דלג לתוכן
בארבעת החודשים האחרונים אני סובל מבעיות עיכול שונות, בהתחלה עצירות ועכשי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 21/12/2003 תאריך עדכון: 22/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

בארבעת החודשים האחרונים אני סובל מבעיות עיכול שונות, בהתחלה עצירות ועכשיו שלשול. אני רוצה לציין שעברתי בדיקה חודרנית בקיבה לפני שלושה חודשים, ומצאו לי חיידק הליקובקטר פילורי. נתנו לי טיפול אנטיביוטי משולש, אבל הסימפטומים של האי -נוחות בקיבה נשארו

תשובה:
אין ספק שכדאי לוודא שאין יותר ג'יארדיה במערכת העיכול ע"י בדיקה חוזרת או אפילו שתיים. שנית, מומלץ לצרוך יוגורט ביו או אצידופילוס לשיקום החיידקים המועילים של רירית המעי, ולהמעיט בצריכת חלב ומוצריו עד להחלמה מלאה. אם כל הנ"ל לא עוזר- תצטרך לחזור לגסטרואנטרולוג להערכה מחודשת.

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר הדר קולב
ד"ר הדר קולב נוירולוגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בעל ידע נרחב ומקיף בתחום, לרבות בחידושים האחרונים. מאוד יסודית ונעימה"
ד"ר יריב שטבהולץ
ד"ר יריב שטבהולץ הסרת צלקות אקנה בלייזר
4.9
( 48 חוות דעת )
"אני מרוצה מאוד מהטיפול. שיפר לי דרסטית את איכות החיים."
פרופ' אליזבט הלף און
פרופ' אליזבט הלף און פנימית
4.7
( 15 חוות דעת )
"לאחר הייעוץ ובדיקה אצל פרופ' אליזבט הלף און היא השרתה תחושת ביטחון לגבי המשך מעקב , הייתה יסודית ומקצועית ונתנה לנו תחושה נעימה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו