פורום כאבי ראש ומיגרנה - עמוד 60
פרופ' שלומית יוסט-כץ
פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה. בוגרת ביה"ס לרפואה תל אביב. מומחית בנוירולוגיה ובנוירואונקולוגיה. התמקצעות בכאבי ראש. פירסמה מאמרים רבים בעיתונות מקצועית. מקבלת מטופלים בגבעת שמואל.
פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה נוירולוגית בכירה במרכז הרפואי רבין (קמפוס בילינסון) ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה במרכז דוידוף לסרטן (אשר במרכז רפואי רבין).
נוירו-אונקולוגיה הינו מקצוע העוסק בגידולי מערכת העצבים ובמכלול הבעיות הנוירולוגיות בקרב חולי סרטן.
פרופ' שלומית יוסט-כץ נבחרה ע"י מרכז רפואי רבין ונסעה להתמחות על בת שנתיים וחצי בנוירו-אונקולוגיה במרכז הסרטן MD ANDERSON אשר הינו מרכז הסרטן הגדול ביותר בארצות הברית.
במסגרת עבודתה כנוירו-אונקולוגית פרופ' יוסט מטפלת בחולים עם מגוון בעיות:
* גידולי מוח ראשוניים
* גידולי מוח משניים - גרורות
* סיבוכים נוירולוגיים בקרב חולי סרטן הכוללים:
נוירופתיות משנית לטיפול כימותרפי
פרכוסים משנית לגרורות מוחיות
תופעות לוואי נוירולוגיות כתוצאה מטיפול כימותרפי וקרינתי
חסרים נוירולוגיים וכאב משנית לגרורות גרמיות (cord compression)
אירועים תרומבואמבוליים
תסמונות פרהנאופלסטיות
בנוסף, פרופ' שלומית יוסט-כץ הינה רופאה בכירה במרפאה לכאב ראש בבית החולים בילינסון.
במסגרת מרפאה זאת מטפלת בחולים עם כאבי ראש כגון:
* מיגרנה
* TENSION HEADACHE
* CLUSTER HEADACH
* כאבי פנים
* HEMICRANIA CONTINUA
* TRIGEMINAL NEURALGIA
בנוסף לעיסוקיה העיקריים, ממשיכה פרופ' יוסט-כץ לעבוד כנוירולוגית כללית ומטפלת במגוון רחב של חולים עם בעיות נוירולוגיות שונות. פרופ' יוסט-כץ זוכה להערכה רבה מצד מטופליה.
-
כאב ראש לוחץ
שלי 28/03/2020 | 18:50כבר כמה ימים שאני סובלת מכאב לוחץ באזור הרכות ואמצע הראש הלחץ לא מלווה בשום תסמינים אחרים נותנת משככי כאבים הלחץ מתגבר לקראת שעות הערב אני אשמח לדעת מה יכול להיות הסיבה לכךהוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
כאב ראש
ד"ר שלומית יוסט-כץ 28/03/2020 | 22:56לכאב הראש יכולות להיות סיבות רבות מלחץ נפשי וגורמי שונים ומגוונים. לגיל, מחלות הרקע, לסימפטומים נוספים ולבדיקה הנוירולגית ישנה משמעות רבה. מידה והתלונות לא חולפות אנא פני לרופא המטפל ולבדיקת נוירולוג. רפואה שלמההוסף תגובה
-
-
הבזקיים בעיינים
מושיקו 20/03/2020 | 09:24דר שלום, לאחר שהיו לי הבהובים בעיינים נשלחתי לבדיקת CT מוח תקינה. בנוסף קיבלתי הפניה ל MRI מוח כי התופעה ממשיכה. 1.אשמח להסבר מה ההבדל בין הבדיקות. 2.האם אני יכול להיות "יותר" רגוע כי ה CT יצא תקין.הוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
הבזקים בעיניים
ד"ר שלומית יוסט-כץ 20/03/2020 | 10:51MRI מדגימה באופן יותר טוב את רקמת המוח. העובדה שהCT מוח תקין מרגיעה אך כדאי להשלים גם את בדיקת הMRI ולהיות במעקב נוירולוגי. האם ההבהובים בשתי העיניים? האם מלווים הכאב ראש? האם נשלחת לEEG? בדיקת עיניים? מאחלת רפואה שלמההוסף תגובה
-
תשובה
משה 20/03/2020 | 10:59תודה על המענה המהיר, כלומר, אם להיות בוטה, במידה ויש גידול היו רואים את זה ב CT ? ו MRI זה יותר לעצבים? בדיקת עיניים תקינה וגם צילום עין ובדיקת OCT. ובדיקות דם, ספירת דם וכו תקינות. אקו לב תקין. הבהוב רק בעין אחת ובהתחלה הוא הופיע רק פעמים ספורות. אך בשבועיים האחרונים בתדירות גבוה ולאורך כל היום ולפעמים יש כאבי ראש ולפעמים שיש הבהוב יש צמרמורת קלה.הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
הבזקים בעינים
ד"ר שלומית יוסט-כץ 21/03/2020 | 21:37שמחה שהברור עד כה תקין. ממליצה להשלים את הברור ולהיות במעקב נוירולוג ורופא עיניים. יש לשקול ביצוע EEG. רופאה שלמההוסף תגובה
-
הבזקים בעיינים
משי 24/03/2020 | 08:22תודה על המענה המהיר דוקטור. במידה וה- mri מח תקין ובדיקות ה eeg תיהיה תקינה בעזרת השם, האם ניתן לשלול אפילפסיה ? או שיש עוד בדיקות שנדרש לבצע חוץ מכך. בוצע גם טוב לב שנמצא תקין.הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
הבזקים
ד"ר שלומית יוסט-כץ 25/03/2020 | 12:30EEG תקין יתמוך בכך שלא מדובר בארוע פרכוסי אך אינו נותן תשובה של 100%- חשוב להיות במעקב נוירולוג שישמע טת הסיפור הקליני, יעבור על הדיקות ויגיד את מסקנותיוהוסף תגובה
-
-
מיגרנה חזקה
אבנר 25/03/2020 | 12:21אני סובל ממגרנות חזקות. ביום שבת לפנות בוקר ועד יום ראשון קיבלתי התקף קשה שכולל כאבי ראש ועיינים ולסת ותחושת נימול בצד שמאל של הגוף והליכה בצליעה. נבדקתי במרפאה לחץ דם גבוהה טיפוּל בחמצן. יום לפני אכלתי בשׁר עם שומן והמון מוצרים עם מלח ושתיה מרובה הגוף דרש מה זה אומר ואיזה טיפול מומלץהוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
מיגרנה חזקה
ד"ר שלומית יוסט-כץ 25/03/2020 | 12:29אבנר שלום. מציעה לך לפנות לבדיקת נוירולוג לצורך אבחון מדויק וניהול טוב של המקרה. בברכת רופאה שלמההוסף תגובה
-
-
חוסר תחושה
CARMELA 15/03/2020 | 11:50שלום, אני בת 40. לפני כמה חודשים בערך התחיל לי תחושה של כמו זריקה של רופא שיניים של חצי לשון, שפה ולחי רדומות בצד שמאל. לפעמים זה רדום לגמרי, לפעמים זה כמו זרמים. ורוב הזמן כל השרירים באזור זה קופצים ללא הפסקה. שאני מדברת אני צריכה להסתכל במראה כדי לראות שהפה שלי לא עקום (כמו אחרי הרדמה של רופא שיניים), אבל ההרגשה היא ממש ככה. מתביישת לדבר עם אנשים במצב זה. עשיתי MRI+MRV+MRA מוח ויצא תקין. מאוד מיואשת ומתוסכלת מהמצב. מה ניתן עוד לעשות? נוירולוג כמובן אמר שהכל ממתח ואין מה לעשות. רשם לי כדור "אלטרולט" שכמובן לא עוזר והמצב ממשיך. אשמח לעצה. תודה רבה.הוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
רדימות
ד"ר שלומית יוסט-כץ 15/03/2020 | 20:49תלונות מטרידות ולא נעימות. האם היתה פריחה באזור טרם הופעת התלונות? מציעה להמשיך מעקב נוירולוגי.הוסף תגובה
-
חוסר תחושה
carmela 18/03/2020 | 09:45לא, לא הייתה פריחה לפני. זה פשוט התחיל לאט לאט. ועכשיו זה גם בנחיר השמאלי והשן מצד שמאל. הכל רדום. חזרתי לנוירולוג והוא אומר שזה מחרדה......הסברתי לו שאני בחרדה ממה שקורה לי באמת! מה עוד אפשר לעשות? אני מיואשת.הוסף תגובה
-
תשובת מומחה
הפרעת תחושה
ד"ר שלומית יוסט-כץ 18/03/2020 | 10:14לוודא שהMRI תקין ולהמשיך מעקב נוירולוגי הדוק ומעקב אצל הרופא המטפל. האם ישנן במקביל תופעות נוספות?הוסף תגובה
-
חוסר תחושה
carmela 19/03/2020 | 10:45כן, יש לי בנוסף כבר שנה וחצי הפרעות תחושה, או יותר נכון חוסר תחושה (הרגשה אין איבר) כל פעם במקום אחר. במיוחד באצבעות של הידיים וחולשה קיצונית. הרגשות שהולכת להתעלף. בגלל זה שלחו אותי ל MRI כי חשדו בטרשת נפוצה. עשיתי גם CT עמוד שדרה בנוסף לשלול שזה משהו צווארי. יש הפרעות ראיה, כל פעם צד אחר, נימלולים, קפיצות שרירים בכל הגוף. אני כבר מאוגוסט 2018 ככה וחיה ככה בסבל, אין שינה בלילה. פשוט עכשיו העיניין עם הלחי והצד השמאלי זה משהו קבוע שלא משתנה ולא עובר ורק מחמיר. הייתי אצל 3 נוירולוגים שאומרים שאם הMRI תקין אין לי כלום. אני פשוט ממשיכה ככה. הבעיה היא שהם עושים לי את הבדיקה הנוירולוגית ושהם מעבירים עליי את המכשיר הזה כמו גלגלת כזאת, הרפלקסים שלי פועלים והם אומרים שאין לי כלום. מאותו יום שזה התחיל כל המערכת העצבית שלי נדפקה.....כל הזמן קופצים לי השרירים, חוסר תחושה במקום אחר, מרגישה מותשת אחרי שאני מרימה משהו אפילו הכי קטן כל השרירים שלי ממש רועדים, השמיעה יותר מידי חזקה.......הכל הכל דפוק!!! זה התחיל 3 שבועות אחרי שעשיתי ניתוח היסטרוסקופיה להוצאת פוליפ מהרחם - אני לא יודעת אם בכלל לקשר את זה לזה. חשבתי אולי שזה תגובה לתרופת הרדמה, כבר לא יודעת מה לחשוב. מחפשת רופא שלא יזלזל בתחושות שלי ויעזור לי :-(הוסף תגובה
-
חוסר תחושה
carmela 22/03/2020 | 09:25כן, יש לי בנוסף כבר שנה וחצי הפרעות תחושה, או יותר נכון חוסר תחושה (הרגשה אין איבר) כל פעם במקום אחר. במיוחד באצבעות של הידיים וחולשה קיצונית. הרגשות שהולכת להתעלף. בגלל זה שלחו אותי ל MRI כי חשדו בטרשת נפוצה. עשיתי גם CT עמוד שדרה בנוסף לשלול שזה משהו צווארי. יש הפרעות ראיה, כל פעם צד אחר, נימלולים, קפיצות שרירים בכל הגוף. אני כבר מאוגוסט 2018 ככה וחיה ככה בסבל, אין שינה בלילה. פשוט עכשיו העיניין עם הלחי והצד השמאלי זה משהו קבוע שלא משתנה ולא עובר ורק מחמיר. הייתי אצל 3 נוירולוגים שאומרים שאם הMRI תקין אין לי כלום. אני פשוט ממשיכה ככה. הבעיה היא שהם עושים לי את הבדיקה הנוירולוגית ושהם מעבירים עליי את המכשיר הזה כמו גלגלת כזאת, הרפלקסים שלי פועלים והם אומרים שאין לי כלום. מאותו יום שזה התחיל כל המערכת העצבית שלי נדפקה.....כל הזמן קופצים לי השרירים, חוסר תחושה במקום אחר, מרגישה מותשת אחרי שאני מרימה משהו אפילו הכי קטן כל השרירים שלי ממש רועדים, השמיעה יותר מידי חזקה.......הכל הכל דפוק!!! זה התחיל 3 שבועות אחרי שעשיתי ניתוח היסטרוסקופיה להוצאת פוליפ מהרחם - אני לא יודעת אם בכלל לקשר את זה לזה. חשבתי אולי שזה תגובה לתרופת הרדמה, כבר לא יודעת מה לחשוב. מחפשת רופא שלא יזלזל בתחושות שלי ויעזור לי :-(הוסף תגובה
-
-
כאבי ראש-פענוח תוצאות mri
Nofar 18/03/2020 | 08:43שלום, בת 30, בהריון. ברקע אפילפסיה. בעקבות כאבי ראש בחודש וחצי אחרונים עם בחילות ומדי פעם הקאות הייתי מאושפזת. במסגרת האשפוז עשו לי בדיקת mrv. אשמח להסבר תוצאות. מעבר קרניו צרוויקלי בגדר הנורמה. מבנה גומה אחורה תקינים. מודגמים מוקדי אות חריג מרובים זעירים, תת קורטיקלי פרונטלי ופריאטלי דו"צ, לא ספציפייפ. אות זרימה תקין מכלי הדם התוך גולגולתיים וללא עדות לממצאחם אקסטרה קרניאליים. סינוסים ונוזלים תקינים. ללא עדות להגבלה בdwi. ללא עדות לתוצרי פירוק דם בתמונת swi. התרשמות: מוקדי אות חריג מרובים זעירים בחומר הלבן תת קורטיקליים, לא ספציפיים. ייתכן על רקע כאבי ראש. סינוסים ונוזלים תקינים. שאר ההדמייה בגדר הנורמה. אמנם הרופאים אמרו שמבחינתם תקין אבל פתאום שלחו אותי לבירור מעמיק של כל מיני בדיקות, ביניהם הולטר, דופלק עורקי, אקג, בדיקות קרישיות. אשמח להסבר מה הבדיקה אומרת ומדוע שלחו אותי לכל הבדיקות האלה.הוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
MRI
ד"ר שלומית יוסט-כץ 18/03/2020 | 10:18קודם כל שולחת ברכת רופאה שלמה והריון קל. הMRI מדגים שינויים שטיבם לא ברור יכול להיות שאין להם משמעות אך אני מניחה ששלחו אותך לברור לבדוק שלא מדובר בנגעים על רקע פגיעה בכלי דם קטנים. אני מציעה לא להלחץ אבל מצד שני להשלים את הברור ולחזור למעקב נוירולוגי.הוסף תגובה
-
-
כאב ראש בצעד ימין
ורוניקה 17/03/2020 | 12:37בשנתיים האחרונות התחלתילו כאבי ראש תכופים,עם הזמן התדירות עלתה לכפעמיים בשבוע לפחות. היום התעוראתי עם כאב חזק מהמצח,יותר בכיוון הרכה,כולל. בצעד ימין של הראש ועד החלק האחורי של העורף והכתף. לחץ חזק בעין ימין המוקרן מהרכה(לפני כשנה וחצי עברתי בדיקת ראייה ועכשיו עם משקפיים).המשקפיים לא גרמו להקלה משמעותית בכאב,אפילו העובדה שאני מהבוקר ועד השינה עם משקפיים,לא השתנה תדירות הכאבים והחוזקה. הכאב חד ולא משתחרר,לקחתי דקסמול(כי גם מצוננת).שתיתי הרבה מים מאז שהתאוררתי(לקחתי כדור רק 3.5 שעות מהזמן שהתעוררתי). לא עוזר. הדעגה שלי נובעת בעקבות כך שהכאב חד מעוד ורק בצעד ימין.שמתי לב שאני כל הזמן בטעות רושמת שזה צעד שמאל,ואז מתקנת שזה ימין..האם בילבול בין שמאל לימין הוא תסמין?וחשוב לציין שהייתי פעם אחתבמין בגלל כאב ראש,עשיתי סי.טי(אמרו לי שהכל תקין). נקודת ציון חשובות:1)למראות שאני יודעת שצד שמאל זה שמאל וימין זה ימין,כל פעם אומרת הפוך ממה שרוצה לומר.וזה לא רק כשכואב הראש..האם זה קשור?2)נוטלת תרופות במרשם קבוע מזה 3.5 שנים. 3)רופא משפחה אמר שהשרירים שלי תפוסים והמליץ על מסז'רפואי..לא עשיתי. אילו בדיקות עליי לעבור? והאם יש הערכה למה זה יכול להיות?הוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
נקודה נוספת
ורוניקה 17/03/2020 | 12:39מילדות דלקת סינוסיטיס כרוני,כל שנה לפחות פעם אחת,לאחר מכן מאבדת חוש ריח לכמה ימים עד שבועות.הוסף תגובה
-
-
כאבי ראש כשנה
יאיר 13/03/2020 | 15:31הכל התחיל לפני שנה שעוד הייתי בצבא. לפתע התחילו לי כאבי ראש (חשנתי ואכלתי כמו שצריך) הכאבי ראש היו כל יום שעתיים אחרי שאני קם עד שאני הולך לישון(כאב הראש לא מעיר משינה). לאחר חודשיים של סבל שלחו אותי למיון שם עברתי סיטי ראש שיצא תקין אבל הכאב המשיך בדיוק אותו הדבר. לפני חודשיים עשיתי mri עם חומר ניגוד ובלי שגם כן יצא תקין . אך עדיין כאבי הראש אותו הדבר. הייתי אצל רופא עיניים שאמר שהכל בסדר אורטופד שאמר הכל בסדר אבל עדיין המצב מתסכל ואותו הדבר. הכאב מופיע כל יום באזור העיניים יש לציין שכדורים לכאבים עוזרים מעט צאוד או שבכלל לא עוזרים. מה לדעתך זה יכול להיות האם תוכל להמליץ לי על בדיקות שאותם אלך לעשות? מקריאה באינטרנט ראיתי שיש אנשים שיש להם רגישות לגלוטן שמופיעה בצורת כאבי ראש יום יומיים האם ייתכן שזה מה שלי יש? למרות שאין לי שום כאבים בבטן או דברים מהסוג הזההוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
כאב ראש כשנה
ד"ר שלומית יוסט-כץ 15/03/2020 | 20:53ממליצה לפנות לבדיקת נוירולוג. אני מאמינה שניתן לעזור לך. רופאה שלמההוסף תגובה
-
-
כאב ראש כרוני
רוני 15/03/2020 | 04:25בבקשה יש לי מכאב ראש יום יומי מזה חמש שנים התחילו הכאבי ראש במצח ומאחורה יורד לי על העניים שלי גם לא יכול לעשות ספורטאפילו הליכה ברגל לא יכול הכאב כל היום נמשך לפעמים מחמיר הכאב משככי כאבים לא עוזרים בכלל עברתי ברור של ct פעמים mri פעמים mra פעם בדיקות דם הכל תקין והכאב ממשיך ומחמיר מה לעשות?? לפעמים הכאב פועם לפעמים לוחץ אבל ברוב זה לוחץ אני עצבני עם הכאב לא יכול לעבוד לא נרדם טוב בגלל הכאב נמאס לי כבררר נשיתי מלא תרופות משנה אני לוקיח אילטרול 25 כדור וחצי עזר לי קצת בהתחלה אבל עכשיו לא נסיתי הכל ושום דבר לא עוזר מה צריך לעשותת בבקשה תנו לי תשובות ותודה לכםהוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
כאב ראש כרוני
ד"ר שלומית יוסט-כץ 15/03/2020 | 20:51רוני שלום. מבינה את התסכול ואי הנוחות שאתה מרגיש. קשה לי כמובן להמליץ על טיפול מבלי לבדוק אותך. מציעה להמשיך מעקב נוירולוגי.הוסף תגובה
-
-
סחרחורות
אתי 08/03/2020 | 19:2408/03/20 19:13אסתי לחץ דם היי בת 34 עם יתר לחץ דם לוקחת קבוע רמי פריל ,מזה כשנה מרגישה סחרחורות הייתי במיון סי טי פלוס אמארי תקין א.א.ג תקין הרופאת משפחה שלחה אותי לניורלוג שיש לו תור לעוד 3 חודשיים לאחרונה ירידה בלחץ הדם 113/67 בלי תרופה האם לחץ דם יכול להסתדר פתאום? האם זה לא נמוך מידי? אתמול היה לי 100/47 אני מרגישה שלא לוקחים אותי ברצינות מכיוון שאני אדם חרדתי הרופאת משפחה שלי לא חושבת שזה קשור לקרדיולוג אני נכנסת למקומות ופתאום מרגישה כאילו עומדת להתעלף לא ככ יודעת מה לעשות אודה להכוונההוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
סחרחורת
ד"ר שלומית יוסט-כץ 15/03/2020 | 20:47אם לחץ הדם תקין אין צורך להמשיך בטיפול ליתר לחץ דם. מציעה להתיעץ על כך עם הרופא המטפל. לגבי הסחרחורת. מה את מרגישה תחושה של כמו התעלפות או שהעולם מסתבוב? בכל מקרה מציעה לפנות לבדיקת נוירולוג. רופאה שלמה.הוסף תגובה
-
-
MRI -כאבי ראש /ל.ד גבוה
אורית 07/03/2020 | 20:22שבוע טוב תוצאות בדיקת MRI היפראינטנסיות קלה פריוונטריקולרית. לציין חללים פרי-וסקולריים טמפורלים מצד ימין.לסיכום ללא עדות לתהליך מצר מקום. מה משמעות הפענוח? האם עלי לפנות להמשך ברור בהקדם לניאורולוג. אודה להתיחסותך. תודההוסף תגובה
פתח בחלון חדש-
תשובת מומחה
MRI
ד"ר שלומית יוסט-כץ 08/03/2020 | 00:05הממצאים לא מדאיגים אך נראה שעלייך לטפל ביתר לחץ הדם שיתכן וגורם לשינויים סביב החדרים. היות ואיני רואה את הבדיקה עצמה ואיני מכירה אותך, את הרקע הרפואי וגילך, ואפילו לא יודעת מדוע עשית את ההבדיקה אני מציעה לפנות עם הבדיקה ליעוץ נוירולוגהוסף תגובה
-
נושאים מרכזיים
-
מחלות קשורות
-
דלקת קרום המוח
-
היפוטוניה
-
בדיקות קשורות
-
קובלט בשתן
-
חומצה היפורית בשתן
-
תרופות קשורות
-
ריזאטריפטאן
-
אופטומומאב (קיסימפטה)
-
מונחים קשורים
-
אלקטרואנצפלוגרפיה (EEG)
-
אין-ויטרו (in vitro)
רופאים בתחום
ד"ר יסמין זועבי
נוירולוגיה ילדים והתפתחות הילד
4.8
( 6 חוות דעת )
"רופאה מקצועית ממלצים מאוד עליה, נתנה מענה מקצועי ויחס מקסים"
ד"ר רחל בן חיון
נוירולוגיה
מנהלת השירות הקוגניטיבי במכון לשבץ מוח וקוגניציה, בית חולים רמב"ם
ד"ר אייל הנדלר
אורתופדיה
4.9
( 9 חוות דעת )
"דר הנדלר מקצועי מאוד, מקסים, נעים, סבלני, קשוב לבעיות המטופל, לבבי.
אפילו הפנתי את אמי ואחותי, ממליצה בחום"
פורומים נוספים בתחום
פורוםכאבי ראש ומיגרנה
פורום כאבי ראש ומיגרנה מנוהל ע"י ד"ר שלומית יוסט-כץ, נוירולוגית בכירה ומנהלת היחידה לנוירו-אונקולוגיה בבלינסון. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!
לפורום כאבי ראש ומיגרנהפורוםטיפולי קנאביס בילדים
בפורום טיפולי קנאביס בילדים ניתן להתייעץ עם ד"ר ורוניקה צ'רנוחה, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!
לפורום טיפולי קנאביס בילדים
פרופ' שלומית יוסט-כץ
ד"ר ורוניקה צ'רנוחה