דלג לתוכן

כאבי צוואר עם הקרנה לראש ועין ימין

פורום טיפול בכאב

 דנה רובין

דנה רובין

4.9
( 8 חוות דעת )
שלום, שמי דנה רובין - מטפלת אנרגטית ומרפאה כאבים ומחלות. הגעתי לריפוי דרך כאבי ראש חזקים שהופיעו אצל בני בגיל 5 והנוירולוג אבחן אותם כמיגרנות, המסע שלי לעולם הריפוי האנרגטי התחיל מתוך צורך אישי, אך מהר מאוד הפך לייעוד. גיליתי יכולת מיוחדת להקשיב לכאב, לזהות את מקורותיו הרגשיים, ולסייע בשחרור רגשות כלואים - תהליך שמוביל לא רק להקלה בכאב (גם כאבים של שנים יכולים לעבור באופן מיידי) , אלא גם לשינוי עמוק באיכות החיים. ריפאתי מאות אנשים מ: מיגרנות, כאב ראש מפרצי, כאבי גב כרוניים, כתף קפואה, צוואר או שכמות תפוסים, דורבן ברגל, אסטמה של העור, אסטמה, חוסר תנועה באצבעות, חרדות, דיכאון, מניה דיפרסיה, כאבי אזניים, עיניים מגורות ואדומות, כאבי ברכיים, בעיות לחץ דם, כאבי שיניים ועוד..... אני בעצמי החלמתי ממחלה שנקראת 'אנדומטריוזיס'

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 13 חוות דעת )
"רופאה מנוסה! מקצועית מעל המצופה! הבינה ישר את הבעיה ומצאה פתרון במפגש הראשון! סבלנית ונעימה! הצילה לי את החיים ואני אסירת תודה לה! ביקרתי אצל רופאים רבים! יש עוד הרבה מה ללמוד מד״ר גולדין! כן ירבו כמוה!! ממליצה בחום! לדעתי ומנסיוני, מיותר לחפש רופא/ה אחר/ת.. בזבוז של זמן, אנרגיה, ניסיונות שווא ולא מעט אכזבות והוצאת כספים מיותרים. רק ד״ר גולדין!!!"
 דנה רובין
דנה רובין טיפול בכאב
4.9
( 8 חוות דעת )
"פניתי לעזרתה של דנה בחודש 8 להריון הרגשתי התכווצות שרירים באיזור הגב והבטן שלא איפשרה לי לתפקד. עם תחילת התכווצות ניגשתי למיון יולדות לאחר שעשו את כל הבדיקות אמרו שהכל תקין ושלחו אותי הבייתה עם אקמול. הגעתי לדנה כאובה ברמה של 9 מתוך 10. דנה היא מטפלת מופלאה היא טיפלה בי עם המון רוגע וביטחון לאחר הטיפול הרגשתי הקלה משמעותית וגם הבנתי איך עלי לנהוג כדי להמשיך לשפר את המצב. ב"ה חזרתי לתפקוד מלא תוך כמה ימים. ההריון המשיך בצורה תקינה והייתה גם לידה מדהימה. תודה! תודה! תודה!"
ד"ר אורן כחולי
ד"ר אורן כחולי רפואה משלימה
מומחה בריאות טבעית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפול בכאב

בפורום טיפול בכאב ניתן להתייעץ עם גב' דנה רובין, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום טיפול בכאב
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו