דלג לתוכן
קוצר נשימה בהריון
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/02/2008 תאריך עדכון: 26/09/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בהריון, בחודש השני. בחודש האחרון אני סובלת מקוצר נשימה שבא בזמנים שונים, כמה פעמים ביום. רופא המשפחה שלח אותי למרפאת ריאות. הבעייה היא שאני סובלת בינתיים, ואני יודעת שאסור לי לעשות צילום. אני נורא חוששת, והמחשבות שחס וחלילה יש לי בעיה של מחלה מסו

תשובה:
ישנן שתי אופציות העומדות בפנייך. האחת היא לנסות להקדים את התור לרופא ריאות. אם זה לא אפשרי ואת מאוד סובלת ומאוד מתקשה לנשום, האופציה השנייה היא לגשת למיון. פתרון ממשי לבעיה לא אוכל לתת לך, מכיוון שצריך להאזין לריאות ולבדוק אותך בשביל לדעת מה הסיבה לקוצר הנשימה. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר רמית מעוז-סגל
ד"ר רמית מעוז-סגל אלרגיה ואימונולוגיה
4.9
( 23 חוות דעת )
"רופאה מאוד נחמדה יחס טוב מסבירה יפה וטיפול טוב"
ד"ר בתיה יפה
ד"ר בתיה יפה כירורגיה פלסטית
מומחית לכירורגיה פלסטית
ד"ר לורין לויט רוזן
ד"ר לורין לויט רוזן יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה בהדסה הר הצופים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו