דלג לתוכן
הסיבות לשינויים ברמת ה- FSH
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 03/02/2009 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 39. רמת ה- FSH בבדיקת דם שנעשתה ביום ה-6 לאחר קבלת המחזור היתה 57.0. רמת ה- TSH היתה 1.77, רמת ה- E2 היא 25, רמת ה- LH היא 29.9, רמת הפרולקטין היא 27. הבנתי מהגינקולוג שלי שסיכויי להיכנס להריון הם אפסיים. האם זה נכון? אני אם לבת בגיל 14

תשובה:
לא ברור באילו יחידות ניתנו חלק מן התוצאות שפירטת. הערכים השונים של FSH שקיבלת נובעים מזה שהיום את מבוגרת בארבע שנים. הערכים אינם קשורים לקיום יחסי מין. ערכי FSH גבוהים מראים כניסה של הגוף לגיל המעבר. אצלך השינוי קורה בגיל יחסית מוקדם. האם את עדיין מקבלת מחזור כל חודש? עליך להמשיך את הבירור לגבי מידת הפוריות שלך בשלב זה, ואולי אף להתייעץ עם מומחה לטיפולי פוריות לגבי האופציות העומדות בפניך. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אריאל אורן
ד"ר אריאל אורן אורתופדיה
4.8
( 25 חוות דעת )
"דוקטור אריאל נתן לי את הרושם מיד אם יכנסי לקליניקה שלו שיש לי על מי לסמוך מדבר בגובה העיניים עם סבלנות לא מסתכל בשעון לא מדבר בטלפון כל כולו רק איתי ואליי וזה נותן המון ביטחון תודה רבה"
ד"ר אילן וולקוב
ד"ר אילן וולקוב פסיכיאטריה
5
( 22 חוות דעת )
"הגעתי לאילן אחרי תקופה מאוד לא פשוטה, ובלי לדעת למה לצפות. מהרגע הראשון הייתה תחושת הקשבה אמיתית, בלי שיפוטיות... ההסבר היה ברור, והיה מקום לשאלות ולחששות. הטיפול עזר לי להבין את עצמי יותר טוב..."
פרופ' יקי כהן
פרופ' יקי כהן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מנהל מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר בקריה הרפואית לבריאות האדם - רמב"ם חיפה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו