פורום כאבי ראש ומיגרנה - עמוד 14
פרופ' שלומית יוסט-כץ
פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה. בוגרת ביה"ס לרפואה תל אביב. מומחית בנוירולוגיה ובנוירואונקולוגיה. התמקצעות בכאבי ראש. פירסמה מאמרים רבים בעיתונות מקצועית. מקבלת מטופלים בגבעת שמואל.
פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה במרכז הרפואי רבין (קמפוס בילינסון) ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה במרכז דוידוף לסרטן (אשר במרכז רפואי רבין).
נוירו-אונקולוגיה הינו מקצוע העוסק בגידולי מערכת העצבים ובמכלול הבעיות הנוירולוגיות בקרב חולי סרטן.
פרופ' שלומית יוסט-כץ נבחרה ע"י מרכז רפואי רבין ונסעה להתמחות על בת שנתיים וחצי בנוירו-אונקולוגיה במרכז הסרטן MD ANDERSON אשר הינו מרכז הסרטן הגדול ביותר בארצות הברית.
במסגרת עבודתה כנוירו-אונקולוגית פרופ' יוסט מטפלת בחולים עם מגוון בעיות:
* גידולי מוח ראשוניים
* גידולי מוח משניים - גרורות
* סיבוכים נוירולוגיים בקרב חולי סרטן הכוללים:
נוירופתיות משנית לטיפול כימותרפי
פרכוסים משנית לגרורות מוחיות
תופעות לוואי נוירולוגיות כתוצאה מטיפול כימותרפי וקרינתי
חסרים נוירולוגיים וכאב משנית לגרורות גרמיות (cord compression)
אירועים תרומבואמבוליים
תסמונות פרהנאופלסטיות
בנוסף, פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה רופאה בכירה במרפאה לכאב ראש בבית החולים בילינסון.
במסגרת מרפאה זאת מטפלת בחולים עם כאבי ראש כגון:
* מיגרנה
* TENSION HEADACHE
* CLUSTER HEADACH
* כאבי פנים
* HEMICRANIA CONTINUA
* TRIGEMINAL NEURALGIA
בנוסף לעיסוקיה העיקריים, ממשיכה פרופ' יוסט-כץ לעבוד כנוירולוגית כללית ומטפלת במגוון רחב של חולים עם בעיות נוירולוגיות שונות. פרופ' יוסט-כץ זוכה להערכה רבה מצד מטופליה.
-
מה המשמעות של הממצאים בהדמייה? (לת)
יוני 14/05/2024 | 02:32שלום רב, רקע כללי: אני סובל ב- 4 שנים אחרונות מכאב ראש שבא והולך לסירוגין, בשנה האחרונה הפך ליותר כרוני, דרגה קלה -בינונית, עמום, לפעמים מורגש ברקה כל פעם בצד אחר, ולפעמים מלווה בבחילות. בגלל ההתמדה שלו 24/7 הוא מתיש אותי פיזית ונפשית. אדגיש כי אין הבדל משמעותי בעוצמה מתנוחת שכיבה...לישיבה...או עמידה! למיטב זכרוני הוא התחיל אפילו בשכיבה, אולי מחוסר שינה, או שנת יתר, והפך לכרוני. עשיתי הדמיית MRI מוח ו- MRA מוח וצוואר בתה"ש, ואלו הממצאים "החריגים" היחידים שנמצאו: 1. מודגמת מגה ציסטרנה והרחבה של מרווחי CSF בהיקף הצרבלום בגומה האחרוית. 2. מודגמים מרווחים פרי וסקולריים מורחבים בגרעינים בזליים דו"צ. 3. מעט עיבוי והאדרה של משטחים דורליים בהיקף המוח. עכשיו: ממצא 1+2 היו גם בהדמיות מוח, זאת שמשנת 2020 בוודאות, וייתכן מאד גם בזאת משנת 2010. מה שמעלה את הסבירות שהם מולדים וחסרי חשיבות קלינית, לא כן??? ממצא 3, שהיא אומנם האדרה ועיבוי מינימליים, לכאורה, יכול להעיד על תת לחץ מוחי CFS SPINAL or CARNIAL LEAK. האם ממצא 3 יכול לכוון לבעיה אחרת חוץ מדלף עקב תת לחץ גוגלותי או שהוא חסר חשיבות פתולוגית - קלינית, ואין משהו מסכן חיים פה לאורך זמן??? אולי נדרש רק מעקב MRI כל כמה שנים? לצערי, בארץ אין מודעות ניסיון והבנה כמו בעולם ללחץ תת גולגולתי - CSF SPINAL LEAK! אני שואל ומודאג מאד כי, מחד, אין לי רצון להכנס לפרוצדורות פולשניות אפידורליות כמו L.P או Blood Patch עם side effects אפשריים, כמו התחלה של דלף או לחץ תוך גולגולתי מוגבר ועוד...שיכול ויצא שכרי בהפסדי בגללם. מאידך, גם טיפול מונע עבורי הוא בעייתי בגלל תגובות בין תרופתיות כי נוטל מדללי דם אספירין ופלוויקס למניעת הצמדת טסיות עקב צנתור עורק כלייה והשתלת סטנט גרפט מפריש תרופה. אני שוקל להניח לזה ולהמתין עם זה כמה חודשים, לחזור לפעילות ספורט, אורח חיים בריא, הגיינת שינה ואז לראות אם יש שיפור לפני שנכנס להרפתקאות רפואיות. אשמח אם תאירי את עיניי בתובנה מנסיונך רב השנים, ככל ונתקלת כבר במקרים דומים...ואני מניח שכן:-) ואני עדיין סובל ומקטט רגליי בין רופאים ובדיקות... סליחה על המגילה...הוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
כאבי ראש אחרי הזרקת בוטוקס (לת)
עירית 11/05/2024 | 07:05שבת שלום, הזריקו לי השבוע בוטוקוס בכמות המקסימלית נגד מיגרנה. מאז כאבי הראש הפכו ליומיומיים 24/7. לפני ההזרקה, לקחתי רילרט על בסיס יומי שהצליח להרגיע את עוצמת כאבי הראש. מציינת כי לא חל שיפור במיגרנה אחרי הזרקה ראשונה. האם מכירה תופעה של התגברות כאבי הראש לאחר הזרקת בוטוקס? ,הוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
פיענוח mri (לת)
אלינור 09/05/2024 | 14:01תיאור הבדיקה והממצאים במישורים) SE+3d TFE) T1 ובשקלול FLAIR+ FSE) ,T2), SWI בשקלול בוצעה הבדיקה שונים, לפני ואחרי הזרקת גדוליניום. בוצעה בדיקת דיפוזיה. אינדיקציה: כאבי ראש וירידה בזיכרון. תוצאות: ======== גזע המוח והמוחון ללא ממצא חריג. חדרי המוח, הציסטרנות, הפיסורות והחריצים בגודל תקין. מוקדים היפראנטנסיים בשקלול FLAIR, T2 בחומר הלבן הסובקורטיקלי בשתי ההמיספירות. אין הגברה פתולוגית תוך-מוחית לאחר הזרקת גדוליניום. אין עדות לדימום. אין עדות לדיפוזיה עצורה. סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך גולגולתיים. לסיכום: ======= ממצאים בחומר הלבן בשתי ההמיספרות חשודים לשינויים אסכמייםהוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
כאבי ראש ארבעה חודשין
שרון 15/04/2024 | 01:38שלום רב אני סובלת מכאב ראש יומיומי כבר ארבעה חודשים. כאב במצח ובגבות לעיתים בקודקוד לעיתים בחלק האחורי של הראש. בוצע mri מוח ללא חומר ניגוד שלא הראה דבר מחבד 3 נגעים בחומר הלבן (אני סובלת ממיגרנות אך בדרכ כדור אדוויל מעביר את הכאב וזה פעם בחודש) כעת הכאב שונה, מתמשך ומציק אני מותשת ולא יודעת מה לעשות נירולוג נתן אלטרול אבל זה מרדים ולקחתי אולי שלוש פעמים. מה זה יכול להיות? אציין כי הייתי בהריון שלבסוף נפל בשבוע 8 כי לא התפתח ובתקופת ההריון הכאב נעלם יש הסבר לכך? אודה לכל תשובההוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
כאב ראש
פרופ' שלומית יוסט-כץ 03/05/2024 | 15:45שרון היקרה שלום, מצטערת שאת חשה ברע. גם אם ההדמיה תקינה אין זה אומר שאינך סובלת. מציעה לך לחזור ליעות נוירולוג לחשיבה משותפת על טיפולהוסף תגובה
-
-
כאב ראש כרוני יומי/מיגרנה כרונית
נעמה 23/10/2015 | 22:33שלום רב ד״ר.הנני סובלת כבר קרוב לחודשיים מכאבי ראש די חזקים בתדירות יום יומית.מיותר לציין שכבר חסרת אונים ומתה מכאבים. בדרך כלל סובלת ממיגרנות כבר שנים אבל ברמה של התקף או שניים בחודש,שעוברים אפילו ללא טיפול לאחר שינה עמוקה או ריזלט/רילרט במקרי הצורך. נוירולוג התרשם כי מדובר במיגרנה כרונית יומית מתמשכת.אבל בגלל חוסר המיקוד ואופי הכאב שיער כי אולי זה כאב כרוני יומי בלי להבין את מקורו. מפני שהכאב לרוב בקידמת הראש ולפעמים אפילו בפנים ברקות עם אופי לוחץ והדוק אבל מדי פעם גם פועם בקודקוד או כמו מיגרנה(תופס צד ודופק). למען הסר ספק עשיתי CT ראש,שיצא תקין. נכון להיום סיימתי טיפול באלרטרולט 10 מ״ג ללא הטבה. מה שמוזר,זה שיום אחד כבר לא יכולתי עם הכאב ונטלתי רילרט שניטרל את הכאב באופן חד אבל רק לאותה חצי היממה ולאחר מכן חזר. ברקע התעסקותי הרפואית ונסיוני המקצועי חשבתי על כך שאם הרילרט עזר והשפעתו היא כמובן לסייע לקולטני הסרוטונין היא שיכול להיות שיש חסר בנוירומינסטר זה.ואף,למסקנה שיכול להיות שחסר לי מגנזיום/וויטמין B6. אך כאן אתה הנוירולוג המומחה ,מהי דעתך?? מחכה לתשובה,סובלת עד מאד!!הוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
נעמה
נעמה 23/10/2015 | 22:36ובנוסף ד״ר, האם לדעתך יש מקום ליעילותו של הזרקת הבוטוקס במקרה שלי? או יעלות במדבקות לידוקאין ? כל פיתרון בשבילי ברכה!! סובלת כל יום---כל היום כאבים חזקים!הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
קשה לומר
ד"ר דניאל עובד 28/10/2015 | 15:00קשה לומר כי אני ממש לא בטוח שמיגרנה כרונית היא האבחנה הנכונה, ועד כמה מוצו טיפול המניעה לכאבי ראש.הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
כאב ראש כרוני
ד"ר דניאל עובד 28/10/2015 | 15:01נעמה שלום, אני ממש לא בטוח שהאבחנה של מיגרנה כרונית נכונה. מקומך הוא במרפאת כאבי ראש לצורך אבחנה וטיפולהוסף תגובה
-
פרדניזון ואלטרול
נעמה 28/10/2015 | 15:06הנוירולוג קבע שמדובר בניגרנה כרונית.נשארו לי עשרה כדורים של אלטרולט 10מ״ג. אבל אתמול העלה הנוירוחג את המינון ל25 מ״ג+פרדניון 20 מ״ג. אמר לקחת שני פרדניזון ביום ואלטרול אחד בערב. האם אתה ממליץ לסיים עד הסוף ל האלטרולט 10 מ״ג ואז להתחיל לקחת את הפרדניזון וכו׳,מפני שקראתי שהפרדניזון תרופה חזקה שמשנה מצבי רוח ומעלה משקל אני נורא מפחדת.מה אתה ממליץ?הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
פרדניזון
ד"ר דניאל עובד 28/10/2015 | 15:23אני לא מורשה לייעץ על מינונים ושינוי טיפול תרופתי בפורוםהוסף תגובה
-
והאם
.. 29/10/2015 | 18:29אוקיי,מה עושים במידה וכאב הראש כבר כרוני יומי במשך חודשיים ללא הטבה משום טיפול תרופתי? האם אנשים חיים עם זה וזה יכול להגיע לשנה או אף שנים עם כאבי ראש יומיומיים ??הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
כאב כרוני
ד"ר דניאל עובד 30/10/2015 | 08:43ממש לא, אין שום סיבה לסבול מכאב. כדאי לפנות למרפאת כאבי ראש...הוסף תגובה
-
עאבי ראש יומיומיים ארבעה חודשים
שרון 15/04/2024 | 01:31נעמה אשמח לדעת איך נפתר והאם בכלל נפתר עניין הכאב ראש שלך אני גם סובלהוסף תגובה
-
-
כאבי ראש מצד שמואל (לת)
גילה 11/04/2024 | 11:18בה היי, הייתי רוצה לדעת יש לי כאבי ראש מצד שמואל תודההוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
שלומית היקרה, האם מדובר במיימת ראש (הידרוצפלוס) עם כל המשתמע מכך לצערי? (לת)
איתן 10/04/2024 | 13:43היי שלומית, בן 54. בעקבות תלונות של כאבי ראש ממושכים ובחילות שנלוו, ותחושת חוסר ש.מ נשלחתי לבצע את הבדיקה שבכותרת ואלו הממצאים ה ח ר י ג י ם באבחון של הרדיולוג מביה"ח שיבא תה"ש: 1. מודגמת מגה ציסטרנה והרחבה של מרווחי CSF בהיקף הצרבלום בגומה האחרוית. 2. מודגמים מרווחים פרי וסקולריים מורחבים בגרעינים בזליים דו"צ. 3. מעט עיבוי והאדרה של משטחים דורליים בהיקף המוח. ממצא זה בליווי הממצאים בגומה אחורית מעלים לאבחנה מבדלת את האפשרות של תת לחץ אינטרא קרניאלי, דבר המחייב המשך בירור. 4. בנוסף, מודגמת מעט רירית מעובה בסינוסים פרא נזלים עם אורור תקין של תאים מסטואידלים. הממצאים התקינים: חדרי המוח תקינים בגודלם, עורקי המוח תקינים, ללא עדות להיצירויות או חסימה, שינויים דיסקטיבים, מפרצות או מלפורמציות וסקולריות. עורקי הצוואר אף הם תקינים, לא עדות להיצירויות, חסימות, מפרצות או שינויים דיסקטיביים. מערכות הניקוז הוורידיות בגדר התקין. CPA, תעלות שמע פנימית והאזוק הסלרי בגדר התקין. שאלותיי: האם הממצאים מסבירים את כאבי הראש והבחילות או שאלה ממצאים שהתגלו באקראי אגב הבדיקה? ועד כמה חמור מצבי - תת לחץ אינטרא קרניאלי מה אומר?? וככל וחמור - מה הטיפולים המקובלים??? אציין כי בגיל 24 עברתי חבלה בראש וזעזוע מוח (קונוטציה מינימלית) וייתכן שמאז ועד היום היתה התפתחות איטית של הידרוצפלוס שהובילה ללחץ תוך גולגולתי עם הסימפטומים מהם אני סובל? מתנצל על האורך, ותודה מכל הלב, איתןהוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
עד כמה מצבי חמור לאור ממצאי MRI מוח ו-MRA מוח וצוואר? (לת)
איתן 10/04/2024 | 12:39שלום איש יקר, בעקבות תלונות של כאבי ראש ממושכים ובחילות שנלוו, ותחושת חוסר ש.מ נשלחתי לבצע את הבדיקה שבכותרת ואלו הממצאים ה ח ר י ג י ם באבחון של הרדיולוג מביה"ח שיבא תה"ש: 1. מודגמת מגה ציסטרנה והרחבה של מרווחי CSF בהיקף הצרבלום בגומה האחרוית. 2. מודגמים מרווחים פרי וסקולריים מורחבים בגרעינים בזליים דו"צ. 3. מעט עיבוי והאדרה של משטחים דורליים בהיקף המוח. ממצא זה בליווי הממצאים בגומה אחורית מעלים לאבחנה מבדלת את האפשרות של תת לחץ אינטרא קרניאלי, דבר המחייב המשך בירור. 4. בנוסף, מודגמת מעט רירית מעובה בסינוסים פרא נזלים עם אורור תקין של תאים מסטואידלים. הממצאים התקינים: חדרי המוח תקינים בגודלם, עורקי המוח תקינים, ללא עדות להיצירויות או חסימה, שינויים דיסקטיבים, מפרצות או מלפורמציות וסקולריות. עורקי הצוואר אף הם תקינים, לא עדות להיצירויות, חסימות, מפרצות או שינויים דיסקטיביים. מערכות הניקוז הוורידיות בגדר התקין. CPA, תעלות שמע פנימית והאזוק הסלרי בגדר התקין. שאלותיי: האם הממצאים מסבירים את כאבי הראש והבחילות או שאלה ממצאים שהתגלו באקראי אגב הבדיקה? ועד כמה חמור מצבי - תת לחץ אינטרא קרניאלי מה אומר?? וככל וחמור - מה הטיפולים המקובלים??? מתנצל על האורך, ותודה מכל הלב, איתןהוסף תגובה
פתח בחלון חדש -
פענוח תוצאת בדיקת MRI ראש
ראמי 01/04/2024 | 00:09מזה שלוש שנים אני סובל מסחרחורת עם בחילה במיוחד בזמן שאני קם מהמיטה. זה קורה בממוצע שלוש פעמים בחודש. אני מטופל אצל רופא א.א.ג על מנת לשלול סחרחורת על רקע ויסטובולרי וגם אצל ניורולוג. רופא א.א.ג לאחר בדיקות שעשיתי לבקשתו שלל רקע ויסטובולרי. לאחרונה הופניתי על ידי רופא נוירולוג בפעם השניה תוך שנתים לעשות MRI ראש ואלה התוצאות שקבלתי: ממצאים לאחר בדיקת MRI : חלק מהסדרות עם ארטפקטים של התזוזה חדרי המוח הציסטרנות, הפיסורות והחריצים בגודל צורה ומיקום תקינים. מוקדי אות גבוה ב2T בחומר הלבן עמוק ופרי-ונטריקולרי, ללא הפרעה בדיפוזיה או האדרה, קרוב לוודאי שינויים על רקע מיקרואנגיופתיה. שאר החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. אין עדות למוקדי דיפוזיה מעוכבת. אין עדות למוקדי דמם חריפים או כרוניים. אין הגברה פתולוגית תוך-מוחית לאחר הזרקת גדוליניום. מודגמים סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך-גולגולתיים. עיבוי רירית קל בסינוסים פראנזאלים. ארובות, תאי מסטואיד ועצמות הגולגולת בגדר התקין. מה אומרות התוצאות אודה לך מראשהוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
סחרחורת
ראמי 04/04/2024 | 16:35אני רוצה להוסיף למה שכתבתי קודם, שהסחרחורת שאני סובל ממנה תחושת עירבול וכבידות ולפעמים סחרחורת סיבובית כלומר אני מרגיש שהכל סביבי מסתובב. זה בא אלי לכמה שעות ולפעמים יום שלם ונעלם בממוצע פעמים שלושה בחודש.. אני נמצא בטיפול אוסטופטיה וזה עזר לי קצתהוסף תגובה
-
-
כאבי ראש המלווים עם לחץ בעין ימין
ליאת 28/02/2013 | 15:27היי הייתי מעוניינת להתייעץ איתך עם ניתן שאלתי היא אני סוסלת יותר מכמה חודשים מכאבי ראש ניתן יותר להגיד לחץ בעין יותר מאשר כאבי ראש חייבת לציין שהייתי אצל נורולוג שמבדיקה אצלו הכל היה תקין בדיקת אי אי גי תקינה סיטי ראש תקין הייתי באף אוזן טען שגם אצלו הכל תקין יש לציין שהכאבים עוברים כאשר אני לוקחת כדור אופטלגין רציתי לדעת מה הסיבה לכאבי ראש ולמה כל הצד ימין כאילו נרדם אשמח עם תענה לי תודההוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
כאבי ראש עם לחץ בעין ימין
דר' דניאל עובד 01/03/2013 | 18:03הייתי בודק גם את הראייה, ופונה לרופא עיניים לבדוק את הלחץ התוך עיני וקרקעית העין. אם גם זה תקין, ייתכן שזהו כאב מסוג hemicrania, שהטיפול בו הוא פשוט, כדאי לפנות למרפאת כאבי ראש. בהצלחה.הוסף תגובה
-
היי ליאת
מאיה 05/03/2013 | 16:51אני מבינה לגמרי את מה שאת מתארת ועברתי את זה בעבר. הבדיקות את נירולוגים, הומאופתיים, אף אוזן, שיניים, עיניים, הכל! מרוב בדיקות התנפח לי השכל וכאב לי הראש עוד יותר... אני הסתובבתי ככה שנים ובסופו של יום, רק משכחי כאבים עזרו. שאלה, האם סבלת מרגישות לאור? הקאות? בחילות? אני רחוקה מלהיות רופאה אבל אם התשובות שלך הן כן אני מניחה שסבלת ממיגרנות. ממש כמוני ולי נירולוג אמר שאין באמת משהו שאפשר לאבחן כי לזה סממן מובהק. היום אני כבר כמעט לא סובלת ממיגרנות כי אני עושה טיפולי בוטוקס במרפאות או אר בהרצליה. זה נשמע מוזר אבל זה מאוד עוזר ומאוד מקובל אז אני לגמרי ממליצה לך. זה עושה שקט לתקופות ארוכות מאוד. כמובן שאת הכל צריך לבדוק אבל אני ממליצה לך ללכת לשם לפגישת יעוץ. תרגישי טוב!הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
בוטוקס למיגרנה
דר' דניאל עובד 05/03/2013 | 18:45אני לא ממליץ על טיפול בבוטוקס למיגרנה, סתם יקר, ומניסיוני במרבית המקרים אינו עוזר. במקרה של ליאת, לא סביר שמדובר במיגרנה...הוסף תגובה
-
כאב ראש שונה ממיגרנה
יעלה 26/10/2022 | 13:35שלום רב אני ברקע סובלת מיגרנה לפני שלושה חודשים התחלתי להתעורר עם כאב משינה שמעיר אותי הייתי אחרי קורנה ואלרגיות עם המון נזלת שלא יצאה החוצה לאחר בירורים סינוסטיס חריף אוזנים היו סתומות ריח לא נעים באף עברתי הורדת פוליפ ולקיחת תרבית מהסינוסים שהיו מלאים נמצאו שני חיידקים אנארוביים . מאז קיבלתי אנטביוטיקה זינט שלא הגיבה פלאג'ל ללא שיפור ואז קיבלתי לוריד אנטיביוטיקה ודלצין בבית למשך שמונה ימים . ברגע שסיימתי טיפול החלו שוב הכאבים אחרי שבוע חזרתי לקבל שוב דלצין מאז יש כאבים בראש לחץ בעין תחושת חול בעיניים היה לי ביד וברגל נימול ועיקצוצים לא יודעת מה לעשות אפילו טיפולי שיניים נשלחתי לעשות אשמח להמלצות כבר מיואשת. תודההוסף תגובה
-
כאב עז בעיין ימין שאורך מספר דקות
רחל 04/04/2024 | 16:10אשמח לקבל הצעה לטחפולהוסף תגובה
-
נושאים מרכזיים
-
מחלות קשורות
-
מיאסטניה גרביס
-
היפוטוניה
-
בדיקות קשורות
-
אנטיגנים לויקוציטיים אנושיים HLA-DR-DQ
-
כספית בשתן
-
תרופות קשורות
-
פירידוסטיגמין
-
אופטומומאב (קיסימפטה)
-
מונחים קשורים
-
אין-ויטרו (in vitro)
-
אינטגרציה
רופאים בתחום
ד"ר דוד אוריון
נוירולוגיה
4.9
( 18 חוות דעת )
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי
וזה מקנה סופר ביטחון
בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי
כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"
ד"ר אייל הנדלר
אורתופדיה
4.9
( 9 חוות דעת )
"דר הנדלר מקצועי מאוד, מקסים, נעים, סבלני, קשוב לבעיות המטופל, לבבי.
אפילו הפנתי את אמי ואחותי, ממליצה בחום"
ד"ר יסמין זועבי
נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
4.8
( 6 חוות דעת )
"רופאה מקצועית ממלצים מאוד עליה, נתנה מענה מקצועי ויחס מקסים"
פורומים נוספים בתחום
פורוםכאבי ראש ומיגרנה
פורום כאבי ראש ומיגרנה מנוהל ע"י ד"ר שלומית יוסט-כץ, נוירולוגית בכירה ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה בבלינסון. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!
לפורום כאבי ראש ומיגרנהפורוםטיפולי קנאביס בילדים
בפורום טיפולי קנאביס בילדים ניתן להתייעץ עם ד"ר ורוניקה צ'רנוחה, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!
לפורום טיפולי קנאביס בילדים
פרופ' שלומית יוסט-כץ
ד"ר ורוניקה צ'רנוחה