דלג לתוכן
לפני כמה חודשים הרגשתי שהצדדים החיצוניים של שתי בהונות הרגליים נרדמים ב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/04/2005 תאריך עדכון: 03/10/2013
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כמה חודשים הרגשתי שהצדדים החיצוניים של שתי בהונות הרגליים נרדמים באופן קבוע. עשיתי בדיקות דם ובדיקת EMG שהיו תקינות. לאחרונה הרגשתי שגם הברך והשפתיים נרדמות. ממה זה נובע? ולמי עלי לפנות?

תשובה:
יכולות להיות סיבות רבות לנימול, החל ממחסור בוויטמינים B12 או חומצה פולית, מחלת הסוכרת, עודף בוויטמינים מסויימים, הפרעות אלקטרוליטיות, טרשת נפוצה, הפרעה בבלוטת התריס ועוד. עליך לפנות אל נוירולוג כדי להשלים את הבירור. תוכלי לקרוא עוד באתרים הבאים: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/article/003929.htm
רופאים בתחום
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב
ד"ר סורוביץ יולנדה - שנטיב רפואת שיניים
ניידת לטיפולי שיניים עד הבית, שיקום הפה
ד"ר סמואל זיתון
ד"ר סמואל זיתון פסיכיאטריה
5
( 14 חוות דעת )
"ד"ר סמואל זיתון הקשיב לי בתשומת לב רבה. והוא נתן לי תרופה שעזרה מהר מאוד. אני מאוד אסירה תודה לו על עזרתו. הוא רופא נפלא."
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 28 חוות דעת )
"דר' סגייה מקצועית, אדיבה ופונקטואלית..היה תהליך נעים לאורך כל הדרך."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו