דלג לתוכן

סכנות עתידיית בגלל השארת הקופסיות

פורום הגדלת חזה והרמת חזה

פרופ' ליאור הלר

פרופ' ליאור הלר

פרופ' ליאור הלר הינו מומחה בכירורגיה פלסטית וכירורגיה כללית. החל משנת 2012 מכהן כמנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא וכן משמש כמנתח בכיר באסיא מדיקל, תל אביב. תחומי התעניינותו הם שחזורים אחרי כריתות אונקולוגיות, עיצוב הגוף אחרי /ללא ירידה במשקל וכירורגיה אסתטית.   תפקידים בעבר של פרופ' ליאור הלר: -רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי MD ANDERSON CANCER CENTER ביוסטון, טקסס.  -רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בדרגת ASSOCIATE PROFESSOR באוניברסיטה BAYLOR COLLEGE OF MEDICINE ביוסטון טקסס. הקלק לזימון תור

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
פרופ' אביגדור זליקובסקי
פרופ' אביגדור זליקובסקי כירורגיה
כירורג כלי דם
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםהגדלת חזה והרמת חזה

פורום ניתוח הגדלה והרמת חזה מנוהל ע"י פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא. היכנסו עכשיו והתייעצי עם מומחה!

לפורום הגדלת חזה והרמת חזה

פורוםפרוקטולוגיה ומחלות מעי

בפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי ניתן להתייעץ עם ד"ר רפאל אלון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פרוקטולוגיה ומחלות מעי

פורוםבקע - הרניה

בפורום בקע - הרניה ניתן להתייעץ עם ד"ר משה דודאי, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום בקע - הרניה

פורוםניתוחי אף

בפורום ניתוחי אף ניתן להתייעץ עם ד"ר יצחק דנו, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום ניתוחי אף

פורוםמחלות שד וכירורגיה של השד

בפורום מחלות שד וכירורגיה של השד ניתן להתייעץ עם ד"ר מיכל שמעונוביץ מור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מחלות שד וכירורגיה של השד

פורוםכירורגית כלי דם

בפורום כירורגית כלי דם ניתן להתייעץ עם ד"ר אסף לבנון, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כירורגית כלי דם
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו