דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 781

 קיבלתי מרופא המשפחה תרופות להורדת כולסטרול. ברצוני לדעת אם יש אלטרנטיבות אחרות. לפי אחרת התשובות שראיתי כאן באתר, כאשר מתחילים עם התרופות בדרך כלל ממשיכים עם זה כל החיים. תוצאות הבדיקות:   כולסטרול: 216  HDL: 42  LDL:138  טריגליצרידים: 181   לחץ הדם שלי תקין, אין במשפחתי היסטוריה של מחלות לב, להורי היו בעיות כלי דם כאשר היו מעל גיל 80.   אם כן, האם יש חלופות: דיאטה, ספורט, רפואה אלטרנטיבית? התרופה שקיבלתי נקראת סימבאסטאטין. האם זו התרופה הטובה ביותר?
קיבלתי מרופא המשפחה תרופות להורדת כולסטרול. ברצוני לדעת אם יש אלטרנטיבות אחרות. לפי אחרת התשובות שראיתי כאן באתר, כאשר מתחילים עם התרופות בדרך כלל ממשיכים עם זה כל החיים. תוצאות הבדיקות: כולסטרול: 216 HDL: 42 LDL:138 טריגליצרידים: 181 לחץ הדם שלי תקין, אין במשפחתי היסטוריה של מחלות לב, להורי היו בעיות כלי דם כאשר היו מעל גיל 80. אם כן, האם יש חלופות: דיאטה, ספורט, רפואה אלטרנטיבית? התרופה שקיבלתי נקראת סימבאסטאטין. האם זו התרופה הטובה ביותר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

הטיפול להורדת כולסטרול בדרך כלל משולב. הוא כולל תרופות, כמו זו שקיבלת, דיאטה וספורט. אם אתה חושב שתהיה מסוגל להקפיד על דיאטה וספורט לאורך זמן, ואם אתה חושב שתוכל להתגבר על הכולסטרול ללא תרופות, אתה יכול לנסות, אך זהו תהליך ארוך, ושינוי בחיים שצריך להיעשות לתמיד. בהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

 אני כמעט 4 שבועות אחרי גרידה. לעובר לא היה דופק בשבוע ה-10. אני רוצה להיכנס להריון, כי ההריון הקודם היה אחרי המון טיפולים כושלים. עשיתי הפסקה והוא הופיע ללא שום טיפול. האם אני אמורה להקשיב לרופאה?   ועוד שאלה: האם אזור המין אחרי הגרידה יכול להתרחב? לפני כן סבלתי מאוד בזמן החדירה ועכשיו לא.
אני כמעט 4 שבועות אחרי גרידה. לעובר לא היה דופק בשבוע ה-10. אני רוצה להיכנס להריון, כי ההריון הקודם היה אחרי המון טיפולים כושלים. עשיתי הפסקה והוא הופיע ללא שום טיפול. האם אני אמורה להקשיב לרופאה? ועוד שאלה: האם אזור המין אחרי הגרידה יכול להתרחב? לפני כן סבלתי מאוד בזמן החדירה ועכשיו לא.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

לא ציינת מה הייתה ההמלצה של הרופאה המטפלת. באופן עקרוני, אחרי גרידה מומלץ לחכות למחזור הבא, ואז להתחיל שוב בנסיונות. מכיוון שכבר עברו ארבעה שבועות, המחזור ודאי יגיע בהקדם, כך שלא תצטרכי לחכות הרבה זמן. במהלך גרידה מבצעים הרחבה של הנרתיק. בדרך כלל זוהי הרחבה מינימלית והנרתיק חוזר לעצמו. אם בעקבות הגרידה הפסיקו לך הכאבים בזמן חדירה, לפחות הרווחת מזה משהו. קשה לי לומר אם מצב זה יישאר או יחזור לקדמותו. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

 אני בן 34. למיטב הבנתי, הדרך היחידה להידבק בהרפס של אברי המין היא בקיום יחסי מין. אני הייתי בן זוגה היחיד של אשתי, שקיימה איתי יחסי מין מכל סוג, לרבות מין אורלי, ולפני שפגשתי את אשתי היו לי שתי בנות זוג שעימן קיימתי יחסי מין.   לאחרונה גילו לאשתי הרפס באברי המין. האם משמעות הדברים היא שאני בוודאות נשא של הווירוס שגורם להרפס, ושקיבלתי אותו מאחת מבנות זוגי הקודמות?
אני בן 34. למיטב הבנתי, הדרך היחידה להידבק בהרפס של אברי המין היא בקיום יחסי מין. אני הייתי בן זוגה היחיד של אשתי, שקיימה איתי יחסי מין מכל סוג, לרבות מין אורלי, ולפני שפגשתי את אשתי היו לי שתי בנות זוג שעימן קיימתי יחסי מין. לאחרונה גילו לאשתי הרפס באברי המין. האם משמעות הדברים היא שאני בוודאות נשא של הווירוס שגורם להרפס, ושקיבלתי אותו מאחת מבנות זוגי הקודמות?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אם הנתונים הם כפי שאתה אומר, אתה צודק לחלוטין. אתה יכול לעבור בדיקת דם לנוגדנים להרפס מסוג II, ואם התשובה תהיה חיובית זה יהיה חיזוק לכך שאתה אכן נושא את הנגיף. בברכה ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני קרא עוד

התחלתי היום להשתמש ברואקוטן 20 מ"ג ליום . רוצה לשאול על:  1 : הסרת שיער בזמן הטיפול - מה ההשפעה שלה על העור ?  2 : האם אני יכולה להשתמש בקרם הגנה נגד השמש בזמן הטיפול ? הרופא  שלי אמר "לא" אבל קראתי בדף למטופל ברואקוטן שכן.
התחלתי היום להשתמש ברואקוטן 20 מ"ג ליום . רוצה לשאול על: 1 : הסרת שיער בזמן הטיפול - מה ההשפעה שלה על העור ? 2 : האם אני יכולה להשתמש בקרם הגנה נגד השמש בזמן הטיפול ? הרופא שלי אמר "לא" אבל קראתי בדף למטופל ברואקוטן שכן.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

בתקופת השימוש בתרופה וכ- 6 חודשים לאחר הפסקתה יש להימנע מהסרת שיער בשעווה או על ידי לייזר. יש להימנע מחשיפת יתר לשמש, ובכל חשיפה אפילו מזערית לשמש - לשים קרם הגנה. קרא עוד

 אני בן 44, לא יכול לבצע בדיקת קולונוסקפיה רגילה. בעבר עשיתי בדיקות כאלה, והרופא נעצר באמצע בגלל קשיי מעבר עקב הידבקויות כתוצאה מניתוח שעברתי. עשיתי קולונוסקפיה וירטואלית. אני רוצה לדעת על הבדיקה הזאת אם היא אמינה ולכמה זמן היא תקינה.
אני בן 44, לא יכול לבצע בדיקת קולונוסקפיה רגילה. בעבר עשיתי בדיקות כאלה, והרופא נעצר באמצע בגלל קשיי מעבר עקב הידבקויות כתוצאה מניתוח שעברתי. עשיתי קולונוסקפיה וירטואלית. אני רוצה לדעת על הבדיקה הזאת אם היא אמינה ולכמה זמן היא תקינה.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

קולונוסקופיה וירטואלית היא בדיקה אמינה וכמעט משתווה לקולונוסקופיה רגילה בדיוק שלה. חסרונה הוא שהיא עלולה להחמיץ פוליפים שגודלם קטן מ-2 מ"מ, אך פוליפים כה קטנים הם לרוב חסרי משמעות. חיסרון נוסף הוא שלא ניתן לכרות פוליפ אם נמצא כזה ושלא ניתן לקחת ביופסיות. תדירות ביצוע הבדיקה משתנה ממטופל למטופל בהתאם לגילו, לרקע המשפחתי, למחלות רקע, לממצאים בבדיקות קודמות ועוד. ד"ר נועה גולדשר מינרבי - אינפומד קרא עוד

יש לי בעיות ברגליים. בגלל זה אני מתעורר מוקדם. עשיתי את כל הבדיקות.  עכשיו אני לוקח ויטמינים בי. לא יודע כבר מה לעשות. הן מטרידות אותי .  הן מעירות אותי . ניסיתי כבר הכל. מה נשאר ?
יש לי בעיות ברגליים. בגלל זה אני מתעורר מוקדם. עשיתי את כל הבדיקות. עכשיו אני לוקח ויטמינים בי. לא יודע כבר מה לעשות. הן מטרידות אותי . הן מעירות אותי . ניסיתי כבר הכל. מה נשאר ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אמנם לא ציינת מה בדיוק הבעיה ברגליים , אולם מאחר והבעיה היא לילית ייתכן ומדובר בעוויתות שרירים ליליות או בשמם באנגלית Nocturnal leg cramps. מומלצת פעילות גופנית כמו נסיעה על אופני כושר מספר דקות לפני השינה, תרגילי מתיחות של כף הרגל, שתייה מספקת, אמבטיה חמה לפני שינה. אם כל הנ"ל לא מספיק - ניתן לנסות ליטול כינין, בנדריל, חסמי סידן כמו וראפאמיל, וגאבאפנטין. אנא התייעץ עם רופא משפחה בנושא. קרא עוד

 ברצוני לברר את משמעות תוצאות הבדיקות הבאות להפטיטיס, שנעשו למכרה שלנו:    Hepatitis Bs Antigen - Non Reactive  Hepatitis Bs Antibody - Reactive > 1000  Anti-HAV total - Reactive  Anti-ACV - non-reactive
ברצוני לברר את משמעות תוצאות הבדיקות הבאות להפטיטיס, שנעשו למכרה שלנו: Hepatitis Bs Antigen - Non Reactive Hepatitis Bs Antibody - Reactive > 1000 Anti-HAV total - Reactive Anti-ACV - non-reactive
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ברצוני לברר את משמעות תוצאות הבדיקות הבאות להפטיטיס, שנעשו למכרה שלנו: Hepatitis Bs Antigen - Non Reactive Hepatitis Bs Antibody - Reactive > 1000 Anti-HAV total - Reactive Anti-ACV - non-reactive על פי התוצאות, הנבדקת אינה חולה בהפטיטיס B או בהפטיטיס C, אך היא מחוסנת בפני הפטיטיס B. לגבי הפטיטיס A - לנבדקת יש נוגדנים לנגיף זה בדם. יתכנו 3 מצבים: או שהנבדקת קיבלה חיסון בעבר, או שהנבדקת חלתה בעבר והבריאה, או שהיא נדבקה לאחרונה בנגיף. לא ניתן לקבוע זאת רק לפי בדיקה זו. איחולי בריאות ד"ר נועה גולדשר מינרבי - אינפומד [04/12/2008] קרא עוד

 עקב מחזורים לא סדירים הורה לי הרופא לקחת מהיום החמישי של המחזור איקאקלומין אחד ביום. מתי להתחיל לקיים יחסי מין? האם יש אפשרות שאיקאקלומין משפיע על יום הביוץ?
עקב מחזורים לא סדירים הורה לי הרופא לקחת מהיום החמישי של המחזור איקאקלומין אחד ביום. מתי להתחיל לקיים יחסי מין? האם יש אפשרות שאיקאקלומין משפיע על יום הביוץ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

איקאקלומין אינו פוגע בביוץ אלא גורם לביוץ לקרות. אם התחלת ביום החמישי של המחזור, הביוץ אמור להגיע בסביבות היום הארבעה עשר, אך הוא יכול גם להקדים. טווח ביטחון טוב לקיום יחסי מין על מנת להיכנס להריון הוא בין היום התשיעי ליום 16. כדי להיות בטוחה שיש ביוץ, את יכולה להשתמש בערכת ביוץ בתית, או לחזור לרופא שלך ביום ה-9 לביצוע אולטרסאונד של מעקב זקיקים. בהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
ד"ר פיליפ רוזינסקי
ד"ר פיליפ רוזינסקי אורתופדיה
5.0
( 40 חוות דעת )
"בנאדם מקסים שעזר לי מאוד לפני הניתוח ואחרי הניתוח שעשה לי הרגשתי בידים ממש טובות ושפשוט היה כיף"
ד"ר יצחק שוחט
ד"ר יצחק שוחט אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 9 חוות דעת )
"אני מאוד מרוצה"
ד"ר קרלוס אידסס
ד"ר קרלוס אידסס עור ומין
5
( 13 חוות דעת )
"הרופא מאד נחמד ולבבי עם הבנה בתחום"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו