דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 820

 אני בת 38, בשבוע ה-22 של ההריון הראשון. אני נושאת שני עוברים לא זהים בשני שקי היריון נפרדים. בבדיקת אולטרסאונד שגרתית נמצא ריבוי מי שפיר בכמות של 33 AFI, וקיצור של צוואר הרחם לכדי 10 מ"מ. לפני כחודש היה אורך צוואר הרחם 36 מ"מ, ולא נצפה ריבוי מי השפיר.   היום אני בשמירת הריון, לאחר בדיקות מקיפות שעברתי - סוכרת הריון, שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת, סקירה מאוחרת וניקור מי שפיר - כולן תקינות לחלוטין.    מה הסיכוי, באחוזים, למשוך הריון עד לשבוע ה-37?    מה ניתן לעשות כדי להגיע לשבוע ה-37?    האם קיימים מצבים שבהם מי השפיר נספגים בעצמם? כיצד?    האם צוואר הרחם יכול להתארך? כיצד?    האם ניקור מי השפיר יכול לגרום לריבוי מי השפיר?
אני בת 38, בשבוע ה-22 של ההריון הראשון. אני נושאת שני עוברים לא זהים בשני שקי היריון נפרדים. בבדיקת אולטרסאונד שגרתית נמצא ריבוי מי שפיר בכמות של 33 AFI, וקיצור של צוואר הרחם לכדי 10 מ"מ. לפני כחודש היה אורך צוואר הרחם 36 מ"מ, ולא נצפה ריבוי מי השפיר. היום אני בשמירת הריון, לאחר בדיקות מקיפות שעברתי - סוכרת הריון, שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת, סקירה מאוחרת וניקור מי שפיר - כולן תקינות לחלוטין. מה הסיכוי, באחוזים, למשוך הריון עד לשבוע ה-37? מה ניתן לעשות כדי להגיע לשבוע ה-37? האם קיימים מצבים שבהם מי השפיר נספגים בעצמם? כיצד? האם צוואר הרחם יכול להתארך? כיצד? האם ניקור מי השפיר יכול לגרום לריבוי מי השפיר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ריבוי מי שפיר נמנה עם אחד הסיבוכים השכיחים של הריון מרובה עוברים. במקרים מסויימים ניתן לטפל בבעיה על ידי ניקוז מי השפיר או על ידי מתן חוסמי פרוסטגלנדין. הטיפול נבחר בהתאם לחומרה ולתסמינים הסובייקטיבים שחשה האישה, כמו צרבת, קשיי נשימה וכאבים מוגברים. קשה לאמוד את הסיכוי להגיע לשבוע ה-37, מכיוון שמדובר בשילוב של כמה תופעות. בכל אופן, ההמלצה היא להיות במעקב, ובהתאם לשינוייים יחליט הרופא המטפל אם לנקז מי שפיר או לא. ישנם מספר מנגנונים שאמורים לווסת את כמות מי השפיר, למשל הגברת הספיגה הבין ממברנוטית, אך לא תמיד הם מספיקים. ניקור מי שפיר אינו גורם לריבוי מי שפיר, להיפך, לעיתים רחוקות עשוי לגרום לדליפת מי שפיר. לגבי אורך צוואר הרחם - מובן שבמצב זה יש סיכון ללידה מוקדמת, ולכן הומלץ לך על שמירת הריון. המטרה היא לוודא שאין התקצרות נוספת. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד קרא עוד

 לפני כחודש חלתה בתי בדלקת בדרכי השתן. אז היתה בת 3 חודשים. הרופא ביקש להתחיל מייד בטיפול אנטיביוטי על סמך בדיקת שתן. הדלקת והחום עברו לאחר טיפול אנטיביוטי. ביצענו אולטרסאונד, שהיה תקין, וחודש וחצי לאחר הדלקת הפנה הרופא אותנו לבצע ציסטוגרפיה.   האם יש סיבה לבצע את הבדיקה לאחר דלקת בודדת? נראה לי כי אם ישנה בעיה, סביר שהדלקת תחזור, ואז נבצע את הבדיקה, מה גם שתוצאות האולטרסאונד היו תקינות. אני לא רוצה לקחת אחריות אם מדובר בנזק אפשרי לכליות או למערכת השתן, אך הבנתי כי הבדיקה אינה נעימה.   האם הבדיקה כרוכה בסיכונים כלשהם?
לפני כחודש חלתה בתי בדלקת בדרכי השתן. אז היתה בת 3 חודשים. הרופא ביקש להתחיל מייד בטיפול אנטיביוטי על סמך בדיקת שתן. הדלקת והחום עברו לאחר טיפול אנטיביוטי. ביצענו אולטרסאונד, שהיה תקין, וחודש וחצי לאחר הדלקת הפנה הרופא אותנו לבצע ציסטוגרפיה. האם יש סיבה לבצע את הבדיקה לאחר דלקת בודדת? נראה לי כי אם ישנה בעיה, סביר שהדלקת תחזור, ואז נבצע את הבדיקה, מה גם שתוצאות האולטרסאונד היו תקינות. אני לא רוצה לקחת אחריות אם מדובר בנזק אפשרי לכליות או למערכת השתן, אך הבנתי כי הבדיקה אינה נעימה. האם הבדיקה כרוכה בסיכונים כלשהם?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

חשוב לבדוק מה הסיבה לדלקות בדרכי השתן אצל ילדים, כי דלקות חוזרות יכולות לפגוע בכליות. לרוב, כדי להקדים תשובה למכה, מקובל לבצע גם אולטרסאונד וגם ציסטוגרפיה לאחר אירוע ראשון של דלקת בדרכי השתן בילדה מתחת לגיל חמש. האולטרסאונד לבדו אינו יכול לזהות ריפלוקס (חזרה) של השתן לכיוון הכליות. את זה ניתן לזהות על ידי ציסטוגרפיה בלבד. כמו בהרבה בדיקות הדמיה, גם ציסטוגרפיה כרוכה בסכנת קרינה. בנוסף, אפשרית גם תגובה לחומר הניגוד. אך מובן שאם יש צורך בבדיקה, התועלת עולה על הסיכונים. ביצוע הציסטוגרפיה מומלץ, אך נתון לשיקולך. את יכולה לחכות ולראות אם תהיה דלקת נוספת ורק אז לבצע את הבדיקה. בהצלחה! ד"ר נעמה זנזורי - אינפומד קרא עוד

 אני בת 37 . מזה חודשיים אני סובלת מכאבים ונפיחות מאחורי ברך ימין. פניתי לאורתופד שרשם לי אבחנה baker's cyst. הכאבים מתגברים בכיפוף הברך ולאחר יום עבודה ומאמץ, בעיקר עמידה ממושכת. קירור מגביר את הכאבים.  האם תוכלו בבקשה להסביר לי משמעות האבחנה ומה הטיפול שאני אמורה לקבל במכון פיזיותרפיה?
אני בת 37 . מזה חודשיים אני סובלת מכאבים ונפיחות מאחורי ברך ימין. פניתי לאורתופד שרשם לי אבחנה baker's cyst. הכאבים מתגברים בכיפוף הברך ולאחר יום עבודה ומאמץ, בעיקר עמידה ממושכת. קירור מגביר את הכאבים. האם תוכלו בבקשה להסביר לי משמעות האבחנה ומה הטיפול שאני אמורה לקבל במכון פיזיותרפיה?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ציסטה ע"ש בייקר היא מצב בו יש הצטברות של נוזלים בחלל הברך האחורי . מפרק הברך מכיל שקיות סיכוך הנקראות בורסות,ש תפקידן לשפר את יכולת התנועתיות של המפרק. לעיתים ובעיקר בילדים אחת מהבורסות מתמלאת בנוזלים יתר על המידה. במבוגרים נפוץ יותר מצב בו עטיפת מפרק הברך (קפסולת המפרק) עוברת הרניה ובוקעת החוצה ממקומה עקב התמלאותה בנוזל בכמות מוגברת. הסיבות במבוגרים רבות וכוללות מצבים כגון: שינויים ניווניים במפרק מחלות מפרקיות שונות מצבים בהם מופעל עומס חריג על הברך נזקים מניסקיאליים נזקים לסחוסים המפרקיים. ועוד. הטיפול הראשוני כולל בד"כ ניקוז של הנוזל העודף ע"י רופא בהתאם לכמות ולאי -הנוחות הנגרמת ממנו. בהמשך במכון פיזיותרפיה מחפשים את הסיבה לבעיה ובהתאם לממצאי הבדיקה מתאימים טיפול שמטרתו להחזיר את הברך לתפקוד מרבי. הדבר מושג ע"י שיפור פרמטרים רבים כמו כוח / טווחים/ שיווי משקל סטטי ודינאמי/ ועוד. הדרכה למנחי עבודה בריאים גם באה בחשבון בהתאם לממצאי הבדיקה וכן תרגול בבית.. מצורפים לינקים עם ידע נוסף- http://www.infomed.co.il/questions/q_091204_4.htm קרא עוד

 אשתי לאחר לידה ראשונה (4 חודשים). מייד לאחר הלידה הופיעו אצלה  תופעות של גירוד בידיים , ברגליים ובחלקים שונים בגוף, לעיתים  מלווים בפצעים קטנים.  האם זה קשור לברזל או לכבד, אבנים במעי הגס ? או שזה משהו חולף.  כמו כן, האם זה מדבק ?   ישנן סיבות רבות לגרד, מהן הקשורות להריון וללידה, אך קיים מצב של  גרד המתחיל בלידה או מייד לאחריה ובד"כ נעלם תוך מספר שבועות, בשם  Pruritic urticarial papules of pregnancy (PUPPP)
אשתי לאחר לידה ראשונה (4 חודשים). מייד לאחר הלידה הופיעו אצלה תופעות של גירוד בידיים , ברגליים ובחלקים שונים בגוף, לעיתים מלווים בפצעים קטנים. האם זה קשור לברזל או לכבד, אבנים במעי הגס ? או שזה משהו חולף. כמו כן, האם זה מדבק ? ישנן סיבות רבות לגרד, מהן הקשורות להריון וללידה, אך קיים מצב של גרד המתחיל בלידה או מייד לאחריה ובד"כ נעלם תוך מספר שבועות, בשם Pruritic urticarial papules of pregnancy (PUPPP)
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אשתי לאחר לידה ראשונה (4 חודשים). מייד לאחר הלידה הופיעו אצלה תופעות של גירוד בידיים , ברגליים ובחלקים שונים בגוף, לעיתים מלווים בפצעים קטנים. האם זה קשור לברזל או לכבד, אבנים במעי הגס ? או שזה משהו חולף. כמו כן, האם זה מדבק ? ישנן סיבות רבות לגרד, מהן הקשורות להריון וללידה, אך קיים מצב של גרד המתחיל בלידה או מייד לאחריה ובד"כ נעלם תוך מספר שבועות, בשם Pruritic urticarial papules of pregnancy (PUPPP). המצב מאופיין בגרד אינטנסיבי בבטן, ירכיים, זרועות וישבנים. ניתן לטפל תרופתית. מומלץ לגשת לרופא עור להמשך טיפול ובירור. לקריאה בנושא- http://www.emedicine.com/derm/topic351.htm [29/09/2002] קרא עוד

 מהו הטיפול הטוב ביותר למושתל לב שיש לו CMV?
מהו הטיפול הטוב ביותר למושתל לב שיש לו CMV?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

נגיף ה- CMV אכן יכול לגרום לצרות במושתל לב. יש לאבחן אם אכן מדובר במחלה פעילה של CMV. אם כן, הטיפול הטוב ביותר הוא תרופה בשם גאנציקלוביר (Ganciclovir). במידה והנגיף אינו מגיב או שהחולה אינו מסוגל לקבל תרופה זו - יש כמה תרופות אחרות כמו פוסקארנט (Foscarnet) או סידופוביר (Cidofovir). בברכה קרא עוד

 אני בת 44, סובלת ממחלת בכצ'ט, ומטופלת  בקומדין (בעקבות אירועי תרומבוזות ברגליים וחוסר בפקטור 2),  קולכיצין,  פרדניזון  ולוסק. לאחרונה התחלתי לסבול מטשטוש ראיה שבא והולך גם כאשר אני מרכיבה משקפיים. בבדיקה של נוירואופתלמולוגית לא נמצא הסבר לתופעה. במקביל התחלתי לסבול מלחץ בראש ובעיניים. הטשטוש יכול לעבור לאחר כמה דקות או לאחר כמה שעות. רופאת המשפחה לא יודעת לאן להפנות אותי, ורופאת העיניים טוענת שאין בעיה בעיניים. למי עלי לפנות?
אני בת 44, סובלת ממחלת בכצ'ט, ומטופלת בקומדין (בעקבות אירועי תרומבוזות ברגליים וחוסר בפקטור 2), קולכיצין, פרדניזון ולוסק. לאחרונה התחלתי לסבול מטשטוש ראיה שבא והולך גם כאשר אני מרכיבה משקפיים. בבדיקה של נוירואופתלמולוגית לא נמצא הסבר לתופעה. במקביל התחלתי לסבול מלחץ בראש ובעיניים. הטשטוש יכול לעבור לאחר כמה דקות או לאחר כמה שעות. רופאת המשפחה לא יודעת לאן להפנות אותי, ורופאת העיניים טוענת שאין בעיה בעיניים. למי עלי לפנות?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

מאחר שאת במעקב של נוירואופתלמולוגית, אני יוצא מנקודת הנחה שהאתיולוגיות השכיחות לכאבי ראש וטשטוש ראייה נבדקו ונשללו (אלה כוללות Giant cell arteritis, גלאוקומה עם זווית סגורה, יתר לחץ דם מליגני ועוד). בעיות אלו מתבטאות לרוב באופן חריף, עם ממצאים אופייניים מבחינת תיאור הסימפטומים והממצאים בבדיקה. התיאור הכללי שלך לא מתאים לאף אחת מהאתיולוגיות הללו, אולם חייבים לשלול אותן. כדאי להעלות בפני רופא המשפחה והנוירואופתלמולוגית את האפשרות כי מדובר במיגרנה. שאלות חשובות שיכולות לעזור באבחנה הן עיתוי כאבי הראש לעומת טשטוש הראיה, משך כאבי הראש, אם הכאבים חולפים לאחר שינה טובה, בחילות, הקאות, היסטוריה משפחתית של מיגרנה ועוד. בנוסף, כדאי לחשוב על מעורבות מוחית של מחלת הבסיס - בכצ'ט. אם לא נמצא דבר בבירור, הייתי פונה לנוירולוג להתייעצות. המלצה נוספת היא לבדוק אצל אופטומטריסט אם המשקפיים שאת מרכיבה מתאימים לרפרקציה הנוכחית שלך, שיכולה להשתנות עם הזמן. בברכת רפואה שלמה ד"ר עידו דידי פביאן - אינפומד קרא עוד

 אתמול בצהרים נולדה בתנו בניתוח קיסרי, בשבוע ה-41 ובמשקל תקין. שמתי לב שהזרת שלה עקומה, נוטה פנימה. בדקתי מה זה יכול להיות וחשכו עיני. האפשרויות השונות הטרידו את מנוחתי ולא יכולתי להירדם.   בבוקר שאלתי את הרופאה בבית החולים. היא אמרה שאין כל סימנים נלווים לתסמונות שונות, שמדובר בפגם אסתטי בפני עצמו. היא טענה גם שכתוצאה מהידבקויות רחמיות בעקבות היסטוריה של שרירן שהיה לאשתי, נוצר ה- Clindodactyly אצל התינוקת.   אני ממש מודאג מהתשובה שלה. מה עלי לעשות? ביקשתי שתזמין גנטיקאית. היא התייעצה טלפונית עם גנטיקאית, וזו קבעה, לדבריה, שבשל היעדר סימפטומים נוספים אין צורך לערוך מבדק גנטי. אני זקוק לעצה.
אתמול בצהרים נולדה בתנו בניתוח קיסרי, בשבוע ה-41 ובמשקל תקין. שמתי לב שהזרת שלה עקומה, נוטה פנימה. בדקתי מה זה יכול להיות וחשכו עיני. האפשרויות השונות הטרידו את מנוחתי ולא יכולתי להירדם. בבוקר שאלתי את הרופאה בבית החולים. היא אמרה שאין כל סימנים נלווים לתסמונות שונות, שמדובר בפגם אסתטי בפני עצמו. היא טענה גם שכתוצאה מהידבקויות רחמיות בעקבות היסטוריה של שרירן שהיה לאשתי, נוצר ה- Clindodactyly אצל התינוקת. אני ממש מודאג מהתשובה שלה. מה עלי לעשות? ביקשתי שתזמין גנטיקאית. היא התייעצה טלפונית עם גנטיקאית, וזו קבעה, לדבריה, שבשל היעדר סימפטומים נוספים אין צורך לערוך מבדק גנטי. אני זקוק לעצה.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

Clindodactyly משמעה זרת שנוטה לכיוון האצבע הרביעית. ממצא זה יכול להיות חלק מתסמונות שונות אם יש עוד סימנים להן, אבל בדרך כלל זה תופעה מבודדת. אני מציעה לך לסמוך על דעת הרופאים המטפלים, ולא לשלוח את בתך החדשה לסדרת בדיקות מיותרות. אני מצרפת לינק המסביר בדיוק מהי התופעה. http://www.medterms.com/script/main/art.asp?articlekey=12233 קרא עוד

 בצילום CT ורנטגן בצוואר התגלתה דפורמציה בדאנס.  מה משמעות המושג והאם יש קשר בין מגבלה בתנועות הצוואר ימינה/שמאלה למעלה ולמטה ?
בצילום CT ורנטגן בצוואר התגלתה דפורמציה בדאנס. מה משמעות המושג והאם יש קשר בין מגבלה בתנועות הצוואר ימינה/שמאלה למעלה ולמטה ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

הדנס הוא זיז עצם היוצא מהחוליה הצווארית השניה כלפי מעלה ומשמש כציר סביבו נע הראש לצדדים. יתכן קשר בין דפורמציה בדנס והגבלת תנועת הראש לצדדים, וכדאי להתייעץ עם אורטופד מומחה לגבי האבחנה המדויקת ואפשרויות הטיפול. קרא עוד

 אני בן 56. הבנתי שיש תגובה בין  אספירין לבין ויטמין C, הייתי רוצה לדעת מהי בדיוק התגובה ומהם תוצריה, ואיך היא משפיעה על דרך הטיפול. חולה שמקבל אספירין במינון גבוה של כ-1,500 מ"ג ליום עקב פריקרדיטיס, עד כמה עליו להימנע מצריכה של ויטמין C או פירות הדר?
אני בן 56. הבנתי שיש תגובה בין אספירין לבין ויטמין C, הייתי רוצה לדעת מהי בדיוק התגובה ומהם תוצריה, ואיך היא משפיעה על דרך הטיפול. חולה שמקבל אספירין במינון גבוה של כ-1,500 מ"ג ליום עקב פריקרדיטיס, עד כמה עליו להימנע מצריכה של ויטמין C או פירות הדר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

אספירין יכול להוריד את חומציות הקיבה ולכן להפחית את הספיגה של ויטמין C, והוא גם מגביר את הפרשת ויטמין C בשתן, ולכן מוריד את רמתו בגוף. לאנשים שנוטלים אספירין באופן קבוע כדאי לצרוך כמות נוספת של כמה מאות מיליגרמים של ויטמין C מדי יום. לא מצאתי מידע על צורך להימנע מויטמין C בעת נטילת אספירין. ד"ר טלי צ’רנוביצקי - אינפומד קרא עוד

 יש לי בעיה של גזים וצואה רכה, ולעיתים רחוקות שלשול, כבר מספר שנים. שמתי לב כבר לפני כמה שנים שזה נובע מאכילת סוגי קטניות מבושלים, כגון חומוס, שעועית ותירס, ואני נמנע מאכילתן.   בערך בשנתיים האחרונות נראה לי כאילו הרגישות שלי למספר רב של מזונות עולה מאוד: אותן התופעות מופיעות לאחר אכילת מוצרי מאפה, חלב ואגוזים. ניסיתי לאכול מוצרים ללא לקטוז ולא היה שינוי. דוקא כשנמנעתי מאכילת מוצרים עם גלוטן התוצאה היתה טובה מאד, אבל רק למשך לא יותר משלושה ימים, וקשה לי לבודד את מה שגורם להפרעות.   הסתכלתי באתר וראיתי שהתרופה פסיליום יכולה להגדיל את נפח הצואה ולעזור במקרה של שלשולים, אבל מצד שני, כתוב שהיא נועדה לטפל בעצירות, וזו ממש לא הבעיה אצלי, ולכן מאוד לא ברור לי אם כדאי לנסותה. לפני שנה עשיתי בדיקה אנדוסקופית והתוצאה היתה בסדר גמור, ללא ממצאים חריגים. מעבר לרגישות למזון, מאז ומתמיד הושפעה הקיבה שלי ממצב נפשי. כשאני במתח, וזה קורה הרבה מאד, התופעה תמיד מתרחשת. אולי כדאי לבדוק גם במישור הזה?   התופעה מפריעה לי מאוד בתפקוד היומיומי, ואני מתלבט איך לגשת ולפתור אותה.
יש לי בעיה של גזים וצואה רכה, ולעיתים רחוקות שלשול, כבר מספר שנים. שמתי לב כבר לפני כמה שנים שזה נובע מאכילת סוגי קטניות מבושלים, כגון חומוס, שעועית ותירס, ואני נמנע מאכילתן. בערך בשנתיים האחרונות נראה לי כאילו הרגישות שלי למספר רב של מזונות עולה מאוד: אותן התופעות מופיעות לאחר אכילת מוצרי מאפה, חלב ואגוזים. ניסיתי לאכול מוצרים ללא לקטוז ולא היה שינוי. דוקא כשנמנעתי מאכילת מוצרים עם גלוטן התוצאה היתה טובה מאד, אבל רק למשך לא יותר משלושה ימים, וקשה לי לבודד את מה שגורם להפרעות. הסתכלתי באתר וראיתי שהתרופה פסיליום יכולה להגדיל את נפח הצואה ולעזור במקרה של שלשולים, אבל מצד שני, כתוב שהיא נועדה לטפל בעצירות, וזו ממש לא הבעיה אצלי, ולכן מאוד לא ברור לי אם כדאי לנסותה. לפני שנה עשיתי בדיקה אנדוסקופית והתוצאה היתה בסדר גמור, ללא ממצאים חריגים. מעבר לרגישות למזון, מאז ומתמיד הושפעה הקיבה שלי ממצב נפשי. כשאני במתח, וזה קורה הרבה מאד, התופעה תמיד מתרחשת. אולי כדאי לבדוק גם במישור הזה? התופעה מפריעה לי מאוד בתפקוד היומיומי, ואני מתלבט איך לגשת ולפתור אותה.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

נראה שהסיבה לשינויים בהרגלי היציאות שלך מורכבת, ומשלבת הן פרמטרים תזונתיים והן נפשיים. על כן, כשהסיבה לא ברורה, קשה להציע טיפול שיהיה נכון ויעיל. הנסיונות התזונתיים שערכת טובים והגיוניים, אך נראה שהם לא פתרו את הבעיה, ולכן נראה שאולי מדובר ב"תסמונת המעי הרגיז", שהיא למעשה שילוב של כאבי בטן עם שלשולים ועצירויות ללא כל מחלה מוגדרת, ושלרוב קשורה למצבים נפשיים. אני ממליצה לפעול בכמה מישורים. תחילה פנה לתזונאי/ת על מנת להרכיב תפריט המורכב ממזונות שמונעים תופעות כאלו. במקביל פנה לגסטרואנטרולוג, על מנת לשלול כל פתולוגיה הקשורה למעי. נסה גם להיוועץ בפסיכולוג/ית, על מנת להפחית את המתחים בהם אתה שרוי. מעבר לכך, ייתכן שפעילות גופנית מסודרת בשילוב עם תזונה מאוזנת יעזרו לך הן במישור הנפשי והן במישור הגופני. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
ד"ר חגי אביזמר
ד"ר חגי אביזמר עיניים
5
( 24 חוות דעת )
"דר חגי אביזמר מקצוען,נעים,במהלך ניתוח שעברתי הסביר כל תהליך שעושה בקיצור הרגשתי בידים טובות ומקצועיות, סמכתי עליו ב-100%"
ד"ר יניב יונאי
ד"ר יניב יונאי אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית פציעות ספורט וניתוחים ארתרוסקופיים, מנהל את תחום ברך/ספורט במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5
( 8 חוות דעת )
"חוויה נעימה וקבלת מענה לצרכים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו