דלג לתוכן
מה עליי לעשות אם יש לי אנגינה פקטוריס?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 06/05/2009 תאריך עדכון: 24/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

מה עליי לעשות אם יש לי אנגינה פקטוריס?

תשובה:

בכל סוג שהוא של אנגינה, הפסיקו את מה שאתם עושים ונוחו.

אם נרשמה לכם תרופה בשם ניטרוגליצרין לטיפול באנגינה, קחו טבלית אחת והניחו לה להתמוסס מתחת ללשון. אם אתם משתמשים בתרסיס, רססו תחת הלשון. המתינו חמש דקות.

אם עדיין יש לכם אנגינה אחרי חמש דקות, קחו עוד מנה של ניטרוגליצרין. חכו עוד חמש דקות ואם האנגינה עדיין קיימת, קחו מנה שלישית.

אם עדיין יש לכם אנגינה אחרי שנחתם ולקחתם ניטרוגליצרין או אחרי 15 דקות, הזעיקו סיוע חירום או בקשו ממישהו שייקח אתכם לחדר המיון הקרוב.

רופאים בתחום
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5
( 6 חוות דעת )
"ד"ר משה רויבורט הוא רופא מקצועי, אדיב, נעים ורגיש. ממליצה מכל הלב, בחום רב 🙏"
ד"ר אילן הוכמן
ד"ר אילן הוכמן אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
5
( 11 חוות דעת )
"החוויה היית מושלמת, מפגישת הייעוץ וכל תהליך הניתוח, והכי חשוב התוצאה לאחר ניתוח! הכל היה מושלם מקצועי ואישי ממליץ בחום !"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו