר החומר מתפזר.על מנת להימנע מכאבי ראש אלו יש צורך בהפסקת צריכת אלכוהול כשבוע לפני ההזרקה ואחריה. ניתן כמובן להשתמש בבית במשככי כאבים על פי הצורך.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
ד"ר עומר פלייסיג
ד"ר עומר פלייסיג רפואת שיניים
אורתודונט מומחה ליישור שיניים ולסתות
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו