דלג לתוכן

שאלות ותשובות - עמוד 749

 אני חיילת בת 18. הבעיה שלי נמשכת כבר חודשים. כאשר התחילה לי הדלקת הראשונה בדרכי השתן, הרופא הצבאי נתן לי טיפול תרופתי של 10 ימים  בזינט (יש לציין שלא ניתנה אז תרבית מכיוון שלא היה רופא יחידה מקבל שיוכל לתת הפניה לתרבית) לאחר הטיפול כעבור יומיים חזרה הדלקת בשנית.  רופא אחר נתן לי טיפול אנטיביוטי  בצפורל (ושוב ללא תרבית. מכיוון שרופא היחידה המשטרתי היה בחו"ל. ולא היה מי שיתן הפניה). ...  לאחר הטיפול הרגשתי עדיין אי-נוחות לאחר מתן השתן וריח לא נעים (לכן לאחר 3 ימים מסוף הטיפול סוף סוף נתתי תרבית שיצאה שלילית), וכך במשך 3 שבועות זה נמשך, אי- נוחות במתן שתן וטיפה כאב בסוף מתן השתן.  לאחר 3 שבועות חזרה הדלקת בשלישית. הפעם היגעתי למיון מכיוון שהיה נראה לי מוגזם לקחת אנטיביוטיקה שלישית בתוך פחות מחודש, ושם מייד נתנו לי שוב זינט למרות שהתעקשתי שזה לא עזר, ובאותו יום נתתי תרבית שוב פעם! לאחר שבוע טיפול בזינט (שלא עזר שוב) הגעתי לבית חולים בשנית לקחת תוצאות תרבית. הרופא אמר שמצאו אצלי 2 חיידקים klebsiella ו- entero coccus. מקווה שרשמתי נכון. בכל מקרה אמר לי להחליף לאנטיביוטיקה  ציפרודקס 250 ל5 ימים.  כרגע אני ביום הרביעי של הטיפול ואין שום שינוי! יש לציין כמו כן שעשו לי אולטרסאונד גינקולוגי ולא מצאו דבר, וכמו כן us כליות ושל כל דרכי השתן. איני יודעת כבר מה לעשות. יש לציין שבגיל 7 היתה לי גם דלקת בדרכי השתן עם החיידק קולי. עזרו לי. אני כבר לא יודעת אם זאת דלקת או אולי בכלל כיוון אחר
אני חיילת בת 18. הבעיה שלי נמשכת כבר חודשים. כאשר התחילה לי הדלקת הראשונה בדרכי השתן, הרופא הצבאי נתן לי טיפול תרופתי של 10 ימים בזינט (יש לציין שלא ניתנה אז תרבית מכיוון שלא היה רופא יחידה מקבל שיוכל לתת הפניה לתרבית) לאחר הטיפול כעבור יומיים חזרה הדלקת בשנית. רופא אחר נתן לי טיפול אנטיביוטי בצפורל (ושוב ללא תרבית. מכיוון שרופא היחידה המשטרתי היה בחו"ל. ולא היה מי שיתן הפניה). ... לאחר הטיפול הרגשתי עדיין אי-נוחות לאחר מתן השתן וריח לא נעים (לכן לאחר 3 ימים מסוף הטיפול סוף סוף נתתי תרבית שיצאה שלילית), וכך במשך 3 שבועות זה נמשך, אי- נוחות במתן שתן וטיפה כאב בסוף מתן השתן. לאחר 3 שבועות חזרה הדלקת בשלישית. הפעם היגעתי למיון מכיוון שהיה נראה לי מוגזם לקחת אנטיביוטיקה שלישית בתוך פחות מחודש, ושם מייד נתנו לי שוב זינט למרות שהתעקשתי שזה לא עזר, ובאותו יום נתתי תרבית שוב פעם! לאחר שבוע טיפול בזינט (שלא עזר שוב) הגעתי לבית חולים בשנית לקחת תוצאות תרבית. הרופא אמר שמצאו אצלי 2 חיידקים klebsiella ו- entero coccus. מקווה שרשמתי נכון. בכל מקרה אמר לי להחליף לאנטיביוטיקה ציפרודקס 250 ל5 ימים. כרגע אני ביום הרביעי של הטיפול ואין שום שינוי! יש לציין כמו כן שעשו לי אולטרסאונד גינקולוגי ולא מצאו דבר, וכמו כן us כליות ושל כל דרכי השתן. איני יודעת כבר מה לעשות. יש לציין שבגיל 7 היתה לי גם דלקת בדרכי השתן עם החיידק קולי. עזרו לי. אני כבר לא יודעת אם זאת דלקת או אולי בכלל כיוון אחר
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

את צודקת שיכול להיות שמדובר במשהו אחר. אכן יכול להיות שאת סובלת מזיהום בדרכי השתן ושתרביות אינן מלמדות דבר על מצבך בגלל שאת כבר תחת טיפולים אנטיביוטיים רבים, ויחד עם זאת יכול להיות שמדובר בזיהום במערכת הגינקולוגית או במחלה המועברת במגע מיני. חסרים כמובן פרטים נוספים כמו תוצאות בדיקת שתן לכללית, תוצאות בדיקה גינקולוגית וכדומה. בכל מקרה אני הייתי ממליץ להפסיק (כמובן בידיעת ובהסכמת הרופא המטפל) טיפול אנטיביוטי שאינו עוזר, לפנות לרופא על מנת שיבצע בירור הכולל בדיקת שתן לכללית ולתרבית (שלא תחת טיפול אנטיביוטי), לבדוק שתן לחיידקים המועברים במגע מיני, ולפנות לבדיקה גינקולוגית. בדיקות אלו עשויות לפתור את חידתך ולעזור לך להיפטר סוף סוף מהתסמינים. ד"ר איציק לוי רופא בכיר המרפאה לסיקור, מניעה וטיפול במחלות המועברות במגע מיני מומחה בפנימית, מחלות זיהומיות ומחלות המועברות במגע מיני קרא עוד

 אני בן 40. יש לי בעיה בשדה הראיה של עין ימין בלבד (עד 10 מעלות). האם מגיעה לי תעודת עיוור?
אני בן 40. יש לי בעיה בשדה הראיה של עין ימין בלבד (עד 10 מעלות). האם מגיעה לי תעודת עיוור?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

לתעודת עיוור זכאי מי שעונה על הקריטריונים הבאים: היעדר ראיה מוחלט חדות ראיה מרבית של 6/120 בעין הבריאה (לאחר תיקון עם משקפיים אם צריך) שדה ראיה של 20 מעלות או פחות בעין הבריאה לפי הנתונים שאתה מביא, אינך עונה על הקריטריונים. בברכה, ד"ר עידו דידי פביאן - אינפומד קרא עוד

 אני בת 41. האם יש קשר בין ריבוי ציסטות כואבות בחזה לבין ההתקן  מירנה? בבדיקת כירורג שד נמושו ציסטות + גוש בבית השחי שאינו מחובר לעור. אחות במרפאת השד אמרה לי שאולי יש קשר בין הציסטות האלה לבין ההתקן. האם יש חשש למשהו ממאיר? אם לא, האם מסירים ציסטות כואבות?
אני בת 41. האם יש קשר בין ריבוי ציסטות כואבות בחזה לבין ההתקן מירנה? בבדיקת כירורג שד נמושו ציסטות + גוש בבית השחי שאינו מחובר לעור. אחות במרפאת השד אמרה לי שאולי יש קשר בין הציסטות האלה לבין ההתקן. האם יש חשש למשהו ממאיר? אם לא, האם מסירים ציסטות כואבות?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

התקן מירנה מפריש פרוגסטרון שפועל באופן מקומי על הרחם. אחת מתופעות הלוואי שעשויות להופיע בזמן השימוש בהתקן כזה היא היא רגישות וגודש מסוים בשדיים. לא ידוע על קשר בין היווצרות ציסטות לבין השימוש בהתקן. עם זאת, חשוב להיוועץ ברופא המטפל ולהסב את תשומת ליבו לשני האירועים, יתכן שבעקבות כך הוא ישקול להחליף את סוג ההתקן. על מנת לדעת מה טיב הציסטות, יש צורך בבדיקת כירורג שד (כפי שעשית), ובמידת הצורך יש להמשיך את הבירור בבדיקת אולטרסאונד מכוונת. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד קרא עוד

 לבתי (בת 3 שנים) יש צלעות מחוברות בבית החזה. היא חייבת לעבור ניתוח בעוד חודש להפרדת הצלעות המחוברות - 2 צלעות ושתל בצלעות כדי שהריאה תגדל. ניתוח מסוכן? החלמה ? כאבים? הצלחה?
לבתי (בת 3 שנים) יש צלעות מחוברות בבית החזה. היא חייבת לעבור ניתוח בעוד חודש להפרדת הצלעות המחוברות - 2 צלעות ושתל בצלעות כדי שהריאה תגדל. ניתוח מסוכן? החלמה ? כאבים? הצלחה?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

בשאלתך אינך מגדירה את שם מחלתה של בתך, האם היא נולדה עם צלעות מחוברות או שזה התפתח מאוחר יותר? האם ילדתך בריאה למעט בעיה זו? האם נטלת תרופות במהלך ההריון? האם זהו המום היחיד? משום שחסר מידע זה, יהיה קשה לענות על שאלתך. באופן עקרוני מומים בכלוב בית החזה ובצלעות בפרט, הינם מומים בעייתיים מבחינת התפתחות הריאות ותפקודן. גם במבוגרים בעיות בעמוד השדרה או בצלעות מובילות לפגיעה במבנה התלת- ממדי התקין של בית החזה, ובכך למחלות ריאה מגבלתיות (שקיימת מגבלה בהתנפחותן של הריאות), אולם במבוגרים אין את בעיית ההתפתחות, הואיל והריאות שלהם כבר בגודלן המקסימלי. בילדים הריאות עדיין בשלב התפתחות וגדילה, אי לכך חשובים מבנה תקין וגדילה תקינה של בית החזה, על מנת לאפשר אוורור תקין וחמצון הדם (תפקידן של הריאות). קשה לי לענות לגבי עד כמה הניתוח מסוכן ומה סיכויי הצלחתו, הואיל ואיני יודע מהו הניתוח המדוייק ומהי המחלה הבסיסית ממנה סובלת בתך. ניתוחים שונים הם בעלי סיבוכים שונים, עוצמת כאב שונה, זמן החלמה שונה והצלחות שונות. על מנת לדעת פרטים נוספים ספציפיים יותר, עלייך לשאול את הרופא המנתח. רפואה שלמה. קרא עוד

 אני בת 21. לפני כשלוש שנים חליתי ב-EBV שממנה סבלתי למעלה משנה, ובמהלכה סבלתי מעייפות ותשישות קיצוניות. לאחר ההחלמה סבלתי מאנמיה כתוצאה מערכי פריטין נמוכים, אשר גם גרמה לעייפות קשה. טופלתי בכדורי ברזל אשר שיפרו את המצב וחזרתי לתפקד כרגיל. לפני כ-7 חודשים התגלתה אצלי שוב אותה אנמיה, ששוב גרמה לעייפות קשה. הפעם, לאחר בירור עם המטולוגית, הובן כי הסיבה לכך היא תרומות דם רבות מידי, ושוב טופלתי בכדורי ברזל וערכי הפריטין חזרו להיות תקינים, אך העייפות עדיין נותרה.   לאחר שראינו שבדיקות הדם תקינות והעייפות נמשכת מעל חצי שנה עם ערכי המוגלובין ופריטין תקינים, הופניתי לבדיקות של מחלת הנשיקה. תוצאת הבדיקה היו חיוביות עבור EBV IgG ו- EBV IgM.   הייתי אצל רופא פנימאי, אשר קבע שאני סובלת מתסמונת העייפות הכרונית (CFS) על סמך הנתונים שערכי  ה- IgM חיוביים במשך שלוש שנים. האם האבחנה שאני סובלת מתסמונת העייפות הכרונית על סמך נתוני ה- IgM נכונה?
אני בת 21. לפני כשלוש שנים חליתי ב-EBV שממנה סבלתי למעלה משנה, ובמהלכה סבלתי מעייפות ותשישות קיצוניות. לאחר ההחלמה סבלתי מאנמיה כתוצאה מערכי פריטין נמוכים, אשר גם גרמה לעייפות קשה. טופלתי בכדורי ברזל אשר שיפרו את המצב וחזרתי לתפקד כרגיל. לפני כ-7 חודשים התגלתה אצלי שוב אותה אנמיה, ששוב גרמה לעייפות קשה. הפעם, לאחר בירור עם המטולוגית, הובן כי הסיבה לכך היא תרומות דם רבות מידי, ושוב טופלתי בכדורי ברזל וערכי הפריטין חזרו להיות תקינים, אך העייפות עדיין נותרה. לאחר שראינו שבדיקות הדם תקינות והעייפות נמשכת מעל חצי שנה עם ערכי המוגלובין ופריטין תקינים, הופניתי לבדיקות של מחלת הנשיקה. תוצאת הבדיקה היו חיוביות עבור EBV IgG ו- EBV IgM. הייתי אצל רופא פנימאי, אשר קבע שאני סובלת מתסמונת העייפות הכרונית (CFS) על סמך הנתונים שערכי ה- IgM חיוביים במשך שלוש שנים. האם האבחנה שאני סובלת מתסמונת העייפות הכרונית על סמך נתוני ה- IgM נכונה?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

המדדים הבאים מגדירים את קיומה של תסמונת התשישות הכרונית לפי המרכז לפיקוח על מחלות (CDC) בארצות הברית: עייפות בלתי מוסברת הנמשכת לפחות חצי שנה, אינה נגרמת על ידי מאמץ, אינה מוקלת במנוחה, ואין לה הסבר אחר; או מציאותם של ארבעה או יותר מהתסמינים הבאים: הפרעה בזיכרון או בריכוז, הגדלת בלוטות לימפה, כאבי שרירים, כאבי מפרקים, כאבי ראש, שינה שאינה מרעננת, עייפות הנמשכת מעל 24 שעות לאחר מאמץ. יתכן שלחולי תסמונת העייפות הכרונית יש רמה גבוהה יותר של נוגדנים ל- EBV, אבל היא אינה גבוהה הרבה יותר מאשר אצל חלק מן האנשים בריאים שגם אצלם יכולה להיות רמה גבוהה של נוגדנים מסוג זה. בעוד שחלק מהחולים ב- EBV סובלים מעייפות הנמשכת שבועות ואף חודשים לאחר המחלה החריפה, זיהום כרוני פעיל ב- EBV אינו הסיבה לתסמונת העייפות הכרונית. זיהום כרוני פעיל של EBV הוא נדיר מאוד ומערב איברים אחרים בגוף: טחול וכבד, בלוטות לימפה, ריאות, עיניים ומערכת העצבים. את מספרת על עייפות מעל חצי שנה, ואולי ישנם עוד מדדים היכולים לאשר את האבחנה, אך לא סביר לקבוע אבחנה זו רק על סמך ערכי EBV IgM גבוהים ועייפות. אני מציעה לך לבקש מהרופא שטיפל בך לפרט יותר על הסיבות שהביאו אותו לאבחנה זו. את מוזמנת לקרוא עוד על תסמונת העייפות הכרונית באתר. ד"ר ורד אסטרחן - אינפומד קרא עוד

 התינוק שלי מצונן, חום שלו מגיע עד 37.8 , והוא משתעל שיעול יבש ופרודוקטיבי לסירוגין. האם מותר לתת לו סירופ נגד שיעול אוקסקטין? מה המינון המומלץ? הוא שוקל 6.5 ק"ג.
התינוק שלי מצונן, חום שלו מגיע עד 37.8 , והוא משתעל שיעול יבש ופרודוקטיבי לסירוגין. האם מותר לתת לו סירופ נגד שיעול אוקסקטין? מה המינון המומלץ? הוא שוקל 6.5 ק"ג.
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

טיפול לשיעול על ידי אוקסקטין לתינוקות מתחת לגיל שנתיים, מומלץ שיינתן בתיאום עם רופא הילדים המטפל בילד ובהדרכתו. פנו לרופא הילדים שלכם על מנת שיתרשם מאופי השיעול, ישמע את כל פרטי ההיסטוריה הרפואית של המחלה הנוכחית של ילדכם ויוכל להתרשם בעצמו ולהתאים טיפול מתאים. תוכלו לקרוא עוד על שיעול בילדים ותינוקות כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_081307_20.asp קרא עוד

 בתי בת ה-13 סובלת מכאבי ראש תכופים. בשנת 2003, לאחר דלקת קרום המוח ויראלית, הלכנו עם הילדה לבדיקת עיניים שגרתית, שם גילה הרופא בלט דיסקית והפנה אותנו לאולטרסאונד של העין, ואז אובחנה אצלה פסאודופפילאדמה (Pseudopapilledema). במשך השנים היא עברה בדיקות אצל אותו רופא עיניים.   היום, מכיוון שכאבי הראש נמשכים, הפנה אותנו  לבדיקת אולטרסאונד נוספת, ובה נמצאו טשטוש גבולות + בלט דיסקית מימין כ-270 מעלות, משמאל כמעט 360 מעלות, וגם סלסול קל של כלי הדם.   אבקש יותר אינפורמציה הן לגבי בלט הדיסק והן לגבי פסאודופפילאדמה. הרופא הסביר לי כי בגיל זה ייתכן שמדובר בנוזלים במוח שניתן לטפל בהם באמצעות תרופות, אך את זה ניתן לברר לאחר  בדיקת CT של המוח, לפי החלטת הרופא אחרי האולטרסאונד. האם לא כדאי להתעקש על בדיקת CT?
בתי בת ה-13 סובלת מכאבי ראש תכופים. בשנת 2003, לאחר דלקת קרום המוח ויראלית, הלכנו עם הילדה לבדיקת עיניים שגרתית, שם גילה הרופא בלט דיסקית והפנה אותנו לאולטרסאונד של העין, ואז אובחנה אצלה פסאודופפילאדמה (Pseudopapilledema). במשך השנים היא עברה בדיקות אצל אותו רופא עיניים. היום, מכיוון שכאבי הראש נמשכים, הפנה אותנו לבדיקת אולטרסאונד נוספת, ובה נמצאו טשטוש גבולות + בלט דיסקית מימין כ-270 מעלות, משמאל כמעט 360 מעלות, וגם סלסול קל של כלי הדם. אבקש יותר אינפורמציה הן לגבי בלט הדיסק והן לגבי פסאודופפילאדמה. הרופא הסביר לי כי בגיל זה ייתכן שמדובר בנוזלים במוח שניתן לטפל בהם באמצעות תרופות, אך את זה ניתן לברר לאחר בדיקת CT של המוח, לפי החלטת הרופא אחרי האולטרסאונד. האם לא כדאי להתעקש על בדיקת CT?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

כדי להסביר מה זה פסאודופפילאדמה יש להסביר לפני כן מהי פפילאדמה. פפילאדמה היא מצב שבו ישנה בצקת אמיתית של הדיסקות (ראש עצב הראיה), דבר הנובע מעליית הלחץ התוך גולגולתי (ICP). פסאודופפילאדמה הוא מצב דומה לפפילאדמה, אשר יכול להתרחש בכמה סוגי מקרים, שהנפוץ מכולם הוא ה- Optic Disc Drusen (או ODD). ב- ODD מופיעים גופיפים, נודולים, בתוך ראש עצב הראיה. ב-80% מהמקרים הם מופיעים בשתי העיניים, אולם ההופעה היא לרוב א-סימטרית. רוב החולם הם אסימפטומטיים, אולם לעיתים הם חווים טשטוש ראייה זמני. רוב החולים סובלים מאובדן שדה ראייה בכמה דפוסים אופייניים. לעיתים הדרוזן בראש עצב הראייה מופיעים מתחת לפני השטח, ואז עלולה להתקבל תמונה דמויית פפילאדמה (ומכאן - פסאודופפילאדמה). בדיקת אולטרסאונד הוא כלי שימושי לאבחון דרוזן "קבורים". הרופא שעוקב אחר בתך ידע לומר האם ישנו איזשהו שינוי במופע הקליני או בתמונת ה- US. אם יש שינוי כזה, ואם ישנם כאבי ראש כרוניים, יש לשקול לערוך בדיקת CT של המוח לשלילת גורמים אחרים הגורמים ללחץ תוך-גולגולתי גבוה. המלצתי היא לשוחח על כך עם הרופא העוקב אחר בתך. יש לזכור כי בבדיקת CT נחשפים לקרינה בעוצמה גבוהה, ולכן כאשר אין הכרח לבצע בדיקה זו, עדיף להימנע ממנה, בייחוד אצל ילדים. בברכה, ד"ר עידו דידי פביאן - אינפומד קרא עוד

 האם החיידק הליקובקטר משפיע גם על הדופק ויכול לגרום לדופק מהיר?
האם החיידק הליקובקטר משפיע גם על הדופק ויכול לגרום לדופק מהיר?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

החיידק הליקובקטר פילורי הוא חיידק שמצוי אצל חלק ניכר מהאוכלוסיה, בעיקר בקיבה ובתריסריון. אצל חלק מהאנשים החיידק יכול לגרום לתופעות שונות שמעודדות התפתחות כיב (אולקוס). הסימפטומים השכיחים ביותר הם כאבים ברום הבטן וצרבות. מידע נוסף על כיב פפטי והתפתחותו תוכלי למצוא כאן: http://www.infomed.co.il/ulcer.asp קרא עוד

 ילדתי בת ה-9 קיבלה מכה בבית החזה מנדנדה. לאחר שהתלוננה כי יש לה קשיי נשימה היא נלקחה לבית חולים לבדיקות. בבית החולים בוצעו הבדיקות - א.ק.ג., בדיקת קרדיולוג, צילום של בית החזה. מאחר שהרופא חשש שישנו סדק, הוא ביצע בדיקות דם לבדיקת אנזימים והמוגלובין. הבדיקות יצאו תקינות והרופא שלח את הילדה לביתה.   אם אכן קיים סדק, מה מותר לילדה לעשות ומה לא? האם היא אמורה לסבול כתוצאה מכך מכאבים? האם מותר לה לבצע פעילות גופנית כמו שחייה בבריכה ובים או לבקר בלונה פארק?
ילדתי בת ה-9 קיבלה מכה בבית החזה מנדנדה. לאחר שהתלוננה כי יש לה קשיי נשימה היא נלקחה לבית חולים לבדיקות. בבית החולים בוצעו הבדיקות - א.ק.ג., בדיקת קרדיולוג, צילום של בית החזה. מאחר שהרופא חשש שישנו סדק, הוא ביצע בדיקות דם לבדיקת אנזימים והמוגלובין. הבדיקות יצאו תקינות והרופא שלח את הילדה לביתה. אם אכן קיים סדק, מה מותר לילדה לעשות ומה לא? האם היא אמורה לסבול כתוצאה מכך מכאבים? האם מותר לה לבצע פעילות גופנית כמו שחייה בבריכה ובים או לבקר בלונה פארק?
מערכת אינפומד מאת: מערכת אינפומד

ילדתך עברה את כל הבדיקות על מנת להבטיח שאין לה סדק או שבר בבית החזה אשר יכול להכאיב בזמן הנשימה או לפגוע בריאה עצמה, ועל ידי כך לפגוע בנשימה. בכל מקרה, כדאי לנקוט משנה זהירות, ולשים לב בימים הקרובים לכל בעייה בנשימה: בקוצר נשימה, נשימות עמוקות וקצרות, הכחלה, וכדומה. במקרה שמופיעה בעיה, יש לסור בהקדם לחדר מיון. הילדה יכולה לעסוק בכל הפעילויות בהן עסקה בעבר. ד"ר גיל טאובר - אינפומד קרא עוד

רופאים מומלצים
ד"ר מיכאל שושני
ד"ר מיכאל שושני רפואת שיניים
מומחה ברפואת שיניים לילדים ולנוער, רופא בכיר במחלקה לרפואת שיניים לילדים בהדסה עין כרם
ד"ר ירון ברין
ד"ר ירון ברין אורתופדיה
4.9
( 40 חוות דעת )
"חווית הטיפול הייתה נעימה. ד״ר היה נעים והסביר על כל התהליך והיה זמין לכל שאלה. ממליצה בחום"
ד"ר מאשה קרני
ד"ר מאשה קרני פסיכיאטריה
5
( 10 חוות דעת )
"דר קרני מקצועית מאוד, רגישה ונעימה, אנחנו מרוצים ממנה מאוד"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו