דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 855

 רציתי לשאול לגבי תרופה בשם ריספרדל: חחולה דמנטי שלא הוזה, לא תוקפן, לא אלים. האם יש צורך בתרופה הזו? האם תופעות הלוואי לא יזיקו לו? מה קורה עם הליכה? האם לא מסוכן שהוא יסתובב ברחוב אחרי שקיבל את התרופה? ייתכן שלא ישים לב לרכב שמגיע? האם הוא עלול ליפול כתוצאה מסחרחורת?
רציתי לשאול לגבי תרופה בשם ריספרדל: חחולה דמנטי שלא הוזה, לא תוקפן, לא אלים. האם יש צורך בתרופה הזו? האם תופעות הלוואי לא יזיקו לו? מה קורה עם הליכה? האם לא מסוכן שהוא יסתובב ברחוב אחרי שקיבל את התרופה? ייתכן שלא ישים לב לרכב שמגיע? האם הוא עלול ליפול כתוצאה מסחרחורת?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ריספרדל היא תרופה אנטי-פסיכוטית, השייכת לקבוצת התרופות האנטי פסיכוטיות האטיפיות. קבוצת תרופות אלה הן תרופות הבחירה לטיפול בהזיות בחולים עם דמנציה, אבל אינן חלק מן הטיפול הסטנדרטי בכל החולים הדמנטיים, ואפילו לא בכל החולים הדמנטיים עם הפרעות התנהגות. סימפטומים נוירופסיכיאטריים שכיחים בדמנציה. הסימפטומים האלה כוללים אי שקט, אגרסיביות, הזיות שמיעה וראיה ושוטטות. כמו כן עשויים להופיע דיכאון והפרעות שינה. מספר מחקרים התפרסמו ב-2004 וב-2005 ובדקו את השפעת התרופות הללו, ובעיקר ריספרדל, על חולים דמנטיים. המחקרים הדגימו יעילות של התרופות בטיפול בסימפטומים התנהגותיים ופסיכולוגיים של דמנציה, אך מצאו גם כי תופעות לוואי בעת שימוש בתרופות האלה היו שכיחות, ותלויות במינון התרופה. תופעות הלוואי כללו סימפטומים אקסטרפירמידליים (תנועות לא רצוניות, רעד ונוקשות שרירים, אי שקט ועוד), ישנוניות והפרעות בהליכה. המינון היעיל, בו תופעות הלוואי שכיחות פחות, הוא בין 0.5 מ"ג ל-1 מ"ג. באפריל 2005 פרסם מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה- FDA) אזהרה לציבור, בה הודיע כי השימוש בתרופות אנטי פסיכוטיות אטיפיות לטיפול בהפרעות התנהגות בחולים קשישים דמנטיים - מעלה תמותה. לסיכום, ריספרדל אינה טיפול סטנדרטי בדמנציה, ומשמשת להקלה סימפטומטית בחולים הסובלים מהפרעות התנהגות וסימפטומים נוירו-פסיכיאטרים. פירוט על תופעות הלוואי של התרופה תוכלי לקרוא בדף התרופה באינפומד: http://www.infomed.co.il/drug4.asp?dID=276 קרא עוד

 לפני 3.5 שנים התחלתי להרגיש נימול בקצות אצבעות הידיים והרגליים. לאחר כמה בדיקות (EMG ודיקור מותני) אובחנה אצלי CIDP על ידי 2 רופאים שונים.   ניסיתי טיפול בפלאזמה-פרזיס ובסטרואידים, אך הם לא עזרו, וההידרדרות נמשכה עד חוסר תחושה וחולשת שרירים בגפיים. זה 3 שנים אני מטופל ב- IVIG במינונים שונים - כ-150 גרם (15 בקבוקונים) אחת ל-3 שבועות, וזה איכשהו משפר במעט את המצב.   האם לפי הסימנים ותוצאות הבדיקות האלה, יתכן כי מדובר במחלות אחרות, ואם כן – אילו?   האם מוכרים טיפולים אחרים? על אילו בדיקות נוספות הייתם ממליצים? עד כמה מחלת ה-CIDP נפוצה בארץ ובעולם?
לפני 3.5 שנים התחלתי להרגיש נימול בקצות אצבעות הידיים והרגליים. לאחר כמה בדיקות (EMG ודיקור מותני) אובחנה אצלי CIDP על ידי 2 רופאים שונים. ניסיתי טיפול בפלאזמה-פרזיס ובסטרואידים, אך הם לא עזרו, וההידרדרות נמשכה עד חוסר תחושה וחולשת שרירים בגפיים. זה 3 שנים אני מטופל ב- IVIG במינונים שונים - כ-150 גרם (15 בקבוקונים) אחת ל-3 שבועות, וזה איכשהו משפר במעט את המצב. האם לפי הסימנים ותוצאות הבדיקות האלה, יתכן כי מדובר במחלות אחרות, ואם כן – אילו? האם מוכרים טיפולים אחרים? על אילו בדיקות נוספות הייתם ממליצים? עד כמה מחלת ה-CIDP נפוצה בארץ ובעולם?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

CIDP - Chronic Inflammatory Myelinating Polyneuropathy היא מחלה נוירולוגית המאופיינת בתהליך מתגבר של חולשה ואיבוד תחושה בגפיים. היא נגרמת בשל פגיעה בשכבת המיאלין (השכבה העוטפת את העצבים הפריפריים) ומופיעה בעיקר בגברים. בדרך כלל היא מופיעה כעקצוצים והירדמות של הגפיים, חולשה של הגפיים, איבוד הרפלקסים המוטוריים, עייפות ופגיעה בתחושה. הטיפול במחלה נעשה באמצעות סטרואידים (פרדניזון), לפעמים בשילוב עם תרופות המחלישות את המערכת החיסונית, או באמצעות פלסמפרזיס (החלפת פלסמה) ו- IVIG. פיזיותרפיה מאוד משפרת את חוזק השרירים, את התנועה והתפקוד, ומונעת את האטרופיה (התכווצות) של השרירים. הפרוגנוזה משתנה מאדם לאדם. ישנם אנשים שאצלם מופיעה אפיזודה חולפת שאחריה תקופה ארוכה של שקט, וישנם אנשים הסובלים מהרבה אפיזודות עוקבות עם החלמה חלקית בלבד בין אחת לאחרת. תוכל לקרוא עוד במסמך הבא של האגודה של CIDP בעולם. http://www.gbsfi.com/pdf/Hebrew_CIDP.pdf קרא עוד

 ברצוני לדעת כיצד מבצעים אמבוליזציה בכליות כאשר ישנם ממצאים של אנגיומיוליפומות בשתי הכליות, מהן הדרכים והטכניקות, מהם הסיכונים, מהו המרכז עם הניסיון הרב ששם ניתן לעבור הליך זה.   צנתור ואמבוליזציה של אנגיומיוליפומות נעשים בעיקר עקב דמם חד או למניעת דמם עתידי. לעיתים יותר נדירות עקב הגדלה משמעותית של הגידול הגורמת להפרעות שונות לכליה או לאברים ולכלי הדם הסמוכים, ולהקטנת הגודל כאשר מתוכנן ניתוח משמר כליה. צנתור כלי הדם הוא סלקטיבי ככל האפשר, כלומר הכנסת הצנתר רק לאותו כלי דם המזין את איזור הגוש, והפעולה מבוצעת במחלקת האנגיוגרפיה שבאגף ההדמיה. ניתן להזריק חומרים שונים הסותמים את העורק, כגון סליל מתכת, מיקרוספרות שאינן נספגות או אלכוהול. מתוארים מספר מקרים בודדים בהם היה צורך באמבוליזציה דחופה דו-צדדית. מכיוון שאחד הסיבוכים האפשריים מהפעולה הוא נזק משמעותי לכליה, סביר להניח שבפעולה מתוכננת, לא דחופה, תתבצע האמבוליזציה בשלבים.   איננו נוהגים להמליץ על רופאים, אולם בכל המרכזים הרפואיים בארץ קיימת יכולת לביצוע פעולות אלו. בהצלחה.   בברכה   ד"ר נחום ורבין
ברצוני לדעת כיצד מבצעים אמבוליזציה בכליות כאשר ישנם ממצאים של אנגיומיוליפומות בשתי הכליות, מהן הדרכים והטכניקות, מהם הסיכונים, מהו המרכז עם הניסיון הרב ששם ניתן לעבור הליך זה. צנתור ואמבוליזציה של אנגיומיוליפומות נעשים בעיקר עקב דמם חד או למניעת דמם עתידי. לעיתים יותר נדירות עקב הגדלה משמעותית של הגידול הגורמת להפרעות שונות לכליה או לאברים ולכלי הדם הסמוכים, ולהקטנת הגודל כאשר מתוכנן ניתוח משמר כליה. צנתור כלי הדם הוא סלקטיבי ככל האפשר, כלומר הכנסת הצנתר רק לאותו כלי דם המזין את איזור הגוש, והפעולה מבוצעת במחלקת האנגיוגרפיה שבאגף ההדמיה. ניתן להזריק חומרים שונים הסותמים את העורק, כגון סליל מתכת, מיקרוספרות שאינן נספגות או אלכוהול. מתוארים מספר מקרים בודדים בהם היה צורך באמבוליזציה דחופה דו-צדדית. מכיוון שאחד הסיבוכים האפשריים מהפעולה הוא נזק משמעותי לכליה, סביר להניח שבפעולה מתוכננת, לא דחופה, תתבצע האמבוליזציה בשלבים. איננו נוהגים להמליץ על רופאים, אולם בכל המרכזים הרפואיים בארץ קיימת יכולת לביצוע פעולות אלו. בהצלחה. בברכה ד"ר נחום ורבין
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

מומחה לכירורגיה כללית קרא עוד

 לפני כמה ימים עשיתי בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה + עליונה,עקב בעיות עיכול שיש לי, אך לאחר הבדיקה נאמר לי שיש לי ציסטה בשחלה השמאלית בגודל של 2 ס"מ. שאלותיי הן: מהי ציסטה ? ממה היא נגרמת ? ומה הסיכונים בכך ?
לפני כמה ימים עשיתי בדיקת אולטרסאונד בטן תחתונה + עליונה,עקב בעיות עיכול שיש לי, אך לאחר הבדיקה נאמר לי שיש לי ציסטה בשחלה השמאלית בגודל של 2 ס"מ. שאלותיי הן: מהי ציסטה ? ממה היא נגרמת ? ומה הסיכונים בכך ?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ציסטה היא הצטברות מקומית של הפרשות בתוך משהו דמוי שקיק. הדבר שכיח באיברים מפרישים כמו שחלה, ואכן ציסטה בשחלה באישה צעירה היא דבר נורמלי ותקין. עם זאת, כדאי לגשת עם תוצאות האולטרסאונד לרופא נשים כדי לבצע בדיקה מכוונת, ולבצע בדיקת מעקב סונוגרפית כעבור כחודש, לאחר המחזור החודשי. קרא עוד

 אני בשבוע 25 להריון, תקין, שלישי, האחרון היה לפני 11 שנים. לפני כשנתיים אובחנו אצלי שתי פריצות דיסק בחוליות L4-L5 , L5-S1. עכשיו איני סובלת מהגב. בנוסף, יש לי קעקוע כשש שנים במקום שנדמה לי שאמור להיות האזור בו מזריקים אפידורל. האם אוכל לקבל אפידורל בלידה? האם יש הבדל במדיניות בתי החולים בעניין זה?
אני בשבוע 25 להריון, תקין, שלישי, האחרון היה לפני 11 שנים. לפני כשנתיים אובחנו אצלי שתי פריצות דיסק בחוליות L4-L5 , L5-S1. עכשיו איני סובלת מהגב. בנוסף, יש לי קעקוע כשש שנים במקום שנדמה לי שאמור להיות האזור בו מזריקים אפידורל. האם אוכל לקבל אפידורל בלידה? האם יש הבדל במדיניות בתי החולים בעניין זה?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

קבלת זריקת אפידורל בעייתית אצלך בגלל שתי הסיבות שכתבת - פריצת דיסק וקעקוע בגב התחתון. אני בטוחה שיש הבדל בגישות בין בתי החולים השונים, אבל אינני יכולה לומר לך באיזה בית חולים תינתן לך הבדיקה. אני מציעה לך לגשת להתייעצות עם רופא מרדים, כדי שייתן לך אישור לקבלת הזריקה. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

בזמן הביוץ אין עליה במשקל. יש מעט צבירת נוזלים ועליה במשקל בזמן הווסת.
בזמן הביוץ אין עליה במשקל. יש מעט צבירת נוזלים ועליה במשקל בזמן הווסת.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

בזמן הביוץ אין עליה במשקל. יש מעט צבירת נוזלים ועליה במשקל בזמן הווסת. [21/08/2006] קרא עוד

 לפני כחודשייים חשתי כאבים חזקים באזור המפשעה, בעיקר בצד ימין. לאחר שהכאבים התגברו וממש לא יכולתי לעמוד, הלכתי לבית חולים, ושם שללו אפנדיציט ואמרו שאולי הבעיה קשורה לבלוטות הלימפה. בינתיים הכאב עבר.   השבוע נעקצתי על ידי קרציה באזור האגן במערה שישנתי בה. לאחר שחשתי לא בטוב (חום גבוה, חולשה) פניתי למיון ושם קיבלתי אנטיביוטיקה. לאחר שיצאתי מהמיון גיליתי שבלוטות הלימפה שלי באזור המפשעה נפוחות מאוד. האם זה קשור לעקיצות? יכול להיות שיש לי רגישות מיוחדת בבלוטות הלימפה?   שאלתך כללית מאוד כך שקשה לענות בצורה ספציפית. בלוטות הלימפה הן אחד ממרכיבי מערכת החיסון, ובין היתר לשם מתנקזים תהליכים זיהומיים. למשל, אם יש דלקת בשן, עשויה להיות נפיחות של בלוטות הלימפה מתחת ללסת. אם יש זיהום ברגל - עלולה להיות נפיחות בלוטת לימפה במפשעה באותו הצד.   אני לא יודע אם המחלה הראשונה שתיארת (הכאב במפשעה) קשורה לנפיחות בלוטת לימפה. אולי כן ואולי לא. לגבי המחלה השנייה, אם אכן מדובר במחלה זיהומית, ייתכן שבלוטות הלימפה באיזור מסוים (של העקיצה) או בכל הגוף תתנפחנה כתגובה לזיהום.   אם אתה עדיין חש בכאב או בנפיחות, עליך לפנות לרופא שיבדוק אותך ויראה במה מדובר.   בברכה   ד"ר איציק לוי
לפני כחודשייים חשתי כאבים חזקים באזור המפשעה, בעיקר בצד ימין. לאחר שהכאבים התגברו וממש לא יכולתי לעמוד, הלכתי לבית חולים, ושם שללו אפנדיציט ואמרו שאולי הבעיה קשורה לבלוטות הלימפה. בינתיים הכאב עבר. השבוע נעקצתי על ידי קרציה באזור האגן במערה שישנתי בה. לאחר שחשתי לא בטוב (חום גבוה, חולשה) פניתי למיון ושם קיבלתי אנטיביוטיקה. לאחר שיצאתי מהמיון גיליתי שבלוטות הלימפה שלי באזור המפשעה נפוחות מאוד. האם זה קשור לעקיצות? יכול להיות שיש לי רגישות מיוחדת בבלוטות הלימפה? שאלתך כללית מאוד כך שקשה לענות בצורה ספציפית. בלוטות הלימפה הן אחד ממרכיבי מערכת החיסון, ובין היתר לשם מתנקזים תהליכים זיהומיים. למשל, אם יש דלקת בשן, עשויה להיות נפיחות של בלוטות הלימפה מתחת ללסת. אם יש זיהום ברגל - עלולה להיות נפיחות בלוטת לימפה במפשעה באותו הצד. אני לא יודע אם המחלה הראשונה שתיארת (הכאב במפשעה) קשורה לנפיחות בלוטת לימפה. אולי כן ואולי לא. לגבי המחלה השנייה, אם אכן מדובר במחלה זיהומית, ייתכן שבלוטות הלימפה באיזור מסוים (של העקיצה) או בכל הגוף תתנפחנה כתגובה לזיהום. אם אתה עדיין חש בכאב או בנפיחות, עליך לפנות לרופא שיבדוק אותך ויראה במה מדובר. בברכה ד"ר איציק לוי
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

מומחה במחלות זיהומיות קרא עוד

התסמינים של מחלת אלצהיימר כוללים פגיעה איטית והדרגתית בזיכרון,  ביכולת החשיבה, ביכולת השיפוט, ביכולת לדבר ולתקשר, וביכולת לבצע  פעולות שגרתיות ויומיומיות. בנוסף שכיחים שינויים בתפיסה ובהתנהגות,  ועליה בחרדה, עצבנות ואי-שקט, הזיות ומחשבות שווא.   המחלה בד"כ מתחילה לאט כשהתסמין הראשון הוא שיכחה - קשה לזכור  אירועים, פעילויות שונות, שמות מוכרים. עם הזמן המחלה פוגעת ביכולת  לתפקד והחולים מתקשים להבין, לדבר, לקרוא ולכתוב.   הארגון האמריקאי לאלצהיימר: http://www.alzheimers.org/pubs/sevensigns.htm  פיתח 7 סימני אזהרה לאלצהיימר שעשויים לעזור לבני המשפחה לדעת אם  ייתכן ומדובר במחלה, ולהפנות את החולה לטיפול:   1. חזרה על אותה שאלה פעם אחר פעם.  2. חזרה על אותו סיפור שוב ושוב.  3. שיכחה של איך מתקנים דברים, איך מבשלים, איך עושים כל פעולה  שפעם נעשתה ללא קושי באופן שגרתי.  4. חוסר יכולת לשלם חשבונות ולהבין איך להסתדר כספית.  5. הליכה לאיבוד בסביבה מוכרת, שימת חפצים במקומות הלא מתאימים.  6. הזנחה עצמית - לא מתקלחים, לובשים אותם בגדים.  7. הסתמכות מוחלטת על מישהו קרוב לעשות החלטות שנעשו באופן עצמאי  בעבר.   תוכלי לקרוא עוד על המחלה כאן   http://www.alz-il.net/?page_name=mazealz/dementia.html
התסמינים של מחלת אלצהיימר כוללים פגיעה איטית והדרגתית בזיכרון, ביכולת החשיבה, ביכולת השיפוט, ביכולת לדבר ולתקשר, וביכולת לבצע פעולות שגרתיות ויומיומיות. בנוסף שכיחים שינויים בתפיסה ובהתנהגות, ועליה בחרדה, עצבנות ואי-שקט, הזיות ומחשבות שווא. המחלה בד"כ מתחילה לאט כשהתסמין הראשון הוא שיכחה - קשה לזכור אירועים, פעילויות שונות, שמות מוכרים. עם הזמן המחלה פוגעת ביכולת לתפקד והחולים מתקשים להבין, לדבר, לקרוא ולכתוב. הארגון האמריקאי לאלצהיימר: http://www.alzheimers.org/pubs/sevensigns.htm פיתח 7 סימני אזהרה לאלצהיימר שעשויים לעזור לבני המשפחה לדעת אם ייתכן ומדובר במחלה, ולהפנות את החולה לטיפול: 1. חזרה על אותה שאלה פעם אחר פעם. 2. חזרה על אותו סיפור שוב ושוב. 3. שיכחה של איך מתקנים דברים, איך מבשלים, איך עושים כל פעולה שפעם נעשתה ללא קושי באופן שגרתי. 4. חוסר יכולת לשלם חשבונות ולהבין איך להסתדר כספית. 5. הליכה לאיבוד בסביבה מוכרת, שימת חפצים במקומות הלא מתאימים. 6. הזנחה עצמית - לא מתקלחים, לובשים אותם בגדים. 7. הסתמכות מוחלטת על מישהו קרוב לעשות החלטות שנעשו באופן עצמאי בעבר. תוכלי לקרוא עוד על המחלה כאן http://www.alz-il.net/?page_name=mazealz/dementia.html
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

התסמינים של מחלת אלצהיימר כוללים פגיעה איטית והדרגתית בזיכרון, ביכולת החשיבה, ביכולת השיפוט, ביכולת לדבר ולתקשר, וביכולת לבצע פעולות שגרתיות ויומיומיות. בנוסף שכיחים שינויים בתפיסה ובהתנהגות, ועליה בחרדה, עצבנות ואי-שקט, הזיות ומחשבות שווא. המחלה בד"כ מתחילה לאט כשהתסמין הראשון הוא שיכחה - קשה לזכור אירועים, פעילויות שונות, שמות מוכרים. עם הזמן המחלה פוגעת ביכולת לתפקד והחולים מתקשים להבין, לדבר, לקרוא ולכתוב. הארגון האמריקאי לאלצהיימר: http://www.alzheimers.org/pubs/sevensigns.htm פיתח 7 סימני אזהרה לאלצהיימר שעשויים לעזור לבני המשפחה לדעת אם ייתכן ומדובר במחלה, ולהפנות את החולה לטיפול: 1. חזרה על אותה שאלה פעם אחר פעם. 2. חזרה על אותו סיפור שוב ושוב. 3. שיכחה של איך מתקנים דברים, איך מבשלים, איך עושים כל פעולה שפעם נעשתה ללא קושי באופן שגרתי. 4. חוסר יכולת לשלם חשבונות ולהבין איך להסתדר כספית. 5. הליכה לאיבוד בסביבה מוכרת, שימת חפצים במקומות הלא מתאימים. 6. הזנחה עצמית - לא מתקלחים, לובשים אותם בגדים. 7. הסתמכות מוחלטת על מישהו קרוב לעשות החלטות שנעשו באופן עצמאי בעבר. תוכלי לקרוא עוד על המחלה כאן http://www.alz-il.net/?page_name=mazealz/dementia.html [02/07/2004] קרא עוד

 אני בת 40. האם מומלץ לי להשתמש בהתקן תוך רחמי מסוג  מירנה בשל מחסור בברזל שיש לי עכשיו, או שאין קשר בין הדברים? בשימוש בטבעת הרגילה יש לי דימומים רבים. האם זה מצביע על תהליך שאינו בריא וטבעי של המערכת? האם השימוש במירנה עלול לגרום להורמונים שהגוף מייצר להשתנות בערכם ובכך להזיק לבריאות, או לקרב את גיל הבלות? לאמי נפסק המחזור באזור גיל 55, אך גם קיבלה מחזור לראשונה רק בגיל 18. אין לי אחיות.
אני בת 40. האם מומלץ לי להשתמש בהתקן תוך רחמי מסוג מירנה בשל מחסור בברזל שיש לי עכשיו, או שאין קשר בין הדברים? בשימוש בטבעת הרגילה יש לי דימומים רבים. האם זה מצביע על תהליך שאינו בריא וטבעי של המערכת? האם השימוש במירנה עלול לגרום להורמונים שהגוף מייצר להשתנות בערכם ובכך להזיק לבריאות, או לקרב את גיל הבלות? לאמי נפסק המחזור באזור גיל 55, אך גם קיבלה מחזור לראשונה רק בגיל 18. אין לי אחיות.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

התקן תוך-רחמי מסוג מירנה יכול להיטיב איתך, מפני שהתקן זה מפחית באופן משמעותי את הדימומים החודשיים, ועל כן מסייע במניעת אנמיה עקב חוסר ברזל. ההתקן אינו משנה את ייצור ההורמונים הטבעי של הגוף, ואינו מקדם או דוחה את הגעת גיל הבלות. בדרך כלל נכנסות נשים לגיל הבלות בערך בגיל בו הוא התחיל אצל אימן, אך מובן שיכולים להיות שינויים. לפי הגיל המאוחר יחסית שבו אמא שלך נכנסה לגיל הבלות, אין סיבה נראית לעין לכך שאצלך זה יהיה בגיל כה מוקדם כמו גילך העכשווי. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
ד"ר צביקה שטיינברגר
ד"ר צביקה שטיינברגר כירורגיה אורתופדית
מנהל היחידה למיקרוכירורגיה, המחלקה לכירורגיה של היד שיבא תל השומר
ד"ר אסף דותן
ד"ר אסף דותן עיניים
4.9
( 67 חוות דעת )
"ד"ר דותן רופא מעולה! מאוד מקצועי וסופר נחמד😊ממליצה מאוד, חשוב מאוד שלכל משפחה יהיה רופא עיניים ומנתח איכותי כמוהו🙏🏻"
ד"ר ואיל ח'ורי
ד"ר ואיל ח'ורי כירורגיה
5
( 7 חוות דעת )
"בשמחה! הנה ניסוח קצר ומכובד: תודה רבה לדוקטור ואייל ח'ורי, על ההסבר הסבלני, היחס המכבד והמקצועיות. היה לי חשוב להבין – ואתה הסברת בצורה ברורה ומרגיעה ביותר מעריכה מאוד! 🙏"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו