דלג לתוכן
אני בן 15 והיום כשהלכתי לבית ספר התחיל לי דימום מהאף. הדימום נמשך כ 40 ד
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/02/2005 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 15 והיום כשהלכתי לבית ספר התחיל לי דימום מהאף. הדימום נמשך כ 40 דקות עד שעה . אבא שלי לקח אותי לרופא והוא עשה לי בדיקת לחץ דם, ובבדיקה נמצא לחץ דם 91 על 127. והייתי רוצה לדעת האם זו תוצאה יחסית טובה או גבוהה מדי ?

תשובה:
לחץ הדם מגיב למצבי מצוקה, כמו דימום באף, בעליית הערכים. הערך שציינת מעט גבוה, אולם סביר שהוא תגובתי לדימום, ושכאשר תמדוד שנית במצב רגיעה, התוצאה תהיה תקינה לחלוטין.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
מיכל אלון
מיכל אלון טיפול
מומחית להתפתחות תינוקות
ד"ר יהונתן קפלן
ד"ר יהונתן קפלן עור ומין
4.9
( 155 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו