דלג לתוכן
דימום וכאבי בטן 5 חודשים אחרי הפלה
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 04/02/2008 תאריך עדכון: 01/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני חמישה חודשים עברתי הפלה בעזרת כדורים לאחר שאובחן שאין דופק לעובר. אחרי המתנה של חודשיים התחלנו לנסות להרות שוב, אך הנסיונות כשלו. המחזור שלי אינו סדיר, וזה מקשה לאתר את ימי הביוץ. בזמן האחרון מופיע דימום וכאב בבטן התחתונה. מה הסיבה לדימום ולכך ש

תשובה:
ייתכן מאוד שיש קשר בין ההפלה שעברת לבין הדימומים וכאבי הבטן. לעיתים הרחם אינו מתרוקן כליל בעזרת הכדורים, כלומר נותרים בו שרידי הריון. יכול להיות שזהו המצב אצלך, אך ייתכן גם שמדובר בחוסר איזון הורמונלי כתוצאה מהשינויים שחווית לאחרונה. בכל אופן, עליך לגשת לרופא המטפל לבדיקה מקיפה ובירור בנושא. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' תרצה פוקס
פרופ' תרצה פוקס קרדיולוגיה
5
( 12 חוות דעת )
"רופא מצטיינת. הצליחה לעזור לי במקום שאחרים לא נצליחו"
 קרן עקיבא - N.D נטורפתית
קרן עקיבא - N.D נטורפתית נטורופתיה
5
( 15 חוות דעת )
"הגעתי לקרן בעקבות כאבי בטן שלא פסקו , בפגישה עם קרן הותאם לי תפריט במיוחד בשבילי ובנוסף קיבלתי צמחי מרפא להקלה על כאבי הבטן קרן ליוותה אותי לאורך כל התהליך ועדכנה את התפריט בהתאם למצבי ממליץ בחום"
ד"ר כנרת טננבאום גביש
ד"ר כנרת טננבאום גביש יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחית באולטראסאונד ורפואת האם והעובר, מנהלת מרפאת תאומים בבית חולים בלינסון
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו