דלג לתוכן

אטנט וקנאביס

פורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD

ד"ר גלעד חבצלת

ד"ר גלעד חבצלת

ד"ר גלעד חבצלת מומחה לרפואת ילדים, מורשה משרד הבריאות לאבחון וטיפול בהפרעת קשב וריכוז בילדים ומבוגרים.   ד"ר חבצלת מנהל פורום הפרעות קשב וריכוז, ADHD באתר אינפומד. ד"ר חבצלת מומחה לטיפול בהרטבת לילה ומנהל פורום הרטבת לילה באתר אינפומד.  בין תפקידיו של ד"ר גלעד חבצלת: 2007-2010: מנהל פורום הרטבת לילה באתר שרותי בריאות כללית. 2004 ואילך : טיפול בהרטבת לילה בילדים, מוכר כרופא הסכם ע"י כללית מושלם. 1993 ואילך : רופא ילדים מומחה, קופת חולים כללית, מחוז הצפון. 1996-1997 : רופא משתלם ביחידה נוירופדיאטריה, מרכז רפואי רמב"ם, חיפה. 1992-1995 : רופא משתלם ביחידה נוירופדיאטריה, מרכז רפואי העמק, עפולה. השתלמויות של ד"ר גלעד חבצלת: 2002 : קורס שיטות מחקר וסטטיסטיקה לרופאים, אוניברסיטת תל אביב. 2002 : סדנת (GCP) Good Clinical Practice. 2003-2008 : משתלם במרפאה להרטבת לילה בבית חולים "מאיר" בכפר סבא אצל פרופסור פומרנץ. 2015-2010 : קורס לימודי המשך ברפואת ילדים באוניברסיטת באר שבע. 2010-2011 : קורס לרופאים באבחון וטיפול בהפרעת קשב וריכוז בילדים ומבוגרים של משרד. הבריאות בתל השומר. 2011 : התנסות במסגרת קורס לרופאים באבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז, במרכז. להפרעות קשב וריכוז של שרותי בריאות כללית בהנהלת ד"ר איריס מנור. 04-6404435
רופאים בתחום
ד"ר מיכאל ינקו
ד"ר מיכאל ינקו פסיכיאטריה
4.9
( 61 חוות דעת )
"ד"ר ינקו, מקצועי מאוד. עובד בגישה טיפולית הרואה את צרכי המטופל לנגד עיניו ומטרתו ללוות ולהוביל לשיפור. ד"ר ינקו זמין, נגיש, עונה בעינייניות ואמפתיה. והכי חשוב מצליח במשימה להוציא בני נוער ממצבי משבר. כאשת חינוך וותיקה ובכירה מכירה עשרות בעלי מקצוע טיפוליים, רפואיים ותרפויטים. לדעתי, מי שמגיע לד"ר ינקו זוכה באיש מקצוע ישר, כנה מקצועי, אחראי ואנושי. יישר כח. 🌸"
ד"ר דני וולף
ד"ר דני וולף ילדים
ד"ר דני וולף רופא קשב וריכוז ילדים
ד"ר סבטלנה גרישין
ד"ר סבטלנה גרישין פסיכיאטריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפולי פוריות

פורום טיפולי פוריות מנוהל ע"י פרופ' יעקב אשכנזי, מומחה בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!

לפורום טיפולי פוריות

פורוםהריון ולידה

פורום הריון ולידה נועד לענות על כל שאלותיכם/ן בנושא. שימו לב כי כל שאלה שאינה עוסקת ישירות בהריון ולידה, יש להפנות לפורום "גינקולוגיה" או פורום ספציפי אחר בקטגוריית "רפואת נשים" או "הריון ולידה", זאת כדי לאפשר מענה לכל שאלה רלוונטית בפורום עמוס ומבורך זה.

לפורום הריון ולידה

פורוםפסיכיאטריה

בפורום פסיכיאטריה ניתן להתייעץ עם ד"ר אילן וולקוב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית! שאלות גולשים ותשובות מקצועיות.

לפורום פסיכיאטריה

פורוםגניקולוגיה

בפורום גינקולוגיה ניתן ניתן להתייעץ עם ד"ר מירב שגב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום גניקולוגיה

פורוםאף אוזן גרון

בפורום אף אוזן גרון ניתן להתרשם ממידע קודם, שאלות גולשים ותשובות מקצועיות. אם ברצונך לשאול שאלה, ניתן להיכנס למגוון הפורומים האחרים באתר המנוהלים על ידי מיטב המומחים/ות.

לפורום אף אוזן גרון

פורוםגסטרואנטרולוגיה מבוגרים וילדים

בפורום גסטרואנטרולוגיה מבוגרים וילדים ניתן להתרשם ממידע קודם, שאלות גולשים ותשובות מקצועיות. אם ברצונך לשאול שאלה, ניתן להיכנס למגוון הפורומים האחרים באתר המנוהלים על ידי מיטב המומחים/ות.

לפורום גסטרואנטרולוגיה מבוגרים וילדים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו