דלג לתוכן
הפסקת דופק בעובר, סוכרת ושחלות פוליציסטיות
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 13/12/2009 תאריך עדכון: 20/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 28. השבוע נכנסתי לשבוע ה- 12 בהריון. היה לי דימום קל ופניתי למיון. בבדיקת אולטרסאונד התברר שאין לעובר דופק ושהוא בן 8 שבועות. האולטרסאונד האחרון היה בסוף השבוע השביעי ובו נראה דופק מעט איטי. האם ייתכן כי הדופק הופסק כתוצאה מחבלה בבטן? ביום שא

תשובה:
יכולות להיות סיבות שונות להפסקת הדופק של העובר, ביניהן הפרעות כרומוזומליות בעובר, הפרעות במבנה הרחם, הפרעות הורמונליות, זיהומים, טראומה. איני יכולה לומר אם הסיבה במקרה שלך היא החבלה בבטן. לגבי הסוכרת, מומלץ להגיע לאיזון לפני הכניסה להריון ולהיות במעקב במהלכו, הן אחר ערכי הסוכר והן אחרי קצב גדילת והתפתחות העובר. שחלות פוליציסטיות קשורות לאי-פריון, דימומים וגינליים, הפלות וסיבוכים שונים בזמן הריון. חשוב לשמור על איזון הורמונלי, משקל תקין ולהיות במעקב תוך כדי ההריון. בהצלחה! ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אירית יעקבי
ד"ר אירית יעקבי רפואת שיניים
ד"ר רוני שפר
ד"ר רוני שפר ילדים
5
( 27 חוות דעת )
"דר רוני דאג וטרח כדי להעניק לביתי את הטיפול הכי טוב ועזר לנו לקבל את האישורים הנדרשים"
ד"ר דני רוטמן
ד"ר דני רוטמן אורתופדיה
5
( 7 חוות דעת )
"הייתה חווית טיפול מאוד נעימה, היה מאוד מקצועי ונחמד, ממליץ לגמרי!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו