דלג לתוכן
הרפס באברי המין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/02/2010 תאריך עדכון: 15/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 37. לפני כ-3 שבועות אבחן רופא הנשים שלי שנדבקתי בהרפס באיבר המין. נטלתי במשך חודש זובירקס פעם ביום. לאחר חודש נבדקתי שוב ונאמר לי שהמחלה עברה ושאין צורך להמשיך בכדורים, אבל אני עדיין מרגישה עקצוצים בעכוז ובירך ימין, ואלה היו מלכתחילה הסימפטומ

תשובה:
מחלת ההרפס אינה עוברת. כאשר נגיף ההרפס חודר לגוף, הוא נשאר בו במשך כל החיים, אם כי בדרך כלל הוא מדוכא ואינו גורם תסמינים. אם התסמינים ממשיכים או חוזרים לעיתים תכופות, מומלץ לקחת טיפול מונע (בזובירקס, אלטרקס או פמציקלוביר). המחלה מידבקת הרבה ביותר כאשר יש התקף, אולם לעיתים רחוקות ניתן להידבק גם כאשר אין התקף מפיזור לא תסמיני של הנגיף. נטילת טיפול מונע עשויה להפחית את הסיכון להדבקה של אדם אחר, אם כי לא לבטלו לחלוטין. בברכה ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני
רופאים בתחום
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 52 חוות דעת )
"ד״ר לוי הקשיב, הסביר ואף פירט את הבעיה שלי ואופן פתרון הבעיה. הניתוח עבר בהצלחה מקווה להחלמה שלמה. תודה רבה"
ד"ר אירית יעקבי
ד"ר אירית יעקבי רפואת שיניים
ד"ר דורית רביד
ד"ר דורית רביד יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת השירות האמבולטורי המיילדותי במרכז הרפואי מאיר, כפר סבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו