דלג לתוכן
דימום לאחר לקיחת פוסטינור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/02/2010 תאריך עדכון: 15/05/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 25. התחלתי חפיסת גלולות חדשה ויומיים אחר כך אבדה לי החבילה. יומיים לאחר מכן קיימתי יחסי מין והקונדום נקרע, ולכן לקחתי פוסטינור. האם עלי להמשיך לקחת את הגלולות כסדרן או לחכות למחזור הבא? האם הדימום לאחר נטילת הפוסטינור נחשב למחזור רגיל?

תשובה:
לאחר נטילת פוסטינור אופייני שמופיעים דימומים קלים ושיבושים במחזור החודשי, כולל הקדמת הווסת. מה שאת מתארת אופייני, ולא צריכה להיות סיבה לדאגה. אבל מכיוון שפוסטינור לא מגן מפני הריון, אם את ממשיכה לקיים יחסי מין אחרי נטילת פוסטינור, את צריכה להמשיך לקחת גלולות כרגיל או להשתמש באמצעי מניעה אחרים ולא לחכות למחזור הבא. בברכה ד"ר יעקב אולך - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אלדר רוזנפלד
ד"ר אלדר רוזנפלד עיניים
רופא עיניים מנתח, מומחה בקטרקט, גלאוקומה ובגלאוקומה ילדים
ד"ר רוני שילה
ד"ר רוני שילה פסיכיאטריה
מומחה עולמי בהתאמת טיפול תרופתי למאפייניו הספציפים של המטופל. קשוב, רגיש, סבלני ואמפתי!
פרופ' ניר סורקין
פרופ' ניר סורקין עיניים
5
( 7 חוות דעת )
"כל הטיפול נעשה ברגישות גדולה, הבנה לחרדתיות שלי, בנועם ושלווה. התקבלתי בסבר פנים יפות גם ע"י הצוות המנהלתי וגם ע"י הצוות הרפואי. אני מרגישה טוב בעקבות ניתוחי העיינים ועל כך תודתי"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו