דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 783

 הפסקתי את השימוש בגלולות למניעת הריון לפני כ-4 חודשים, ומאז אני מנסה להיכנס להריון, ללא הצלחה.  לאחר הפסקת הגלולות קיבלתי מחזור לאחר 35 יום, ואחריו קיבלתי מחזור רק לאחר 70 יום.  13 יום לאחר המחזור האחרון התחלתי לבדוק את הביוץ בעזרת בדיקות ביתיות. בדקתי במשך 20 הימים האחרונים, אך עדיין אינני מבייצת. יכול להיות שפספסתי את מועד הביוץ?  יש לציין כי יש לי HPV ו - CIN 1, האם זה עלול להשפיע על תהליך הביוץ?
הפסקתי את השימוש בגלולות למניעת הריון לפני כ-4 חודשים, ומאז אני מנסה להיכנס להריון, ללא הצלחה. לאחר הפסקת הגלולות קיבלתי מחזור לאחר 35 יום, ואחריו קיבלתי מחזור רק לאחר 70 יום. 13 יום לאחר המחזור האחרון התחלתי לבדוק את הביוץ בעזרת בדיקות ביתיות. בדקתי במשך 20 הימים האחרונים, אך עדיין אינני מבייצת. יכול להיות שפספסתי את מועד הביוץ? יש לציין כי יש לי HPV ו - CIN 1, האם זה עלול להשפיע על תהליך הביוץ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

גלולות למניעת הריון מדכאות את הציר ההורמונלי בגוף שאחראי על ביוצים. התאוששות ציר זה אורכת מספר חודשים, ולכן ייתכן ואינך מבייצת באופן סדיר. מחזורים של מעל 35 ימים הינם מחזורים ללא ביוץ. ייתכן שפספסת את תאריך הביוץ, אך ייתכן שאת עדיין אינך מבייצת. אם התופעה נמשכת מעל חודש נוסף, גשי לרופא הנשים המטפל שלך. HPV שגורם ל- CIN , אינו משפיע על הביוץ. קרא עוד

 לפני כחצי שנה הרגשתי כאבים בזרוע יד ימין, טופלתי בפיזיותרפיה וגם בעיסוי, ועדיין יש כאבים (הרבה פחות). לפני כחודשיים לאחר טיפול בפיזיותרפיה, אינני יודעת אם יש קשר, אני מרגישה מידי פעם רעידות בכף היד. זה מתבטא כאשר אני מחזיקה חפץ או מפעילה מעט לחץ. זה הבהיל אותי, ועם זאת אני חוששת לבדוק שמא זה חלילה פרקינסון.  אנא עצתכם למי עלי לפנות.
לפני כחצי שנה הרגשתי כאבים בזרוע יד ימין, טופלתי בפיזיותרפיה וגם בעיסוי, ועדיין יש כאבים (הרבה פחות). לפני כחודשיים לאחר טיפול בפיזיותרפיה, אינני יודעת אם יש קשר, אני מרגישה מידי פעם רעידות בכף היד. זה מתבטא כאשר אני מחזיקה חפץ או מפעילה מעט לחץ. זה הבהיל אותי, ועם זאת אני חוששת לבדוק שמא זה חלילה פרקינסון. אנא עצתכם למי עלי לפנות.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ראשית אין מה להיבהל . הרעד הוא בצד הכאב ולכן מתקשר אליו יותר ממחלות סיסטמיות. בנוסף, הרעד בפרקינסון מגיע במנוחה ונעלם בהפעלת היד, הפוך מהמצב אצלך. רעד בשריר יכול לנבוע מחולשה שלו או מכאב בהפעלה . כמו כן ייתכן מצב בו הפרעה בעצבוב השריר גורמת לרעידה . ייתכן גם שהרעד נובע מאותה סיבה שהזרוע כואבת, ואותה בעיה משליכה גם על תפקוד היד, למשל כשבהפעלת היד עם כאב השריר רועד. רצוי לדווח לפיזיותרפיסט המטפל ולהתייעץ איתו . רצוי לגשת לרופא המשפחה ולספר על התלונה, סביר מאוד שיפנה לנוירולוג להמשך בירור. ייתכנו גם בדיקות מעבדה כגון EMG לבירור מצב העצבים מהצוואר לכף היד ואולי CT , אך כאמור הכל בהתייעצות עם הרופא . לכן פני למטפל ולרופא והמשיכי בירור בלא פחד. קרא עוד

 אני בת 28, וסובלת מפלטפוס חמור. בשנים האחרונות החלו לי כאבים בכפות הרגליים בעת הליכה, עמידה ואף מנוחה. מדרסים כבר לא עוזרים לי לאורך זמן כמו פעם.   הרופא שלח אותי למיפוי עצמות, ולאחר שכל התוצאות שהתקבלו היו תקינות הוא המליץ על ניתוח בשם Subtalar Arthroeresis. ידוע לי שניתוח זה מיועד לילדים קטנים, אך לאחר תוצאות המיפוי אמר לי הרפוא שאין כל חשש, ושהתוצאות יהיו טובות כמו אצל ילד.   האם עליי לחשוש מניתוח זה בגלל גילי? מהי בכלל דעתכם על הניתוח בגיל שלי? סף הכאב שלי הוא נמוך מאוד עד אפסי. האם ארגיש משהו בעת הניתוח או שהוא מבוצע בהרדמה מלאה? מהו זמן ההחלמה מניתוח כזה, והאם יש חשש לסיבוכים בעקבותיו, כמו צליעה או סיבוכים דומים? אני רקדנית ועוסקת המון בספורט.   בקיצור - האם יש לי מה לדאוג?
אני בת 28, וסובלת מפלטפוס חמור. בשנים האחרונות החלו לי כאבים בכפות הרגליים בעת הליכה, עמידה ואף מנוחה. מדרסים כבר לא עוזרים לי לאורך זמן כמו פעם. הרופא שלח אותי למיפוי עצמות, ולאחר שכל התוצאות שהתקבלו היו תקינות הוא המליץ על ניתוח בשם Subtalar Arthroeresis. ידוע לי שניתוח זה מיועד לילדים קטנים, אך לאחר תוצאות המיפוי אמר לי הרפוא שאין כל חשש, ושהתוצאות יהיו טובות כמו אצל ילד. האם עליי לחשוש מניתוח זה בגלל גילי? מהי בכלל דעתכם על הניתוח בגיל שלי? סף הכאב שלי הוא נמוך מאוד עד אפסי. האם ארגיש משהו בעת הניתוח או שהוא מבוצע בהרדמה מלאה? מהו זמן ההחלמה מניתוח כזה, והאם יש חשש לסיבוכים בעקבותיו, כמו צליעה או סיבוכים דומים? אני רקדנית ועוסקת המון בספורט. בקיצור - האם יש לי מה לדאוג?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ניתוח מסוג זה מבוצע תחת הרדמה מלאה. משך ההחלמה ממנו ארוך, בדרך כלל 6 שבועות עם גבס וקביים, ולאחר מכן עוד שישה שבועות של גבס בלבד. כמו שאת יכולה להבין, הדבר יכול להקשות עליך ולעכב אותך מבחינת הספורט והריקוד. לגבי ההחלטה אם לבצע את הניתוח או לא, לא אוכל לענות לך בדואר אלקטרוני מבלי שנמצאים בידי כל הפרטים. אם את חוששת מההחלטה, הייתי ממליצה לך ללכת לקבלת חוות דעת נוספת כדי לדעת אם ההחלטה על ניתוח היא הנכונה. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

 אני נוטלת גלולות למניעת הריון מסוג מינס. לפני 10 ימים, אובחנה על ידי רופא המשפחה דלקת בשלפוחית השתן, והתחלתי לקחת אנטיביוטיקה בשם אופלודקס. לאחר 7 ימים של נטילת האנטיביוטיקה (תאריך שחפף ליום האחרון של נטילת גלולה בחפיסה הנוכחית), חשתי בכאבי בטן עזים, שהסתיימו בסופו של דבר בהקאה. זה קרה כמה שעות טובות לאחר שנטלתי את הגלולה האחרונה, אולם לא נראה שמה שאכלתי באותו יום התעכל ולכן אני חוששת שגם הגלולה נפלטה.   מאז תחילת נטילת האנטיביוטיקה לא קיימתי יחסי מין עם בן זוגי, אולם הדבר כן קרה יום וחצי לפני תחילת נטילת האנטיביוטיקה, ואני לוקחת את גלולות הפלסבו כבר יומיים, ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם ייתכן כי נכנסתי להריון? ראיתי באתר שאלות בנושא אולם הן נגעו לקיום יחסי מין לאחר נטילת האנטיביוטיקה. האם כתוצאה משרידה של הזרע במשך מספר ימים, בשילוב עם גלולות שלא התעכלו, יתכן שנכנסתי להריון? אם כן, מעבר לבדיקה, האם עלי להתחיל בעוד יומיים חפיסת גלולות חדשה?
אני נוטלת גלולות למניעת הריון מסוג מינס. לפני 10 ימים, אובחנה על ידי רופא המשפחה דלקת בשלפוחית השתן, והתחלתי לקחת אנטיביוטיקה בשם אופלודקס. לאחר 7 ימים של נטילת האנטיביוטיקה (תאריך שחפף ליום האחרון של נטילת גלולה בחפיסה הנוכחית), חשתי בכאבי בטן עזים, שהסתיימו בסופו של דבר בהקאה. זה קרה כמה שעות טובות לאחר שנטלתי את הגלולה האחרונה, אולם לא נראה שמה שאכלתי באותו יום התעכל ולכן אני חוששת שגם הגלולה נפלטה. מאז תחילת נטילת האנטיביוטיקה לא קיימתי יחסי מין עם בן זוגי, אולם הדבר כן קרה יום וחצי לפני תחילת נטילת האנטיביוטיקה, ואני לוקחת את גלולות הפלסבו כבר יומיים, ועדיין לא קיבלתי מחזור. האם ייתכן כי נכנסתי להריון? ראיתי באתר שאלות בנושא אולם הן נגעו לקיום יחסי מין לאחר נטילת האנטיביוטיקה. האם כתוצאה משרידה של הזרע במשך מספר ימים, בשילוב עם גלולות שלא התעכלו, יתכן שנכנסתי להריון? אם כן, מעבר לבדיקה, האם עלי להתחיל בעוד יומיים חפיסת גלולות חדשה?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

באופן כללי את צודקת: הקאות בהחלט פוגעות בספיגת הגלולות ועל כן ישנה ירידה ביעילותן. אם אכן קיימת יחסים רק כיומיים לפני תחילת הטיפול האנטיביוטי, לא אמורה להיות בעיה. ייתכן שהאיחור בדימום הווסתי נובע מהעובדה שחלק מהגלולות לא נספגו עקב ההקאות, ושהדבר גרם לשינויים הורמונלים. אני ממליצה לך לערוך בדיקה ביתית לגילוי הריון, על מנת שתהיי רגועה, ואז להמשיך בנטילת הגלולות כרגיל. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד קרא עוד

 בתי בת 11 ומתלוננת על כאבי גב. היא עברה צילום רנטגן של אלכסונים של עמוד השדרה והממצאים הם:   list ניכר, רגישות מותנית וסכיאטית משמאל  הגבלה בתנועות עמוד שדרה מותני.  SLR 45 מעלות דו-צדדי, ללא סימני קיפוח עצבי.  אבחנות:  low back pain  sciatica left   הילדה נשלחה  לבדיקת CT. האם כדאי לה לעבור בדיקת CT או  בדיקת MRI? מהן דרכי הטיפול המומלצות ולמי כדאי לפנות?
בתי בת 11 ומתלוננת על כאבי גב. היא עברה צילום רנטגן של אלכסונים של עמוד השדרה והממצאים הם: list ניכר, רגישות מותנית וסכיאטית משמאל הגבלה בתנועות עמוד שדרה מותני. SLR 45 מעלות דו-צדדי, ללא סימני קיפוח עצבי. אבחנות: low back pain sciatica left הילדה נשלחה לבדיקת CT. האם כדאי לה לעבור בדיקת CT או בדיקת MRI? מהן דרכי הטיפול המומלצות ולמי כדאי לפנות?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ניכר כי הממצא הבולט בבדיקה הגופנית הוא חשד לגירוי של אחד משורשי חוט השדרה. גירוי כזה יכו להיגרם על ידי גורמים שונים, והגורם השכיח בגיל מבוגר הוא פריצת דיסק. עקב גילה הצעיר, יש להתייחס באופן שונה ובזהירות רבה יותר לבירור הרפואי, כיוון שאצל ילדים יש לעיתים סיבות שונות לכאבי גב. ההחלטה על סוג בדיקת ההדמיה שבה יעשה שימוש בהמשך הבירור צריכה להתקבל על ידי הרופא המטפל בהתאם לסיפור המקרה ולתוצאות הבדיקות שכבר נעשו, ודרכי הטיפול תלויות באבחנה. בברכת בריאות שלמה, ד"ר רונן בלכר - אינפומד קרא עוד

 אני בת 21. אחרי שנה של סבל, החלטתי להוציא את כיס המרה על ידי ניתוח לפרוסקופי. עברתי את הניתוח בהרדמה כללית. שבוע לאחר מכן עשיתי בדיקת הריון והתשובה היתה חיובית. קיבלתי מחזור כחודש לפני הניתוח כך שההריון טרי מאוד. רציתי לשאול אם יש סכנה לחייו של העובר, ואם ישנם חומרים כימיים בהרדמה כללית שיכולים להשפיע עליו.
אני בת 21. אחרי שנה של סבל, החלטתי להוציא את כיס המרה על ידי ניתוח לפרוסקופי. עברתי את הניתוח בהרדמה כללית. שבוע לאחר מכן עשיתי בדיקת הריון והתשובה היתה חיובית. קיבלתי מחזור כחודש לפני הניתוח כך שההריון טרי מאוד. רציתי לשאול אם יש סכנה לחייו של העובר, ואם ישנם חומרים כימיים בהרדמה כללית שיכולים להשפיע עליו.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ניתוח לפרוסקופי הוא יחסית בטוח בזמן הריון. הוא כרוך במעט סיבוכים, וההתאוששות והחזרה לשגרה מהירים יותר. מחקרים הראו כי הוא אינו פוגע בהתפתחות העובר ובהמשך ההריון. איני יכולה לענות לגבי חומרי ההרדמה מכיוון שאין לי מידע לגבי החומרים שבהם השתמשו בניתוח. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד קרא עוד

 בני בן ה- 8 סבל בחודש מאי מחום גבוה. בבדיקה של הרופאה התברר כי השקדים מוגדלים ויש לו דלקת בגרון. הוא טופל ברפאפן ואכן החום ירד.   לאחר שהגיעו תוצאות בדיקת משטח הגרון, בו לא נתגלה חיידק, הפסיקה לו הרופאה את האנטיביוטיקה. כבר באותו ערב שוב עלה לו החום ולאורך אותו שבוע נשמע כאילו הוא מדבר מן האף.   לאחר יומיים של חום החליטה הרופאה שוב לתת לו אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן, והמליצה על צילום ריאות ומערות האף. בצילום התברר שיש "ציור ריאתי וכן במערות האף פלסי נוזלי בסינוסים מקסילריים".   יש לציין כי בני סובל משקד שלישי. בבית החולים המליצו לנתחו, אך פרופסור מומחה אמר להפך, שאין כלל צורך בניתוח.   מהו פשר המונחים פלסי נוזלי? מה ניתן לעשות על מנת לסייע לו? כעת הוא שוב מנוזל. הוא עדיין לא בילה בבריכה או בים. האם יש חשש לבריאותו? האם ניתן לטפל בו בדרך אלטרנטיבית ולסייע לו להיפטר מכל הנזלות הללו?
בני בן ה- 8 סבל בחודש מאי מחום גבוה. בבדיקה של הרופאה התברר כי השקדים מוגדלים ויש לו דלקת בגרון. הוא טופל ברפאפן ואכן החום ירד. לאחר שהגיעו תוצאות בדיקת משטח הגרון, בו לא נתגלה חיידק, הפסיקה לו הרופאה את האנטיביוטיקה. כבר באותו ערב שוב עלה לו החום ולאורך אותו שבוע נשמע כאילו הוא מדבר מן האף. לאחר יומיים של חום החליטה הרופאה שוב לתת לו אנטיביוטיקה מסוג מוקסיפן, והמליצה על צילום ריאות ומערות האף. בצילום התברר שיש "ציור ריאתי וכן במערות האף פלסי נוזלי בסינוסים מקסילריים". יש לציין כי בני סובל משקד שלישי. בבית החולים המליצו לנתחו, אך פרופסור מומחה אמר להפך, שאין כלל צורך בניתוח. מהו פשר המונחים פלסי נוזלי? מה ניתן לעשות על מנת לסייע לו? כעת הוא שוב מנוזל. הוא עדיין לא בילה בבריכה או בים. האם יש חשש לבריאותו? האם ניתן לטפל בו בדרך אלטרנטיבית ולסייע לו להיפטר מכל הנזלות הללו?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

לפי הפרטים שאת מתארת בשאלתך, בנך סבל מזיהום בדרכי הנשימה, שהתבטא בין השאר בסינוסיטיס, כלומר דלקת של הסינוסים. הסינוסים הם חללים מלאי אוויר המקיפים את חלל האף. יש להם תפקיד חשוב בחימום וניקוי האוויר אותו אנו נושמים ובהורדה של משקל הגולגולת. הסינוסים מצופים בשכבה עדינה של רירית אשר מפרישה נוזל רירי שמתנקז אל תוך חלל האף. כאשר פתחי הניקוז של הסינוסים נסתמים (לאחר הצטננות או דלקת אלרגית של האף), אין לנוזל לאן להתנקז, הוא מצטבר בחלל הסינוס ו- "דוחק" את האוויר שבתוך הסינוס כלפי מעלה. זו הסיבה להופעת ה- "פלסים" שהוזכרו בבדיקה, כלומר חלל אשר מלא בחלקו באוויר ובחלקו בנוזל. במקרים של סינוסיטיס כרוני אשר אינה מגיבה לטיפול אנטיביוטי, יש צורך בפעולה כירורגית אשר במהלכה מנקזים אל חלל הסינוס מהנוזלים שהצטברו בתוכו. אם בנך עדיין סובל מחום גבוה, נזלת מוגלתית, כאבי ראש וכאבים למגע באזורי הסינוסים סביב האף, אני ממליץ לך להיוועץ ברופא אף-אוזן-גרון שימליץ על המשך טיפול מתאים. מידע על טיפולים אלטרנטיביים בסינוסיטיס תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_080502_3.htm קרא עוד

 יש לי לעיתים רחוקות כאבים בברך ובכתף. האם יש טעם בלקיחת תרופה כמו מגה גלופלקס במינון חלקי לצורך מניעה, או שיש טעם, אם בכלל, לקחת רק את המינון המלא - 3 כדורים ביום לפי הוראות היצרן? כל כדור מכיל 500 מ"ג גלוקוזאמין + 400 מ"ג כונדרויטין.
יש לי לעיתים רחוקות כאבים בברך ובכתף. האם יש טעם בלקיחת תרופה כמו מגה גלופלקס במינון חלקי לצורך מניעה, או שיש טעם, אם בכלל, לקחת רק את המינון המלא - 3 כדורים ביום לפי הוראות היצרן? כל כדור מכיל 500 מ"ג גלוקוזאמין + 400 מ"ג כונדרויטין.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

מגה גלופלקס הוא תוסף אלטרנטיבי, וככזה, אינני יכול לומר אם הוא מועיל. במחקרים שנעשו, הוא לא הראה יעילות כלשהי. התוסף אינו חלק מהרפואה הקונבנציונלית ולכן אינני יכול לערוב ליעילותו או לבטיחותו. בקשר למינון, טעות לחשוב שהורדה של המינון צריכה להתאים לירידה בחומרת הכאב או המחלה. כאשר משתמשים במינון נמוך מן המומלץ, האפקטיביות של החומר הפעיל בגוף יורדת והוא אינו מבצע את תפקידו. אני מייעץ לך לפנות לראומטולוג כאשר אתה סובל מכאב בכתף או בברך על מנת שיוכל לערוך בדיקה גופנית ובדיקות אחרות, להגיע לאבחנה ולהמליץ על טיפול מתאים. ד"ר גיל טאובר - אינפומד קרא עוד

 האם מנורת לילה בחדר תינוק יכולה לפגוע בייצור מלטונין אצל התינוק? האם מומלץ לתינוק לישון בחושך או באור?
האם מנורת לילה בחדר תינוק יכולה לפגוע בייצור מלטונין אצל התינוק? האם מומלץ לתינוק לישון בחושך או באור?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

מנורת לילה אינה פוגעת ביצור מלטונין, ומומלצת לחדרי ילדים למספר מטרות. האחת היא אפשרות של ההורה לראות את הנעשה בחדר ללא צורך בהדלקת אור ראשי. סיבה נוספת היא הילד: בהרבה מקרים יש לילדים חשש מחושך מוחלט, או להיפך - התרגלות לשינה בחושך מוחלט, ולמקרים אלה, מנורת לילה עם הספק של 15 וואט יכולה לתת מענה טוב. ישנן מנורות מלח שגם נותנות אווירה חמה וגם אינן חזקות (ויש הטוענים שהם מפיצות יונים חיוביים לאוויר שטובים לנשימה). ד"ר יובל עצמון - אינפומד קרא עוד

 אני בשבוע ה-16 של הריון. ביום שבו עברתי סקירת מערכות מוקדמת התחילו לי, אחר הצהריים, כאבי בטן בצד ימין למטה. הכאבים התגברו מאד ונסעתי למיון. הרופאים חשדו שזו דלקת בתוספתן, אך לא היו בטוחים. למחרת היתה הטבה במצבי, למרות שעדיין היו כאבים כשלחצו על המקום. ביום שלמחרת הכאבים נעלמו לגמרי.   האם התופעה מוכרת? האם יש לה קשר לתוספתן? האם עלי לשוב לבדיקות?
אני בשבוע ה-16 של הריון. ביום שבו עברתי סקירת מערכות מוקדמת התחילו לי, אחר הצהריים, כאבי בטן בצד ימין למטה. הכאבים התגברו מאד ונסעתי למיון. הרופאים חשדו שזו דלקת בתוספתן, אך לא היו בטוחים. למחרת היתה הטבה במצבי, למרות שעדיין היו כאבים כשלחצו על המקום. ביום שלמחרת הכאבים נעלמו לגמרי. האם התופעה מוכרת? האם יש לה קשר לתוספתן? האם עלי לשוב לבדיקות?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

התוספתן הוא צינור סגור המחובר למעי הגס. בימינו אין לו כל תפקיד בגופנו, אבל הוא נמצא שם. דלקת בתוספתן נפוצה מאוד בעיקר בקרב צעירים, ובאה לידי ביטוי קליני בכאבים בבטן הימנית התחתונה, בבחילות ועוד. התיאור שאת מוסרת בהחלט מעלה חשד שהתרחשה דלקת כזאת, אך אם עברת בדיקה ואפשרות זו נשללה, אני חושבת שאת יכולה להיות רגועה. אני מניחה שעברת גם בירור גינקולוגי, ושוב, אם לא היו ממצאים לא תקינים בבדיקה, אין סיבה לדאגה. חשוב להיות קשובה לגופך, וטוב עשית שפנית למיון. אם כאבים אלה או דומים יחזרו, אני ממליצה לפנות שוב לבדיקה ולבירור. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
פרופ' אליזבט הלף און
פרופ' אליזבט הלף און פנימית
4.7
( 15 חוות דעת )
"לאחר הייעוץ ובדיקה אצל פרופ' אליזבט הלף און היא השרתה תחושת ביטחון לגבי המשך מעקב , הייתה יסודית ומקצועית ונתנה לנו תחושה נעימה מאוד"
ד"ר נמרוד נחמיאס
ד"ר נמרוד נחמיאס אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית, מנתח עמוד שדרה, סגן מנהל המחלקה לכירורגיה אורתופדית - מרכז רפואי רבין בית חולים השרון
פרופ' עמית תירוש
פרופ' עמית תירוש אנדוקרינולוגיה
5
( 31 חוות דעת )
"תודה לפרופ' עמית על ההסבר המפורט ,סבלנות ,אכפתיות, ומקצועיות ."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו