דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 798

 במשך 10 שנים בעלי סובל מ- "כילה" - שבר (אינני יודעת את השם הרפואי). אציין שהמקום נפוח מאוד!  א. עד כמה זה מסוכן?  ב. האם זה יכול לפגוע בפוריות?  ג. האם יש קשר בין המיגרנות (שמלוות בהקאות וחולשה) לבין השבר?
במשך 10 שנים בעלי סובל מ- "כילה" - שבר (אינני יודעת את השם הרפואי). אציין שהמקום נפוח מאוד! א. עד כמה זה מסוכן? ב. האם זה יכול לפגוע בפוריות? ג. האם יש קשר בין המיגרנות (שמלוות בהקאות וחולשה) לבין השבר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

א. לא ציינת היכן מצוי השבר ומה גודלו, ולכן קשה לקבוע את מידת הסיכון. הסכנה בבקע היא כליאה של לולאת מעי בתוכו, באופן הגורם ללחץ ולהפרעה לאספקת הדם למעי, ולכן לנמק. תוכלי לקרוא על כך בשאלות שנשאלו בעבר באינפומד: http://www.infomed.co.il/questions/q_092105_2.htm קרא עוד

 האם בדיקת MRI יעילה לגילוי גידול ממאיר באשך ?  אודה על קבלת תשובה בהקדם מאחר ועלי לממן בדיקה זו באופן פרטי.
האם בדיקת MRI יעילה לגילוי גידול ממאיר באשך ? אודה על קבלת תשובה בהקדם מאחר ועלי לממן בדיקה זו באופן פרטי.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

בד"כ בדיקת אולטרסאונד פשוטה וזולה היא בדיקת הבחירה לגילוי גידול באשך. תפקידו של MRI בגילוי גידולי אשך עדיין נחקר, והוא אינו משמש ברוטינה אלא לפתרון בעיות שלא נפתרו באולטרסאונד. בהצלחה קרא עוד

 אני מבקש לדעת האם טיפול קרינתי נגד סרטן הערמונית יכול להחליש את המערכת החיסונית או להחליש גידים באיזור הבטן התחתונה כשנה אחרי הטיפול הקרינתי.
אני מבקש לדעת האם טיפול קרינתי נגד סרטן הערמונית יכול להחליש את המערכת החיסונית או להחליש גידים באיזור הבטן התחתונה כשנה אחרי הטיפול הקרינתי.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

טיפול ברדיותרפיה אמור להיות טיפול מאוד ממוקד מבלי לפגוע ברקמות ובאיברים מסביב לאזור הקרינה הנקודתי. ישנם לפעמים סיבוכים הנובעים מהטיפול בשל מיקום ההקרנה המדוייק העובר בין רקמות ואיברים, או בשל חוסר מיומנות ומקצועיות, ואז יכולה להיות פגיעה ברקמות באזור ההקרנה. בין הפגיעות האפשריות בתפקוד כתוצאה מפגיעה באזור האגן ובמיוחד בערמונית ישנן פגיעה במערכת האורינרית, שמתבטאת באי יכול לתת שתן או בבריחת שתן; פגיעה בשרירים וברקמות היכולה להביא לפיסטולות או דלקות למיניהן; פגיעה באיברים פנימיים כגון המעי היכולה להביא להידבקויות ולשינויים בדופן המעי, שיכולים להביא לשלשולים עזים, ועוד. ד"ר גיל טאובר - אינפומד קרא עוד

 אני בת 62. ברצוני לדעת מהי המשמעות של "שינויים טרשתיים משמעותיים עם היצרות החלל בגובה פיצול של העורק האילאקי המשותף מימין".
אני בת 62. ברצוני לדעת מהי המשמעות של "שינויים טרשתיים משמעותיים עם היצרות החלל בגובה פיצול של העורק האילאקי המשותף מימין".
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

העורק האאורטלי (הראשי, המוביל דם מהלב אל חלקי הגוף השונים) מתפצל לשני העורקים האילאקים המשותפים באזור חלל הבטן, האחד לימין והשני לשמאל, ואלה מספקים דם לאזור התחתון של הגוף. טרשת עורקים משמעה מחלה של העורקים, בה רבדים שומניים מתפתחים על הדפנות הפנימיים של העורק, וגורמים בהדרגה לחסימה של זרימת הדם. יש להבדיל זאת מהסתיידות העורקים (ארטריוסקלרוזיס). טרשת העורקים שכיחה במבוגרים בארצות המערב. הגורמים העיקריים כוללים תזונה עשירה בשומן מן החי (כולסטרול) ובסוכר מזוקק, עישון סיגריות, השמנה וחוסר פעילות גופנית. יש למחלה גם גורם גנטי. המחלה עשויה להתקיים ללא תסמינים, אך לעיתים קרובות היא גורמת סיבוכים עקב חסימת העורקים, כגון תעוקת חזה, אוטם בשריר הלב, אירוע מוחי ונמק. הטיפול במחלה הוא על ידי מניעה, וכן באמצעים תרופתיים, או בניתוח מעקפים בו עוקפים את החסימה בעורק. המשיכי את המעקב אצל הרופא המטפל! ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד קרא עוד

 אני בת 24, ומידי פעם, במהלך קיום יחסי מין, אני מרגישה כמו שק של נוזלים שנקרע בתוכי ושופך נוזל שקוף עם ריח חריף. דבר זה קורה ללא קשר להנאה, ואחריו אפילו מופיע כאב חזק ברחבי הבטן התחתונה והתנפחות. מה זה? האם זה נורמאלי?
אני בת 24, ומידי פעם, במהלך קיום יחסי מין, אני מרגישה כמו שק של נוזלים שנקרע בתוכי ושופך נוזל שקוף עם ריח חריף. דבר זה קורה ללא קשר להנאה, ואחריו אפילו מופיע כאב חזק ברחבי הבטן התחתונה והתנפחות. מה זה? האם זה נורמאלי?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ישנן נשים שבזמן האורגזמה (לפני או אחרי) משחררות נוזל הנראה כשתן. מידע לגבי התופעה תוכלי למצוא כאן: http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation קרא עוד

 קבלתי תשובה של בדיקת אולטרסאונד (US). יש ממצא מעל הקוטב העליון של הכליה, היפואקגוני בקוטר 22 מילימטר. ממצא כלייתי? אדרנלי? מה זה אדרנלי ומה זה ממצא היפואקגוני?
קבלתי תשובה של בדיקת אולטרסאונד (US). יש ממצא מעל הקוטב העליון של הכליה, היפואקגוני בקוטר 22 מילימטר. ממצא כלייתי? אדרנלי? מה זה אדרנלי ומה זה ממצא היפואקגוני?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אדרנל זו בלוטת יותרת הכיליה. היפואקוגני זו ההגדרה הרנטגנית לממצא ברקמה על פי רמת חדירות קרן הסונר או הרנטגן. פני לרופא אורולוג. ד"ר משה ארוך - רופא משפחה קרא עוד

אומנם סרטן הלבלב הוא סרטן ממאיר וקשה, אשר בד"כ מתגלה מאוחר, אולם  ניתן לטפל.  אפשרויות הטיפול הן:   1.  הסרה כירורגית- כאשר הגוש הסרטני ממוקם בלבלב בלבד ואינו פולש
אומנם סרטן הלבלב הוא סרטן ממאיר וקשה, אשר בד"כ מתגלה מאוחר, אולם ניתן לטפל. אפשרויות הטיפול הן: 1. הסרה כירורגית- כאשר הגוש הסרטני ממוקם בלבלב בלבד ואינו פולש
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

לכלי הדם סביבו או בעל גרורות מרוחקות, ניתן לבצע ניתוח בטני מורכב וקשה להסרת הגידול, הקרוי ניתוח ע"ש Whipple קרא עוד

אני בשבוע שישי להריון. רציתי לדעת אם קיום יחסי מין בשלב זה יכול  לסכן או לגרום להפלת העובר ?
אני בשבוע שישי להריון. רציתי לדעת אם קיום יחסי מין בשלב זה יכול לסכן או לגרום להפלת העובר ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אם מדובר בהריון תקין, אין בעיה לקיים יחסי מין לכל אורך ובכל אחד משלבי ההריון. קרא עוד

 אני בשבוע 7 להריוני. בבדיקת שתן שערכתי נמצא כי ישנם חיידקי E. COLI בשתן. קיבלתי אנטיביוטיקה מסוג זינט 250 מיליגרם פעמיים ביום. האם הדבר יכול באיזושהי מידה לסכן את ההריון?
אני בשבוע 7 להריוני. בבדיקת שתן שערכתי נמצא כי ישנם חיידקי E. COLI בשתן. קיבלתי אנטיביוטיקה מסוג זינט 250 מיליגרם פעמיים ביום. האם הדבר יכול באיזושהי מידה לסכן את ההריון?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

הטיפול בשום פנים ואופן אינו מסכן את ההריון. דלקות בדרכי השתן במהלך הריון שאינן מטופלות עלולות בהחלט לסכן הריון. קרא עוד

 אני בשבוע ה-13. עשיתי  בדיקת שקיפות עורפית והתוצאה היתה כך:   עובי שקיפות עורפית: 2.9מ"מ  הסיכון המשוקלל לתסמונת דאון: 1:387  הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האם: 1:1255   מה זה אומר?
אני בשבוע ה-13. עשיתי בדיקת שקיפות עורפית והתוצאה היתה כך: עובי שקיפות עורפית: 2.9מ"מ הסיכון המשוקלל לתסמונת דאון: 1:387 הסיכון לתסמונת דאון לפי גיל האם: 1:1255 מה זה אומר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

זה אומר שאת צריכה להמשיך עם הבדיקות שמשרד הבריאות ממליץ עליהן. הבדיקה הבאה שעליך לעשות היא תבחין משולש. לאחר בדיקה זו יעשו לך חישוב נוסף של הסיכויים לעובר עם תסמונת דאון. על פי התוצאות הסופיות ניתן יהיה להחליט אם להמשיך בבירור נוסף או לא. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
ד"ר עמית דרוין
ד"ר עמית דרוין פנימית
4.9
( 18 חוות דעת )
"רופא מאוד מקצועי ונעים"
ד"ר אהוד רייך
ד"ר אהוד רייך עיניים
מנהל תחום לגידולי עיניים במחלקת עיניים בבית החולים שערי צדק בירושלים
ד"ר מיכאל פרומר
ד"ר מיכאל פרומר ברית מילה
5
( 19 חוות דעת )
"מוהל שהוא גם אורולוג מומחה הכי טוב שנתקלתי בו! מקצועי, אמין והכי הכי הכי חשוב, באמת זמין כשצריך! אתחיל מזה שהגעתי אליו בהמלצה של חברה שהוא עשה לבן שלה את ברית המילה באופן מאוד מקצועי והיא נשארה מאוד מאוד מרוצה ממנו והמליצה בחום! לצערי, עשינו ברית מילה בחו״ל עם מוהל מהקהילה היהודית, המוהל שלנו לא היה זמין ברגע האמת כשחשדנו בדימום באמצע הלילה שעות אחרי הברית. ד״ר פרומר עזר וייעץ לנו והיה זמין בכל שעה בכל יום שפניתי אליו, דאג לתת מענה מפורט, ברור מאוד, הדריך אותנו מה לעשות נתן הוראות מדויקות. תודה לאל שהגענו לד״ר פרומר! הברית מילה הבאה שלנו בודאות אך ורק איתו! ולחלוטין אמליץ לכל המשפחה והחברים עליו כמוהל וכאורולוג! אם אתם מתלבטים, ומחפשים מקצוען שידע ללוות אתכם ולתת לכם את המענה הכי טוב שיש, ידריך אתכם בדיוק מה לעשות ואיך ומתי וכמה ולמה, בטוב לב, מקצועיות ואדיבות, יתן לכם ביטחון וראש שקט, בתהליך ברית המילה, ד״ר פרומר הוא הכתובת שלכם!!!"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו